 BOJKOT espero Marki | Koleżanki i Koledzy,
Bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie:
mam espero 1,5 z 1997 przebieg 134 tys (może byc wiekszy jestem III właścicielem). Samochód kupiłem z przebiegiem 105 tys km. Przy przebiegu 110 tys km wymieniłem rozrząd ( pasek niemal bez ząbków , napinacze szumiały). W zeszły czwartek zauważałem ubytek płyny chłodzącego - zlokalizowałem że to pompa. Kupiłem ją i dałem samochód mechanikowi do wymiany. W ciągu dnia telefon "prosze Pana sprawa jest poważna ma Pan rozrząd na wykończeniu - pasek ma powyrywane ząbki, napinacze szumią nie wiem ile Pan na tym pojedzi". Zaznaczam, że mechanik serwsiuje samochód od początku i nigdy mnie na nic nie naciągał. Zdecydowałem wymienić cały rozrząd (przejechał 24 tys km) . Diagnoza - koła zębate od silnika niszczą pasek i rolki. Kół na razie nie wymieniłem bo nie dostałem ich od ręki. Jak się wymieni koła to wówczas rozrząd ma trzymać te 50 -60 tys.
I teraz pytanie :
czy to możliwe, że te koła niszczą rozrzad, nie czytałem nigdzie w listach o takim przypadku.
Czy wymiana kół pomoże ? Czy samochód zyska na mocy(ogólnie słabo jeździ ale w końcu mam gaz)
A może przyczyna jest gdzie indziej i po prostu trzeba spradzac ten wóz - bo mnie nie stać na wywalanie kilkuset złotych co kilka miesięcy.
Pomózcie, bo już tracę siły.
PZDR
Bojkot
|