MotoNews.pl
  

[Accent "96] Świece i kable WN

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymieniając ostatnio kable wysokiego napięcia zastanowiło mnie ich niekonwencjonalne połączenie. Patrząc od góry wetknięte są w kolejności 1, 4, 3, 2 gdzie kolejne nr to miejsca w silniku patrząc od lewej. Czy jest to podłączenie właściwe? Domyślam się, że tak, gdyż w innym przypadku, samochód miałby w ogóle problemy z rozruchem, ale jeśli ktoś móglby to u siebie sprawdzić, to byłbym wdzięczny.
  
 
Szukając w necie znalazłem prawidłowe ustawienie 1-3-4-2 dla silnika g4ek, czyli takiego jak mam. Po zmianie kolejnośc samochód nie był zadowolony i nie starczyło mi odwagi aby sprawdzić po raz drugi. Czy szczęśliwi posiadacze accentów 1,5l mogliby sprawdzić jak sprawa wygląda u nich pod maską? Problem dość interesujący, jak dla mnie
  
 
Wedlug instrukcji to ma byc tak jak napisales w drugim poscie czyli 1-3-4-2, mam accenta z tego samego roku wiec to to samo, ale jak cos to jeszce sprawdze pod maska jak to faktycznie jest, ale chyab inaczej nie bedzie
  
 
Sprawa już jasna i wszyscy mieli rację . Kolejnośc zapłonu jest taka, jak w instrukcji czyli 1-3-4-2, ale to jest kolejność nad którą nazdoruje komputer i w takim szyku wysyła iskrę. Na aparacie zapłonowym jednak kolejność prawidłowa to już 1-4-3-2. Wynalazek koreński, żeby prosto nie było
  
 
Czy spotkał się ktośz Was ze świecami czerwonymi a nawet rudymi?? Po 2-3kkm??Praktycznie nie nadają się do użytku. Czyszczenie ich pomaga na jakieś 200km.
  
 
to jak powinno byc z tymi przewodami jak ma wyglądać pod maską