| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-04-24 12:01:16 Bo olej nie był z pierwszego tłoczenia |
muniek888 Fiat 126P Bielsko | 2005-04-24 15:54:16 dzienki za pomoc!! |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2005-04-24 17:13:44 Hm, a tak że podpowiem - napisz jak miałes pasowane tłoki do cylindrów, zobaczysz ze ci ludzie powiedza to smao co ja:] |
mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2005-04-25 07:49:03
Tłok C na cylindrze B ? I to jest sprawdzone i działa? Dziwna teoria. A mierzyłeś jakie faktycznie było pasowanie tłoka z cylindrem w takim układzie? |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-04-25 08:14:38 Muniek....ja tak miałem w poldku i życzę powodzenia następnemu właścicielowi, który niebawem będzie musiał to remontować.
Wsadziłem właśnie tak i po 16 tysiach poszły pierścionki. Sprzedałem go tak jak był. A ta metoda jest taka, że albo się przyjmie, albo nie. W naszych przypadkach się nie przyjęła. Mój kuzyn natomiast zrobił już kantem po takim remoncie 100 tysi i nie narzeka. Więc to jest loteria i nie polecam Pozdro |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-04-25 14:31:33 No niestety, ale owe klasy wymiarowe są niestety na tyle niedokładne, że najlepsza opcja to doszlifowanie cylindrów pod konkretne tłoki. Dokładność fabrycznej obróbki tłoków i cylindrów pozostawia wiele do życzenia. Podobnie jak jakośc sprzedawanych zamienników rzemieślniczych nie neguję jednak, że trafiają się super okazy;] |
DrDeath 126p Bulowice | 2005-04-26 00:17:43 ja miałem A na B io nie narzekam było zajebiscie nic sie nie działo a po 3latach gładz cylindra malutko zurzyta.
A przyczyna zatarcia to zapłon stukowy co spowodowało puchniecie toków i napewno malan w pewnym momencie stracił moc to jest to Bo wiel os robi selekcje ale niewie z czym sie to je bo do żyły sie to nie nadaje. a jak juz robisz selekcje to jezdzi sie na syntetykach 5w albo podobnych są żadsze lepiej smaruja scianki |