MotoNews.pl
  

Konserwacja podwozia - corolla - Kraków

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Kiedy warto zakonserwoac podwozie/ kiedy juz jest za pozno.
Mozecie kogos polecic w Krakowie.

Pozdrawiam
P.A.
  
 
ja robie przymiarki do Kolaczek konserwacja w wieliczce. Ma swoj zaklad przy ASO Hondy w Wieliczce na Krakowskiej. pojade do nich na mycie autka po zimie, robia bardzo dokladne (50zl )samo mycie trwa to ok. 40min pozniej sie wypowiadaja jak to wyglada.
Istnieja na rynku ponadz 10lat i podobno sa dobrzy. koszty oscyluja ok. 750zł.

nie moglem znalesc tel ale rzuc okiem do panoramy firm sa w dziale konserwacja w motoryzacji

pozdr.
  
 
What?! 750! straszne pięniądze
  
 
Ileeeee?? Latem robiłam konserwacje podwozia i płaciłam 200 zł w ASO Hyundaia no ale to w Skoczowie...
  
 
Ileeeee?? Latem robiłam konserwacje podwozia i płaciłam 200 zł w ASO Hyundaia no ale to w Skoczowie...
Na konserwację zawsze jest dobry czas pod warunkiem że nie masz sita z podłogi. I w tym roku wybiorę się z Corollą na konserwację bo nie miała robioną od 15 lat (jedynie fabryczna)
  
 
Cromm, czyś Ty w totolotka wygrał ?
750 za samo podwozie ? Poszukaj sobie gdzie indziej.
  
 
mialem oczywiscie na mysli cale autko a nie podwozia i ta cena dotyczy calego autka i wszystkich jego elementow !!!
kurcze moglem napisac ze dotyczy od razu calej fury.

Konserwacja - Wielicar/ASO i salon HONDY przed wieliczka na trasie e-4 za swiatlami 50m.
gadac z p. Moskalem
278-25-87
8-15

czas konserwacji 2.5dnia
robia to jakims cyklokorem, alubitem i swoimi dodatkami
przed tym bardzo dokladne mycie cisnieniowe i suszenie w e wlasnej suszarni koszt mycia cisnieniowego 50zl, nawet bez konserwacji warto po zimie wyplukac wszystkie kwachy
daja gwarancje i przez chyba 5lat robia darmowe przeglady konserwacji.
drugi taki zaklad ( drozszy ok. 1000zl) jest na drugim koncu krakowa ale juz nie pamietam gdzie dokladnie

pozdrawiam
  
 
Co masz na myśli pisząc "całe autko"? Profile zamknięte?
  
 
Dziwne te środki mają...szczególnie ten alubit

Po myciu ciśnieniowym polecam położyć konserwację - jak myją porządnie to ze starej powłoki niewiele zostanie

Pozdrawiam
  
 
Croom... za tyle kasy to może chodzą z gromnicami i woskiem zalewają przez dwa dni

Ale na powazniej to zaleja cały samochód jakims syfem włącznie z amorami, hamulcami, osłonami gumowymi itp i potem bujaj sie z tym. Pomyśl o tym.
  
 
tak profile zamkniete tez a co do mycia to tylko popdczas kilku minutowej rozmowy mi powiedzial ze bardzo dokladne mycie podwozia ale czy calego pod cisnieniem to juz sie nie dopytywalem

pozdr.
  
 
Misiek, ten a l u b i t to faktycznie dobry wynalazek chyba jako dodatek do asfaltu się nie sprawdził więc leja go po samochodzie Kurde jak Croom zaleje tym samochód to mi będzie potem narzędzia czyścił
  
 
Misiek, ten a l u b i t to faktycznie dobry wynalazek chyba jako dodatek do asfaltu się nie sprawdził więc leja go po samochodzie Kurde jak Croom zaleje tym samochód to mi będzie potem narzędzia czyścił
  
 
Niezłe, prawda

Generalnie przy konserwacji spodów to koła i amorki się zasłania i tyle... z wszelkich osłon gumowych odpadnie

A co do narzedzi ... u mnie to jest, a moze raczej było bo troche wyczyściłem, tak: "gdzie się nie dotkniesz to się upieprzysz"
Jak odkręcasz cos z zawieszenia to najpierw trzeba szczotką drucianą (najlepiej na wiertarce bo ręcznie to powodzenia ) przeczyścić nakrętki i śruby z konserwacji bo klucz nie chce wejść Ale za to wszystko sie miodzio odkręca
Natomiast profile (o czym pisałem kiedyś w wątku o pęknietej lince mech podnoszenia szyby) uuuuu .... trzeba całe ręce myć w rozpuszczalniku

Pozdrawiam
  
 
Sadze ze nie da sie dobrze zakonserwowac podwozia w taki sposob ze przy odkrecaniu czegos nie trzeba bedzie pozniej czyscic narzedzi, zawsze cos tam zostanie na kluczach
Nie wiem jak alubit bo sie nie znam na tym ale chyba nie ma nic gorszego od bitex-u ktory po czasie peka robi sie z niego twarda powloka i do mikro szczelijn im pękniec dostaje sie wilgos i woda a tam to juz tak jak w zebie zrzera go od srodka a my nawet o tym nie wiemy bo ...mamy i tak autko zakonserwowane.



pozdr.



  
 
Pytania do ekspertow.

1. Czy warto konserwowac tylko nadkola tylnie (one sie najszybciej zuzywaja)?
2. Czy jest send konserwoac, jesli na lakierze pojawily sie babelki (czy najpierw wizyta u blacharza)?

Pozdrawiam
P.A.
  
 
Warto konserwowac caly samochod , szczegolnie podwozie, wneki kol, progi itp. Jak masz bable pod lakierem, to juz konserwacja nie pomoze .
  
 
1. Jako ze wieszkość tojek nie ma nadkoli plastikowych z tyłu to bardzo dobrym pomysłem jest przyłożyć się do konserwacji własnie tam - z tyłu
Warto zrobić też progi od spodu i bezposrednie okolice za przednimi i tylymi kołami (chlapie)
Tyle conajmniej powinno sie zrobić.

2. Różnie to jest. Jeśli lakier jest oryginalny to najprawdobniej przeżarło blache.
Jeśli lakierka była kiedyś robiona to bardzo mozliwe ze woda dostała się pod lakier ale nad podkład fabryczny - wtedy nie ma problemu - zetrzec i pomalowac

Bitex do bani.

Pozdrawiam
  
 
Tak Tak słuchaj Miśka to expert w tej dziedzinie!!!


Pozdro.
  
 
a myje ktos podwozie z soli i innych syfow od czasu do czasu w czasie zimy ?