Mam mały problem

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie jestem pierwszy raz na forum choć zaglądam już od ponad roku kiedy kupiłem swojego Essiego. Mam teraz mały problemik idzie cały do malowania i nie wiem co zrobić z atrapą na zdjęciach widać jaka to porażka po poprzednim właścicielu ale nie jest aż tak źle bo to idzie łatwo przerobić może ktoś ma jakiś ciekawy pomysł czekam na propozycje. Lakiernik powiedział że można go zrobić na kleju i owalić dookoła kitem i wyszlifować do gładkości żeby tworzyło spójność razem z maską nie wiem czy to dobry pomysł proszę o pomoc hejka
Sorki że nie ma zdjęcia ale nie wiem jak go wrzucić...

[ wiadomość edytowana przez: Mavessie dnia 2005-04-21 19:43:44 ]

napisz chociaż co to za essi? domyślam sie że to mk 6?

Pisze w profilu jak byk że essie 1993 1,6 16V. Jest to escorcik w nowej budzie już czyli ze światełkami z tyłu tymi długimi jak w MKVI ale jest to chba MKV. nie znam się na tych oznaczeniach

u mnie widać tylko napis mk V a jezeli ma z tyłu lampy jajeczka to jest to mk VI

Raczej nie jeżeli twój ma lampy łączone z przodu z kierunkami to ty masz MKVI a ja mkV bo ja mam kierunki osobno podaj gg to ci na gg wrzucę zdjęcie a po drugie mam klika pytanek co do okleiny w twoim essie

Cytat:
2005-04-21 21:16:09, Mavessie pisze:
Pisze w profilu jak byk że essie 1993 1,6 16V. Jest to escorcik w nowej budzie już czyli ze światełkami z tyłu tymi długimi jak w MKVI ale jest to chba MKV. nie znam się na tych oznaczeniach

Gdybyś się pofatygował i wstawił w proflu zdjęcia auta, to niedomówień by było mniej zapewno.

jak lampa jest połączona z kierunkiem to jest to mk VII zresztą jeden wątek wyżej masz watek odnośnie mk i ich dat produkcji

[ wiadomość edytowana przez: fryszard dnia 2005-04-21 21:41:44 ]