{S}Rurowy kolektor wydechowy do B 2.0 XEV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytałem w 3 firmach ale na hasło Omega 2.0 XEV łapali się za głowy i było po rozmowie. Jeden by się podjął ale nie ma dostępu do Omegi do przymiarki. Jego firma mieści się koło Nowego Sącza.
Może ktoś podjedzie do niego, kto mieszka blisko.
Powiedział, że może dać dobrą cenę o ile będzie parę sztuk do zrobienia. Co Wy na to? Ciągniemy temat czy dać na luz?


[ wiadomość edytowana przez: Zbynio dnia 2006-06-08 16:37:03 ]
  
 
Ja bym może dał się skusić, zwłaszcza, że mam na nim piękną rysę, ktora może niebqwem zamienić się w pęknięcie. Jeśli cena będzie rozsądna, i poziom techniczny odpowiedni, to czemu nie, tym bardziej, że kucy przybędie od jasnej cholery
  
 
tzn ile to jest od jasnej cholery ?
  
 
Indywidualne zamówienie to koszt 1200-1300zł ale przy wykonaniu kilku sztuk wykonawca jest skłonny obniżyć cenę do 1000zł.
Kupa kasy ale jakość kosztuje. Wykonany z jakiejś super stali kwaso i żaroodpornej, spawany metodą TIG.
Mimo to zbieram kasę na ten kolektor. I tak nie mam wyjścia.
Bo montować kolejny złom żeliwny... nie mam na to zdrowia i pieniędzy

[ wiadomość edytowana przez: Zbynio dnia 2005-04-27 21:21:50 ]
  
 
Cena nie jest niska ale ja tez powoli sie sklaniam do opcji z rurowym kolektorem wiec moze warto temat pociagnac dalej
  
 
polecam lektóre o układach wydechowych. Jeśli jakis fachowiec bedzie wstanie zrobic kolektor zgodnie z wytycznymi, to chyle przed nim czoło.
http://www.grabowski.com.pl/Wydechy.htm
  
 
Cytat:
2005-05-05 23:29:34, czacha pisze:
polecam lektóre o układach wydechowych. Jeśli jakis fachowiec bedzie wstanie zrobic kolektor zgodnie z wytycznymi, to chyle przed nim czoło. http://www.grabowski.com.pl/Wydechy.htm


. Właśnie pan Grabowski osobiście wytłumaczył mi, że można i da się zrobić. Problemem jest to, że musiałbym pojechać do Warszawy na 2-3 dni a to się mija z celem ze względu na koszty. A bez przymiarki się nie obejdzie.
  
 
to gośc jakis wyczynowiec jest
własnie pekł mi kolektor, spawac się go nieda, bo peka przy tym. Chce kupic uzywany,ale słyszałem że przyczyna pekania kolektorów jest zapachany katalizator?? wie ktos coś na ten temat. Może tu tkwi cały problem z pekającymi kolektorami. Spaliny poprostu rozsadzają kolektor
  
 
Pan Grabowski, ktorego znam osobiście z czasów o jakich w tym gronie nie wypada mowić zaczynał dawno temu jako spec od robienia solników na jeden wyścig dla ścihantow co popylali maluchami na torze w Kielcach
  
 
A co by się stało z motoryzacją gdyby np. Benz dostał takie wzory od doktora Grabowskiego - dalej toczyli byśmy kamyczki
  
 
Szlag mi trafil już 3 kolektor i właśnie jestem na etapie dopinania wykonania kolektora rurowego.
Odbieram go zaraz po Świętach WlkN, potem montaż i testy.

Pytanie do zainteresowanych:
Kto jest skłonny zamówić dla siebie taki kolektor.
Cena przy zamówieniu powyżej 10szt to jakieś 900zł za 1szt.
Pewnie przy jeszcze większej ilości cena nieco spadnie. Kwestia formy zakupu.
Tylko bez marudzenia.
Albo chcesz, zamawiasz, płacisz i odbierasz albo sio.
Zamówienia pisać tutaj coby nie było, że sie później wycofał ktoś
bo: "musiałem olej wymienić i kasy teraz nie mam".
Jak dostanę swój do łapek to podam tutaj dane wykonawcy i konkretnie u niego złożymy zamówienie zbiorcze.
Najpierw sam przetestuję co mi zrobił i czy dobrze żeby później oczami nie świecić, że bubel.
Pewnie do Zlotu będziemy wszystko wiedzieć n/t.
Zaznaczam, że nie mam żadnych negatywnych intencji typu układy z prowizją.
Walczę ino o niską cenę i dobry wyrób dla siebie i LOB
  
 
[quote]
2006-04-12 12:52:29, Zbynio pisze:
Szlag mi trafil już 3 kolektor i właśnie jestem na etapie dopinania wykonania kolektora rurowego. Odbieram go zaraz po Świętach WlkN, potem montaż i testy.

od razu trzeba kupić nowy, a nie bawić się z używkami.
Sam szukając używanego widziałem tylko uszkodzone lub pospawane i obrobione żeby nie było nic widać. Kupiłem nowy i jest git.
Cały problem z pękającymi kolektorami polega na tym,, że głowica ma różne grubości ścianki. Przez to kolektor napręża się i pęka.
Wiadomo, stal jest bardziej elastyczna itp, sam jestem ciekaw efektów z tym dorabianym kolektorem. Oby to zdało egazamin
  
 
W MICHAEL SYSTEM TUNING za kolektor rurowy chcą 1000zł z matażem na gotowo (kolektor po sam katalizator i z miejscem na orginalną sąde lambade)lub za 600zł o połowe krótszy,mam fotke tego kolektora ale niewiem jak ją zamieścić
  
 



[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 21:10:11 ]
  
 
Cytat:
2006-04-13 16:20:05, SIEKO pisze:
W MICHAEL SYSTEM TUNING za kolektor rurowy chcą 1000zł z matażem na gotowo (kolektor po sam katalizator i z miejscem na orginalną sąde lambade)lub za 600zł o połowe krótszy,mam fotke tego kolektora ale niewiem jak ją zamieścić


Ten kolektor jest od silnika 2.0 XEV ale od Vectry hehe
Takich to jest pełno sprzedawanych w necie.
Jak go wciśniesz do Omegi to daj znać. Kupuję u Ciebie.
Płatne gotówką
  
 
SIEKO, odpuść Michaela :/
Mój ojciec współpracował z nimi parę lat, było ok...
to co słyszę ostatnimi czasy woła o pomstę do nieba :/

gosciowi moglo splonac auto dzieki super zamontowanemu kolektorowi

Zbynio, jesli to nie tajemnica, z jaka rozmawiales o kolektorach do Omegi?
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 21:10:37 ]
  
 
co do tego kolektora z fotki to koleś tylko powioedział ze będzie coś takiego,a nie dokładnie ten(to jest tylko przykład kolektora), raczej gówna nie wciśnie bo daje gwarancje i powiedziałem mu ze pojade na chamownie,bo powiedział też ze będzie znaczny przyroost mocy hehe ciekawe jaki bo raczej hehe,ale i tak wymienie bo obecnie mam pęknięty
  
 
Już jest
Na razie montuję i testuję.
Jak będzie wszystko poprawnie działać to załatwię specjalnie dla LOB dobrą cenę. Nie powinna być wyższa od żeliwnego oryginału.
Następne wiadomości wkrótce


  
 
Nie chcę się wtrącać, ale oprócz tego że jest ładny to nic na jego temat nie można powiedzieć, poza tym że gość wiedział że mają być rury, ale to że każda z nich powinna być równej długości, to to już pominął! Ale zobaczymy co wykarze hamownia!