Instalacja sirocco sekwencja i problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam zalozona w/w istalke i mam problem .przy wysokich obrotach odcina mi gaz /obroty 4500/ puszcze gaz i wraca wszystko do norm
y moj silnik kreci sie na benzynie do 6500 .mam v6 2500 ccm.fachmani od gazu juz mi tyle razy to regolowali i bez skutku a co najciekawsze mam wrazenie ze oni nie wiedza co jest grane.czy ktos mial podobne problemy
.dzieki za pomoc
  
 
Zmień fachmanów na fachowców!
  
 
no tak tyle to i ja wiem ale to jest na gwarancji wywalilem tyle kasy i mam jeszcze placic innym.a i tak nie ma gwarancji ze nie beda ci inni lepsi od tych moich fachmanow
  
 
Skoro masz gwarancję,to przyjeżdżaj do nich dwa razy na dzień i niech robią albo zwrot kasy(przy okazji zrobisz im raklamę).Jak byś był w Krakowie to polecam zakład na Ruczaju.
  
 
Jak firma kładła instalację i co to jest? Pocieszę cię ja przy 3.0 V6 mam podobne chocki-klocki, mam przedłużoną gwarancję i prawie rok w plecy, najważniejsze to zbierać wpisy w książkę gwarancyjną nic na gębe wszystko na piśmie (niestety ja za późno zaczołem to stosować) 3 wizyty jak nie ma poprawy podać zakład do sądu o zwrot kosztów i szukać innego zakładu...
  
 
poradzilem sobie z tym problemem kupilem okablowanie i program siadlem zlaptopem do auta i porzadnie wyregulowalem.swoja droga nie jest to takie skomplikowane tylko potrzeba troche wiedzy na temat i cierpliwosci.byl zle dobrany czas wtrysku lpg ,za male dysze.jak ktos mialby pytania chetnie podziele sie swoimi doswiadczeniami z lpg.dodam ze pomogli mi dobrzy ludzie na forum tym i innym.oraz spec od producenta tej instalacji
  
 
Mam problem. Dałem do gazownika opla sintrę 2,2 moc 146 KM, aby załozyli instalację gazową sekwencyjną Firmy KME Diego. Po jej załozeniu udałem się do znajomego zakładu diagnostycznego aby sprawdzili czy wszystko jest ok. Okazało się, że instalacja jest założona poprawnie, ale firmy AGcentrum "sirocco". Nie wiem co mam zrobić? Czy niech zostanie, czy żądać wymiany jej na "Diego"? Która jest bardziej niezawodna, lepsza. Ta pali mi ok 10,8 gazu przy jeździe mieszanej. ( miasto50% i szosa 50% z prędkością często 120 - 150 km/godz. Bardzo proszę o szybką podpowiedź.
  
 
to to samo tylko nazwa rozna takze spij spokojnie
  
 
Cytat:
2005-04-30 21:03:17, piotriix pisze:
poradzilem sobie z tym problemem kupilem okablowanie i program siadlem zlaptopem do auta i porzadnie wyregulowalem.swoja droga nie jest to takie skomplikowane tylko potrzeba troche wiedzy na temat i cierpliwosci.byl zle dobrany czas wtrysku lpg ,za male dysze.jak ktos mialby pytania chetnie podziele sie swoimi doswiadczeniami z lpg.dodam ze pomogli mi dobrzy ludzie na forum tym i innym.oraz spec od producenta tej instalacji



ja mam 2.0 turbo i taką instalkę - problem podobny, przy 5000obr szarpnięcie, przy 5500obr znika zasilanie w gaz na 3 sek (cąłkowita dziura pod nogą) ale nie przełącza sie na benzyne, nastęnie wszystko wraca do normy na 10-20sekund i powtórka, problem wystepuje zazwyczaj na 4-5 biegu

był podłączany do kompa na trasie, strojenie przez pracownika firmy zakładającej gaz nie pomogło

  
 
ta instalka nie nadaje się do turbo
  
 
Cytat:
2006-08-05 20:00:06, piotriix pisze:
to to samo tylko nazwa rozna takze spij spokojnie



serdeczne dzięki za informacje, narazie instalacja spisuje się znakomicie mimo przejechaniu tylko 7 km na benzynie i 7 na gazie przy robieniu "mapy". zużycie gazu spadło do 10 l.
  
 
Cytat:
2006-08-07 20:02:47, kifer71 pisze:
ta instalka nie nadaje się do turbo



no nie sądze, bo znam auta w których KME chodzi nadspodziewanie dobrze, jak kładziesz takie sądy - uzasadnij

  
 
Cytat:
2005-04-30 21:03:17, piotriix pisze:
poradzilem sobie z tym problemem kupilem okablowanie i program siadlem zlaptopem do auta i porzadnie wyregulowalem.swoja droga nie jest to takie skomplikowane tylko potrzeba troche wiedzy na temat i cierpliwosci.byl zle dobrany czas wtrysku lpg ,za male dysze.jak ktos mialby pytania chetnie podziele sie swoimi doswiadczeniami z lpg.dodam ze pomogli mi dobrzy ludzie na forum tym i innym.oraz spec od producenta tej instalacji



Podziel się ze mną tą informacją jak to zrobiłeś, bo gazownik nie chce mi powiedzieć i mówi,że na żadnym forum nie znajdę.
Ja też mam sirocco w automacie Omega 2.0 16V i pali mi moim zdaniem za dużo, bo aż 16 - 17 literków/100 na mieście.
W jaki sposób to wyregulować mając dysze 2,4 i listwę valteka 1 ohmową.
  
 
Witam jestem tu nowy i zwracam się z ogromną prośba może ktoś mi pomoże. Mam problem z instalacją SIROCCO zamontowana jest w Bravie 1.6 16V a problem polega na tym że przy 5000obr/min jest dziwne szarpanie jak by odcinało paliwo auto pali około8.5/9 litra w mieście dynamika jest super ale do granicy tych obrotów objawy są na każdym biegu na benzynie takich niema odcina paliwo dopiero przy 7200obr. Nie wiem od kiedy tak się stało odkryłem to niedawno podczas wyprzedzania. Byłem u speców i podnieśli ciśnienie na parowniku spalanie wzrosło do 13 litrów  trochę dużo , wymienili filtry i czasami dało się wykręcić 6500 a czasami nie zmieniałem stacje może ktoś miał taki problem i sobie z nim poradził DZIĘKUJE za zainteresowanie i za odpowiedz .
  
 
Witam. Mam problem z instalacją gazową w samochodzie Honda Accord rok 99 1,8l. Mam założoną instalację z komputerem Sirocco i przez dwa lata było OK ale przez pół roku silnik faluje na wolnych obrotach. A na zimno w ogóle gaśnie na niskich obrotach. Tak też jest na benzynie. Odpiołem klemę od akumulatora na noc i zacząłem jeździć tylko na benzynie, po 200 km wszystko wróciło do normy ale gdy przejechałem znów na gazie problem powrócił. Nie wiem co mam z tym zrobić. Jeden fachowiec powiedział że komputer od gazu robi błędy na komputerze w samochodzie. Jeśli ktoś wie o co tu chodzi to proszę o pomoc