Dosc sporo bierze oleju.uszczelniacze czy pierscienie?a moze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zawsze po odpaleniu widze chmurke dymu z rury przez chwile.normalnie w czasie jazdy ani grama nie kopci.czy wystarczy wumienic uszczelniacze?a moze poprostu wlac mu jakiegos motodoktora?z 1 litr na 1500 km mi wezmie tego oleju.co o tym myslicie ziomy? essi 1.4i 91r
  
 
Jest duża szansa że to uczelniacze zaworowe.
  
 
Ja w swoim wymieniłem uszczelniacze i po 3tys. km nie ubyło ani grama oleju. Przedtem też mi sporo brał. Ten sam rocznik a przebieg 150kkm.
  
 
mie też zaczął brać olej pojawia sięchmurka dymu po zapaleniu i od wczoraj stoi na warsztacie, będę robił pierścienie, uszczelniacze i od razu jednym sumptem uszczelki, rozrząd i wreszcie LPG bo ceny wachy juz mnie zaczynają dołować tym bardziej że essik pali mi 9,5L/100km, '91 x80000 km x= 1 lub raczej x=2 mam nadzieje że x<3
  
 
no ja mam ten sam problem z tą chmurką zresztą juz w którymś wątku było o tym. Mam w takim razie pytanko o koszty jeżeli chodzi o te uszczelniacze i czy dużo z tym roboty ?
  
 
Stawiam na uszczelniacze - z drugiej strony jesli juz wszystko bedzie rozebrane to warto przy jednej robocie zrobic tez pierscienie. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie koszt calej tej roboty (ze szlifowaniem zaworow) z czesciami (pierscienie, uszczelniacze, uszczelka, filtry, olej mineralny) wyniosl ok. 1000 pln brutto - od tego momentu "dymka" przy odpaleniu, ani jakiegos ubytku oleju nie zaobserwowalem.
  
 
Z tego co sie orientuje, to glowicy nie trzeba tu sciagac, wiec koszt 40zl uszczelniacze+robocizna jest nieporownywalny z 1000zl. Tym bardziej ze w wielu przypadkach wlasnie winne sa uszczelniacze...