[126]problem zgaznikiem ( na 1 biegu)??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam taki problem gdyz na 1 biegu jak mu docisne gaz do konca ( tak po wczesniejszym delikatnym ruszeniu) to malec sie dlawii tak chce jechac ale tak jakby brakowalo paliwa( gaznik jest wypolerowany ,dysza paliwa 118, skrocony dyfuzor,brak uszczelki nieprzelewki) >?? moze plywak zle ustawiony??
pomozcie
  
 
pewnie łapie lewe powierze gdzies moj tez sie dusil ale na 4 biegu jak mu depłem okazało sie ze czujnik sie odkrecił tzn elektryczna dysza .posprawdzaj wszystko
  
 
ale to jest tylko na 1 biegu!!!!!!!
bo mam teraz walek IRECO 5 i chcem jezdzic normalnie , a nie ze on sie dusi!!!!!
  
 
A wyregulowałeś dysze wolnych obrotów??
Pozycja wyjściowa to:
dokręcasz na maxa a potem 3,5 obrotu i powinno być ok.
A na wszelki wypadek sprawdź oring

Jakby to był pływak to by Ci przy większym zużyciu paliwa się dusił (już kiedyś tak zrobiłem - naturalne ograniczenie prędkości )
  
 
a moze poprostu brakuje pompki przyspieszajacej w gazniku
  
 
Ja jeden gaznik musialem jush wyjeb... bo do niczego sie nienadawal, byl jush przedmuchiwany 8bar i nic to nie dalo-byl gdzies tak zatkany. Moim zdaniem masz niewyregulowany sklad mieszanki biegu jalowego. Jezeli nie da sie wyregulowac i przerobki sa zrobine prawidlowo to mozliwe ze masz zatkany gaznik tak jak ja
  
 
ustawilem gaznik na nowo, 3,5 obrotu srybka , i dalej to samo, n abiegu jalowym gdy wcisne do konca gaz malec niema zadnego zamula ale gdy ruszam spokojnie z jedynki i wciskam powli gaz malec powolutku sie rozpedza, jednak gdy docisne do konca gaz slinik szaleje, dlawi sei i tak jak by chcial jechac jednak cos Go blokuje i jak tak na jedynce jest i zredukuje na 2 to przez moment jest zamul!!!! mam uszczelke nieprzelewke i wydaje mi sie ze czasem sie dlawi na zakretach ( lub na duzych dziurach przy wiekszych prekosciach) wydaje mi sie ze jakby nieprzepalal calej mieszanki, lub nierowno pracowal na biegach ( jakby Go zalewalo) niewiem co jest ?? pomozcie
  
 
To chyba nie jest gaznik Napisz w jakim stanie masz silnik kiedy robiles remont jezli robiles itd. kiedy co zmieniales.
  
 
sprawdz cisnienie na pompce paliwowej.
  
 
wiec tak remont jakies pol roku temu, gliwca 3mm, walek IRECO 5 , rozrzad przefazowany w lewo 2 mm, kolo zamachowe stoczone 10 mm, cisineinie mierzone jakies 3 miechy temu na 1 cyl. 12atm na 2 cyl.11,5atm( tak okolo) wydech seria z koncowka 81 mm,gaznik wypolerowany dysza paliwa 118 ,podstawak pod gaznik ebonitowa + aluminiowa 40mm, dolot -dziury w puszce ( zamiast filtra rajstopa ,

ps. moz eto swiece , bo sa to NKG ale po kolesiu z KJSow
przewody tez nie sa nowe
  
 
a nai zakladales czasem nanoplexa? bo jak sie przetrze czujnik polozenia walu to tak sie dzieje ze silnik zaczyna dostawac na leb ;P
  
 
nie niezakladalem nanoplexa

  
 
teamt dalej mnie meczy ,dzis walczylem z nim i nic ,milion ustawien , regulacji plywaka i nic , dalej to samo ,a nawet gorzoej pomozcie
  
 
witam i co nikt nic nieiwe?? moz eto pompka paliwa z amalo podaje?? ale jak by za malo dawala to by i na 3 i 4 biegu tez bylo malo paliwa
nieiwem co mam juz robic , czy moga to byc swiece i kable??
czy to tylko zle wyregulwany gaznik i moze zaplon????? pomozcie bo ise "scigac" nieda!!!!!!!!!!
  
 
Sprawdz aparat zaplonowy - moze sie zacina sie regulacja kata wyprzedzenia i powoli jest w stanie sie rozchylic, a szybko juz nie?