[Sprzedam] Fiat Seicento Krawczak Motorsport

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fiat Seicento 1.1
2000 r
Przerobiony z Vana (kratka jeszcze jest)
-Silnik Krawczak Motorsport
-Wydech Weglarski
-Zawieszenie Bilstein B6 tzn. gruba rura ze sprezynami H&R
-Wszystko ma przejechane jakies 15 000 km
-Nie używany w sporcie
-Kubel Bimarco Expert oraz zwykle bimarco
-Kierownica Sparco
-Zestaw stylizacyjny Abarth oraz nowy lakier (biały)
-Gaz z odpowiednio dostosowanym mieszalnikiem pod wieksza gardziel wtrysku, oraz ze specjalnym programem, oddzielnym na gaz i oddzielnym na benzyne.
Samochod do obejrzenia w Warszawie, jezeli ktos jest zainteresowany albo chce zasiegnac wiecej informacji prosze o kontakt telefoniczny 0 696 277 848, gdyz jest to samochod mojego kolegi.


[ wiadomość edytowana przez: KonradosWuWuA dnia 2005-04-19 20:04:50 ]
  
 
gaz w dlubanych jednostkach jest rozpierdalajacy
  
 
no przeciez tak jest w polsce? musi byc total wypas podlubany ile sie da no i tani w eksploatacji
  
 
bmw 840 - gaz oto Polska właśnie :]
  
 
ja widzialem w wwa nowe M3 CSL z gazem i taka naklejka z hipermarketu auto na gaz poprostu malo z kumplem nie padlismy tam
  
 
I tak najlepsze jest Cinquecento 700 na gazik, normalnie kuźwa taczka ma lepszego buta...
  
 
Nie no oczywiście, gaz to zło. Ja może się nie znam ale wychodzi na to że Godula się też nie zna bo ma nieco inne zdanie, w koncu dopiero dwadzieścia kilka lat zajmuje sie tuningiem. Prosze bardzo, oto link sportowe instalacje gazowe
  
 
z tego co tu widze to sami maluchowcy na gaz nazekaja hmmm czyzbym widzial nutke zazdrosci bo przecierz do malcza nie tak latwo jest wlozyc lpga
  
 
Cytat:
2005-04-19 21:59:47, 2Rotor pisze:
I tak najlepsze jest Cinquecento 700 na gazik, normalnie kuźwa taczka ma lepszego buta...



no ale sa experci co wkladaja pozniej 1.1 i 'zondzom"
  
 
Cytat:
2005-04-19 21:59:47, 2Rotor pisze:
I tak najlepsze jest Cinquecento 700 na gazik, normalnie kuźwa taczka ma lepszego buta...


ale robi 100km za niecale 10zl
  
 
No wiecie, śmiejecie się z gazu, ale akurat ja jestem jego zwolenikiem. Prawda jest taka ze stare i tanie instalacje gazowe są nienajlepsze. Ale współczesne sekwencyjne instalacje są ok. A przecież gaz ma wiekszą liczbe oktan niz benzyna sprzedawana na stacjach, bo ponad 100. Więc o co wam chodzi???? Inna sprawa że w Polsce nie ma norm na gaz, ale na benzyne też.
http://www.tuningbaja.pl/?p=/1/13



[ wiadomość edytowana przez: Jesion128 dnia 2005-04-20 00:00:45 ]
  
 
Cytat:
2005-04-19 22:29:07, andrzej_krakow pisze:
Nie no oczywiście, gaz to zło. Ja może się nie znam ale wychodzi na to że Godula się też nie zna bo ma nieco inne zdanie, w koncu dopiero dwadzieścia kilka lat zajmuje sie tuningiem. Prosze bardzo, oto link sportowe instalacje gazowe

jak dla mnie to po prostu znalazł niszę w rynku..
  
 
Cytat:
2005-04-19 22:42:14, PG pisze:
z tego co tu widze to sami maluchowcy na gaz nazekaja hmmm :



oni maja "lpg-nie" we krwi prawda czuczu? gaz to złooo
  
 
mowiąc szczerze byłem przeciwnikiem gazu dopuki moj tato niekupil astry 1,616v na gaziku sterowanym przez komputer ,i stwierdzam ze gaz to nawet fajna sprawa jest o polowe tanszy od benzyny
  
 
Gdyby gaz był złem to by nie było tylu duzych fiatów , polonezwó i innych wynalazków.
Jezdze jakos na Lpg od 65 tys instalacja fabryczna i ostatnio przy wydmuchaniu uszczelki ( padł termostat ) okaząło sie ze głowica si bez znaczego nagaru itp
Gładzie cylindrów tez nienajgorsze...
I jazda za 20 zł ( 100 kilometrów ) a nie za 40 ......
Przy obecnych cenach pb 95 dziekuje... jak sie uzywa gazu z głową - odpalanie na pb , jazda z bakiem w polowie pełnym a nie 2 lata pustym to wtedy jest ok .......
  
 
ja tam ropniakiem 1.7tds robie 100km tez za 20zł
  
 
a moj rekinek robi 100km...za 16,70 zł w trasie
i to na "paliwie" z BP
  
 
A ja w te zmie zrobilem esperem 1.5 na benie 100km za 22zl w trtasie oczywiscie./