| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kielkac | 2005-04-11 22:27:53 znajomy zakladal gas do 2.6 i 3.0 dual ram. nie slyszalem o zadnych problemach, ale zapytam jeszcze... |
Nixon DEADSOUL Caravan MV6 Warszawa | 2005-04-12 10:01:37
Rany, jak (jedynym) problemem dla II gen. ma być zmienna długość dolotu, to trzeba wyłączyć elektrykę Duala. Też jeździ. Rozumiem, że jak ktoś zakład II gen, to chodzi Mu o ekonomikę a nie o osiągi. Usztywnienie dolotu to raczej prosztsze rozwiązanie niż swap silnika.
Natomiast z tego co czytałem, to do Duali [a przynajmniej 30SE(J)], sekwencja się nie sprawdza. Uprzedzając pytania - nie pamiętam dlaczego. pozdr, Robert PRINS w MV6, benzyna w SEJ. disclaimer: Nie wierzę w II gen. LPG. |
kielkac | 2005-04-12 19:07:08 jak obiecywalem dowiedzialem sie...
znajomek zrobil (ma zaklad lpg) w sumie kilka omeg 2.6 dual ram i wszystkie chodza jak nalezy. rowniez 3.0 dual ram... sierra v6 nie strzelala, bo to gaznik... jednopunkty tez nie strzelaja. TYLKO wielopunkty i z winy elektryki w 99%. z opla bardzo toporny na zalozenie drugiej generacji jest x25xe (dobrze napisalem symbol?) i x30xe... z folkswagenow vr6... wybor nalezy do ciebie... |
DanDan HONOROWY WETERAN BMW Świętochłowice | 2005-04-12 22:26:42 Panowie wiem ,ekonomia i finanse ,ale gazować Duala to świętokradztwo i kanibalizm , szkoda porządnego silnika.
pzdrawiam DanDan |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2005-04-12 22:42:17 a sekwencjyjny gass nigdy nie pójdzie w daulach (C26NE i C30SE/J) bo tam wtrysk benzyny to nie sekwencja
w omedze A tylko ruszy wtrysk gazu "ciągły" tzw ławowy zblizony wizualnie tylko do sekwencyjnego |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2005-04-13 20:56:10
Kumple mają zakład montazu LPG.Ja zakładałem u ojca w omie.Sprowadziłem ją w lipcu i w sierpniu od razu założyłem LPG.Koszt około 2000zł za II bezproblemową generacje.Śmieszy mnie jak ktoś mówi ze ma 2.6 i ciągłe problemy z wystrzałami itp. To wszystko kwestia założenia i dobrania odpowiedniej instalacji.Podstawa to reduktor do pojemności do 4 litrów i mixer zamiast tej puszki z napisem 2.6.Pod żadnym pozorem nie może być mixera przy przepływomierzu i dziwnych grzybków i klapek bo zawsze będzie strzelał i się mulił.Zapraszam do Radomia na montaz LPG. Co do swapa to wystarczy wymiana silnika i kompa.Wiązka zostaje ta sama i reszta też.Tylko tyle że koników o 27 więcej |
![]() Booogie Volvo v 70 Warszawa | 2005-04-14 10:38:46 Witam, jestem tu nowy, ale mam już drugą omegę w moim motoryzacyjnym życiorysie (obie zagazowane). Zgadzam się z poprzednikiem, że cała sprawa rozbija się o kwestię poprawnego montażu. Do mojej bestyji 2,6 szukałem w Wawie gazownika ze 3 dni. Wszyscy chcieli zakładać wtrysk, ale ja nie widziałem sensu zakładać instalki za 4 tys do samochodu kupionego za 2 tyśki. Po mozolnych poszykiwaniach mam II gen, która nie strzela w połaczeniu z dualem i chodzi bardzo przyzwoicie. Instalka kosztowała mnie 2tys. Jeśli chcesz służę adresem warsztatu.
Pozdrawiam Booogie |
DaxC26NE 3xFSO WGM | 2005-04-14 13:03:13 mój zaufany zakład gazowniczy po długich rozmyślaniach stwierdził, że nie zrobią dobrze II gen. w tym silniku i wobec tego stwierdzili, ze wogole sie za to nie podejmą (dobrze, że stwierdzili to przed robotą).
w takim razie poprosze SEBA-OMEGA i Booogie o podanie namiarów na Waszeych gazowników. acha... moglibyscie podeslac mi na priva zdjecia kluczowych elementow Waszych instalacji LPG? [ wiadomość edytowana przez: DaxC26NE dnia 2005-04-14 13:08:20 ] |
kielkac | 2005-04-14 18:33:17
ale lepiej na forum. niech bedzie dla innych... |