Problem z podświetleniem przełączników - PONY

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Czym są podświetlane przełączniki na konsoli środkowej? Czy to są jakieś diody? U mnie podświetlenie przełącznika szyby ogrzewanej nie działa. Rozebrałem to ale ukazała mi się jakaś miniaturowa żaróweczka jakby dioda. Nigdzie tego nie mogę dostać (może źle pytam). Nie znam się na parametrach tej "diody". Poza tym wygląda na stale przylutowaną do kabelka. Jak to wymienić? Mam nadzieję, że nie trzeba zmieniać całego przełącznika bo to byłaby głupota...

Pozdrawiam, Andrzej Kurnik.

Witam
Ja wymieniałe podświetlenie ale od nawiewu , temp. itp. od ogrzewania nie. Były tam właśnie takie diody na zacisk, z kupnem nie pyło problemów, kupiłem je w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym, z wymianą też nie było problemów.
Pozdrawiam

Muszę popytać jeszcze w sklepach. Ale ta dioda u mnie jest jakby wlutowana w przewód. Muszę tam jeszcze raz zerknąć.

Pozdrawiam AK

Ja wymienialem u siebie w excelu w przelaczniku ogrzewania szyby i w lantrze tez to sa male diody 0,6W do kupienia w sklepie elektronicznym jest na dlugich wasach ktore sa zawiniete na zaciskach gumowych wasy te trzeba wyprostowac i wysunac diode.

O ten opis bardzo pasuje do tego co ja mam. Czyli to nie jest zaizolowane, lutowane połączenie. To dużo ułatwia sprawę . Dzięki za info.

A czy w Ponym było podświetlenie schowka w jakichś wersjach?

Ja mam wersję GLS z 91 r. i tam jakby było miejsce na takie oświetlenie...

Pozdrawiam, Andrzej K.

Jest miejsce na oswietlenie schowka, ZABEL o tym pisał, trzeba sobie tylko drucik podciągnąć od pozycyjnych i pasuje tam lampka bagażnikowa (trza wydłubać z innego pony). Problemik jest jeden lampka świeci ciągle z pozycyjnymi, co prawda nie widać jej jak schowek jest zamknięty ale niektórych może to drażnić. Propozycja dla "słodowych" dorobić pstryczek od wyłączenia lampki w schowku.