[126p] skladany silnik do mojego krowska :]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po dlugich i namietnych bojach wreszcie skladam powolutku silniczek, na razie 1 cylinder obsadzony , drugi jeszcze do lekkiej poprawki, powoli zaczyna to wygladac jak silnik, dla zajawki fotki :

pare gratow

jeżyk
  
 
OOO!!!
Głowica panda, miedż pod głowice, gażnik to weber?? koło odelżone?? a chłodnica oleju to chyba z garbusa , co nie??
taka robota to jest to!!! ludzie silniki powinno się w białych rękawiczkach składać!!! my z arczim kupiliśmy nowy silnik do jego bestjii , będziemy robić fine-tunning całości ale najpierw rozłożymy go do takiego stanu jak jest tutaj kupimy co mamy kupić i zrobimy co mamy zrobić poskładamy go w białych rękawiczkach a zalejemy go Mobil 1, i będzie śmigał aż miło
  
 
castrolem rs sie zalewa albo jakims valvoline zajefajnym... z tego co wim to w tym silniku tylko nakrętki beda seryjne wiadomo wlasciciel pojeb a to swoje robi... jak bedzie miach wene to moze wam pokarze fotki wnetrza bloku
  
 
wuszy a zauwazyles tez po tlokach i cylindrach ze to 800tka ?
mysle napisac jakis artykul o tym, i fotorelacja bedzie , razem ok 70zdjec
  
 
jak dla mnei bajerka jest,. to chyba bedzie jechalo
  
 
suuuper robota. gdzie i jak ospawales blok przed powiekszeniem dziur na cylindry? tloki sa uzywane? co z pierscieniami? (polecam dac tytanowe za 50zl bo temp jest duza i sa duuzo trwalsze). widze ze powoli robota jest na maxa dobra nawet szpilki od cylindrow na klej loctite? klasa robota.

jaki masz walek do tego silnika, do tego sexownego kola zebatego duzego hehe, widze ze dziury Cie kreca.

pozdro i grat.
  
 
Co do tych tytanowych pierścieni, to gdzie takie mozna dostać i czy są na każdy wymiar tłoka ????
  
 
heeej
we wrocku wiem gdzie takie kupic trzeba popytac w sklepach
  
 
No ok, tylko że ja mieszkam w Częstochowie, gdybyś podał mi namiary na jakiś sklep to bym sobie tam zadwonił i zapytał a gdyby było to mógłbym podjechać . Bo niestety nie znam tego miast a wypad po to żeby sie tylko przejachać mnie nie bawi
  
 
jak obspawalem blok to widac na pierwszej fotce, z gory zazyczylem sobie taki pierscien dookola cylindrow zeby mialy na czym lezec, od spodu wyglada to tak: wg mnie najladniejsze zdjecie jesli chodzi o to gdzie to spawal mi pan Zdzisiu z Mostostalu, koles jest lokalnym spawaczem-czarodziejem ktory nawet obspawal skrzynie biegow od jakiegos audi z zalanym olejem bez rozbierania jej tloki sa uzywane, cylindry szlifowane , pierscienie nowe, jesli chodzi o walek to jeszcze nie wiem , sa do wyboru 4:

od lewej od chojnackiego GTX, i swiatka 105, 760/385 , W73 na razie 105 bedzie w wersji EVO1, zakladam do tego glowice i gaznik GTX zeby go na poczatku az tak nie doprezac a co do otworkow to wojtasku dobrze trafiles, kreca mnie bardzo, a najbardziej te dwa:

  
 
i znow nawet go pozadnie nie dotrzesz hehehe... zachcie ci sie furios docierania i bedzie po zabawie co do dziurek to one krecą chyba kazdego faceta nie??
  
 
znajac evila znow bedzie dyskoteka z kontrolki oleju i calosc przejedzie z garazu do bramy czyli jakies niecale 12 metrow
  
 
profi , bardzo mi sie podoba przygotowanie bloku
  
 
Cudnie wyglada i pewnie tez bedzie cudnie sie zbierac jaka przwidywana moc? kolo 60 bedzie?
  
 
Cytat:
2005-04-23 12:24:08, pawu81 pisze:
Cudnie wyglada i pewnie tez bedzie cudnie sie zbierac jaka przwidywana moc? kolo 60 bedzie?



Z oryginalną naklejką Riegera to pewnie i ponad
  
 
zapodaj jakieś zdjęcie glowicy od strony komór spalania.
ile splanowałeś?
  
 

planowana byla ok 3mm i zaspawane ma otworki na gwizdki, komora spalania ma 30ccm
  
 
artykuł będzie mile widziany
  
 
Przygotowanie silnika profesionalne jak z PRODRIVE
Niezłego zamieszania ta 126-ka narobi .Z niecierpliwoscią czekam na artykul
  
 
A ja mam tylko pytanie: skałdas zto do kjs??/ bo jak tak to nie afiszowałbym si etak z tą 800cc