Stukot, zalewa filtr

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem- auto przeszlo remont kapitalny 3 miesiace temu- ale od jakeigos czasu cosik mi stuka zawor, 2 gar raz pali a raz nie- tzn. jak odpalam autko to wszystkie gary ladnie pala- ale jak zgasze to 2 czesto nie pali- odlaczam kable na swiecach i sprawdzam- no i zauwazylem ze caly filtr powietrza jest zalany i zabrudzony- wydaje mi sie ze 2 gar nie spala i wraca przez wtrysk wyrzucajac do filtra olej- kable WN mam nowe- chyba udam sie spowrotem do tego mechaniora
  
 
A jaki silnik? W sumie nie doszukalem sie
  
 
silnik 1,4 na jednopunktowym wtrysku rocznik 92-z LPG- po remoncie silnika(nie iwem dokladnie co mechanik tam zrobil dokladnie - ale podbno byl szlif walu, wymiana pierscienie, no i tego co jest w silniku-tuleje, zawory ito- a tu filtr zalany, zawor wali (stuka, rzezi) i nie pali na 2 gar
  
 
Niestety ciężko zdiagnozować z takiego opisu ale obawiam sie że to jest rodzaj sytuacji kiedy silnik wędruje na stoł :-/
  
 
Ja mam podobny problem. Dziś otworzyłem obudowe filtra i okazało się, że jest cały zażygany olejem...

czy to znaczy ze silnik jest juz tak wyjeb**** czy tylko troche za bardzo przegazowałem... ostatnimi czasy śmigałem 160-180km/h
  
 
Z której strony filtr powietrza jest zawalony , na dole obudowy filtra powietrza jest Odma to nia opary oleju wydostaja sie na zewnątrz.

jeśli filtr jest zarzucony z tej strony , to coś nie tak jest z cisnieniem oleju w silniku.
Stawiam na źle ustawione zawory , są za pewne regulowane płytkami i po remoncie wymagają dokłdnego ustawienia po przejechaniu 500 km.

Przy okazjii:
czy dociagali już głowice silnika jak to sie zazwyczej robi.
Przy remoncie zkładali nową uszczelke powinni teraz po jakiś 700 km ją dociągnąc , bo może puszczać. ale od tego filtr sie nie brudzi
  
 
filtr byl zalany olejem, nie oparami... lewa strona, patrzac od czola samochodu.

zawory reguluja sie same. uszczelka nie byla robiona.
  
 
zawory się same regulują Cud samochód co to za silnik. ???
  
 
Lewa strona od dołu czyli od odmy czy od góry czyli od rury doproawdzającej powietrze do kolektora ???

I CO TO ZA SILNIK.

Nawet jak popychacze masz olejowe to reguluje się je płytkami zaworowymi.

A wtedy najłatwiej jest popełnic błąd i zawory fajnie sobie klekoczą płytki sie wycieraja i td.
  
 
1,4 jednopunktowy wtrysk - Popychacze olejowe , lub regulowane dzwigienki zaworów , sądząc po orczniku , popychacze olejowe na szklankach.

Kto Ci powiedział że to sie reguluje samoczynnie. Jeśli mechanik to zmień mechanika.

Moze pozamieniał płytki i zamiast na ssace dał je na wydechowe , wywaliło ci uszczelniacze zaworów i odmą wali wtedy niesamowita ilośc oleju do Filtra powietrza własnie

Pozdro RedCar
  
 
co więc oznacza zapis : Dzięki zastosowaniu popychaczy hydraulicznych luzu zaworów nie reguluje się ręcznie...