| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gadiemus HF MEMBER Zafira Warszawa | 2005-04-22 08:00:34
Na mój laicki gust, silniczek krokowy... Gadi |
MobiaS HF MEMBER Lancia Delta Nuova Otwock k.Warszawy | 2005-04-22 08:07:52 Ja miałem podobnie i był to silniczek krokowy. Napsikałem do niego WD40 i chodzi teraz bez zarzutu. |
Tomasz1023 HF MEMBER Getz1.3/i 30 1.4/ Będzin/Clonmel | 2005-04-22 11:44:41 Poczytaj sobie post "ssanie lub co innego..." przechodziłem boje z tym problemem !Po wymianie na 2 krokowy moze jest lepiej ale nie wiem czy do końca....dałem sobie luzu te hultaje tak mają ... |
Aldor HF MEMBER Elantra Warszawa | 2005-04-22 12:24:56 No niby mozna dać sobie luzu ale 1900 obrotów zamiast 900 to jest ... |
Tomasz1023 HF MEMBER Getz1.3/i 30 1.4/ Będzin/Clonmel | 2005-04-22 12:40:59 No niby tak! Wyczyść dokładnie przepustnice i krokowy (to już robiłeś) i zrób adaptacje wolnych obrotów od nowa! nie wiem jak sie to robi w twoim samochodzie ale pewnie podobnie jak w innych Hyundaiach! Sprawdz jeszcze czujnik temperatury -ten co podaje info do kompa(nie na deske) może on jest uwalony(zła opornośc)!
Masz tu manuala http://www.hmaservice.com/webtech/ tam wszystko jest opisane adaptacja też! Lub to:http://mitsubishifan.webpark.pl/index.html Cos ostatnio krokowe to się sypią w hultajach... |
snoopi HF MEMBER Hyundai Scoupe Sosnowiec | 2005-04-24 13:02:43 Spróbuj wyczyścić przepustnicę w kolektorze dolotowym.
By to zrobic musiałbyś odłączyć rurę dolotowa powietrza idącą od filtra powietrz do kolektora ssącego. Jak ją odłączysz od kolektora, to ręcznie otwórz przepustnicę(np. przez pociągnięcie za linkę od przepustnicy) i na około poczyść ścianki kolektora, bo czasem zbiera sie tam za dużo takiego tłustego nagaru i może to ją blokuje i nie może sie ona sama całkiem zamknąć by obroty spadłu do 900 i trzyma ją na tych 1900. Może to pomoże. Zycze powodzenia ![]() |