Ciśnienie paliwa!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie do wtajemniczonych,czy uszkodzony regulator ciśnienia paliwa może powodować za bogatą lub za ubogą mieszankę paliwa?? jakie mogą być jeszcze objawy jego uszkodzenia.dodam że u mnie po przekręceniu rano zapłonu wcale nie słychać że pompka paliwowa pracuje a wiem że przez chwilę powinna bo wczesniej tak było,w innej mojej becie też przez chwilę pompowała.
  
 
jeszcze jedno,jak by co,to gdzie go szukać??gdzieś koło listwy wtryskowej??
  
 
fajne pytanie. więc tak. uszkodzenie regulatora może być dwojakie. albo utrzymuje zbyt niskie ciśnienie w układzie, albo zbyt wysokie. w pierwszym przypadku auto zaczyna prychać, ciężko je odpalić, ma kłopot z wkręceniem się na wyższe obroty. w drugim przypadku auto pali zbyt dużo, z rury leci czarny dym, mogą wystąpić kłopoty z odpaleniem, ciepłego silnika. co do pompki masz rację, powinna chodzić przez chwilę po przekręceniu kluczyka. jeśłi nie chodzi wcale to znaczy że nie chodzi i trzebaby sprawdzić przewody od jej zasilania czy pojawia się na nich napięcie (12V) jeśłi tak, to pompka do wymiany.
regulator ciśnienia jest na listwie wtryskowej, o właśnie TU element numer 6.
pozdrawiam
  
 
powiem tak;pompka jest dobra bo jeżdzę na benzynie a mimo to rano przed odpalaniem gdy włączę zapłon jej nie słyszę. motor ogólnie odpala dobrze gdy,jest zimny to mam wrażenie jakby go przylewało,na ciepłym również pali dobrze chociaż na zimnym musi mniej razy obrucić zaczym zastartuje.zaczeła trochę więcej palić i jakoś zamula w mniejszym zakresie obrotów(nie jest tragedia ale powinno być dużo lepiej) stąd wzieło się moje pytanie odnośnie tego regulatora.a może to coś z elektroniką? hmmm,sam już nie wiem