Może ktoś z was mi pomoże

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem że to nie jest temat akurat na to forum, więc się nie zdziwie jak zostanie usuniety. Może krakowscy klubowicze widzieli w Krakowie i okolicach dużego czerwonego fiata z kartką na tylnej szybie nietypową bo z napisem "SZUKAM PRACY". Jeżeli ktoś z was ma jakiś wolny etet lub wie coś na ten temat bardzo proszę o kontakt. Miejsce pracy to kraków i okolice ja jestem technik informatyk jak ktoś chce mogę wysłać cv, ale szukam jakiej kolwiek pracy już od września i bez rezyltatu. Z góry dziękuję za jaką kolwiek pomoc. PAPAPA
  
 
Znam twoj bol ja juz szukam od 6 miesiecy jest faking ciezko nawet nie tyle co o dobra prace ale o jakakolwiek :(

pozdr i zycze powodzenia
  
 
zeby kobita nie mogla znalezc pracy szok :) a przeciez jest tyle dobrze platnych zawodow dla kobiet np. sekretarka-szparka
  
 
to moze portal pt. "szukam pracy" stworzymy?
ty nie masz pracy, jak ok 3 000 000 Polakow. dlaczego akurat ty ja masz dostac?
probuj probuj.

ps. nie dosc, ze kobieta, to jeszcze posiada auto! (co pomaga w zdobyciu pracy)
  
 
hmmm .... jak tylko sie cos dowiem to oczywiscie dam ci znac ale niejestes osamotniona w tym szukaniu inni klubowicze z krakowa maj ten sam problem......... niestety
  
 
typowy post off-topic, ktory NIE powinien byc usuniety, ani zamkniety!
Jak juz pisalem forum jest po to, zebysmy sobie pomagali i rozmawiali nie tylko o sprawach zwiazanych z samochodami
  
 
Cytat:
typowy post off-topic, ktory NIE powinien byc usuniety, ani zamkniety!
Jak juz pisalem forum jest po to, zebysmy sobie pomagali i rozmawiali nie tylko o sprawach zwiazanych z samochodami



Kiler - masz moje 1000% poparcie.
  
 
Cytat:
2003-02-15 12:54:49, KiLeR pisze:
typowy post off-topic, ktory NIE powinien byc usuniety, ani zamkniety!
Jak juz pisalem forum jest po to, zebysmy sobie pomagali i rozmawiali nie tylko o sprawach zwiazanych z samochodami



Popieram