Obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam co to moze być Obroty silnika ( na ciepłym) sięgają 1900 ale bywa ze spadają do 900 i niema reguły kiedy..... Czyzby tryb awaryjny? Właśnie niewsdpomnialem mam Elantre 91 1,6 16v Co posprawdzać ?
  
 
Cytat:
2005-04-22 07:29:39, Aldor pisze:
Witam co to moze być Obroty silnika ( na ciepłym) sięgają 1900 ale bywa ze spadają do 900 i niema reguły kiedy..... Czyzby tryb awaryjny? Właśnie niewsdpomnialem mam Elantre 91 1,6 16v Co posprawdzać ?


Na mój laicki gust, silniczek krokowy...
Gadi
  
 
Ja miałem podobnie i był to silniczek krokowy. Napsikałem do niego WD40 i chodzi teraz bez zarzutu.
  
 
Właśnie to tez zrobiłem i efekt - zadrn na ssaniu ma 2500 obrotów tego jeszcze nie pisałem i po nagzaniu się spada do jakiś 1900 i niby tylko przykręcić je tylko że bywa że spada samo do 900 i co z tym robić ...? Co jeszcze sprawdzić ? Gdyby to był tryb awaryjny to moc by spadła a tu nie.... Wczoraj o godz 16 odłączyłem akumulator i dziś rano podłączyłem bo pomyślałem o kodach .... ale tez nic to nie dało....
  
 
Poczytaj sobie post "ssanie lub co innego..." przechodziłem boje z tym problemem !Po wymianie na 2 krokowy moze jest lepiej ale nie wiem czy do końca....dałem sobie luzu te hultaje tak mają ...
  
 
No niby mozna dać sobie luzu ale 1900 obrotów zamiast 900 to jest ...
  
 
No niby tak! Wyczyść dokładnie przepustnice i krokowy (to już robiłeś) i zrób adaptacje wolnych obrotów od nowa! nie wiem jak sie to robi w twoim samochodzie ale pewnie podobnie jak w innych Hyundaiach! Sprawdz jeszcze czujnik temperatury -ten co podaje info do kompa(nie na deske) może on jest uwalony(zła opornośc)!
Masz tu manuala http://www.hmaservice.com/webtech/ tam wszystko jest opisane adaptacja też!
Lub to:http://mitsubishifan.webpark.pl/index.html
Cos ostatnio krokowe to się sypią w hultajach...
  
 
Spróbuj wyczyścić przepustnicę w kolektorze dolotowym.
By to zrobic musiałbyś odłączyć rurę dolotowa powietrza idącą od filtra powietrz do kolektora ssącego. Jak ją odłączysz od kolektora, to ręcznie otwórz przepustnicę(np. przez pociągnięcie za linkę od przepustnicy) i na około poczyść ścianki kolektora, bo czasem zbiera sie tam za dużo takiego tłustego nagaru i może to ją blokuje i nie może sie ona sama całkiem zamknąć by obroty spadłu do 900 i trzyma ją na tych 1900.
Może to pomoże. Zycze powodzenia