Jaka kompresja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaką kompresje uważacia za dobrą w ładzie 1300.
  
 
>=10
  
 
A jak wogóle ją zmierzyć, czym?
  
 
Mierzy sie cisnieniomierzem(manometrem). Wykreca sie swiece i umieszcza sie tam jego koncowke.
  
 
No właśnie trzeba wykręcić świece, a czasami bywa z tym kłopot
  
 
No bywa bywa
  
 
to nie kłopot to brak dobrych narzedzi (ja ju sie tego nauczyłem)
  
 
O co chodzi z tym kłopotem? Ktoś miał problemy ?
  
 
Na lotnisku kilki próbowało, kilkoma narzędziami i nic Nawet nie drgnęły
  
 
W czyim aucie ?

A tak na powżnie. Zwykły manometr włożyć? Ale przecież średnica jego jest dużo mniejsza niż świecy. Czy musi być specjalny a takim gwincie jak świeca.
  
 
W moim.

Czasami są takie ktore mozna wkrecić w gniazdo świecy, a czasami takie ktore sie przytyka do gniazda.
  
 
No to jutro sobie zmierze. Dzięki
  
 
Cytat:
2005-04-28 21:00:52, Jasio pisze:
>=10


12,11,11,11
jak to oceniacie auto bez remontu z88r
  
 
jaka powinna być kompresja w silniku po remoncie kapitalnym
  
 
Cytat:
2005-05-01 09:44:18, Krzychu85 pisze:
12,11,11,11 jak to oceniacie auto bez remontu z88r

boska
  
 
Cytat:
2005-07-03 10:45:30, Krzychu85 pisze:
jaka powinna być kompresja w silniku po remoncie kapitalnym


z tego co wiem to okolo 12 barów chyba
  
 
Odnawiam temat

Czy ktoś z autopsji wie, jaka jest najniższa kompresja na jakiej samochód jeszcze spokojnie chodzi ? Czy jest to 8 - 8 - 8 -8 czy jak już jest 9 to chodzi nierówno itd ? Bo że dobra zła to pojęcia względne


Czy np. zmiana oleju z 5W/40 na gęstszy 5W/50 lub 10W/60 powoduje jakąś zmianę ? Czy nie ma to znaczenia w praktyce.

[ wiadomość edytowana przez: Dyzio45 dnia 2009-12-07 15:20:30 ]
  
 
Przy 6 już może nie odpalać ale z holu zapali i będzie działać przynajmniej na wysokich obrotach. jak będzie mieć 8 8 8 8 to będzie równiej chodził niż jakby miał 8 8 12 8 albo 12 12 12 8
  
 
Cytat:
2009-12-07 18:35:52, janisz pisze:
Przy 6 już może nie odpalać ale z holu zapali i będzie działać przynajmniej na wysokich obrotach. jak będzie mieć 8 8 8 8 to będzie równiej chodził niż jakby miał 8 8 12 8 albo 12 12 12 8



I o taką odpowiedź mi chodziło

Czyli nie dotykam pierścieni, zakładam głowicę i zajeżdżam ładę na śmierć po czym kupuje sobie ładną w super stanie której na dzień dobry zrobię kapitałkę silnika
  
 
Pierścienie są tanie! A skoro głowica zdięta to warto wyjąć tłoki i je oczyścic i zmienic pierscionki. Dotrzeć jeszcze zaworki i będzie po 12. No i przy okazji zobaczyć jak wyglądają paneweczki i jak wszystko ok to z 50tys bez ruszania zrobisz