Jak

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wlasnie. Przy silniku krokowym jest przepustnica z tego co sie orientuje. No i jest tam taka jakby srubka ktorej dotyka trzpien z krokowca. Pytanie jest takie: jak ustawic ta srubke? Bo mozna ja wkrecac i wykrecac, a krokowiec sie do niej dostosowuje. Ale czy polozenie tej srubki ma jakis wplyw na dzialanie silnika(spalanie, przyspieszenia, moc itp)?
  
 
Nio nieladnie, nikt nie wie?
  
 
Hm, w takim razie proponuje stworzyc kategorie "Pytania bez odpowiedzi"
  
 
nic nie daje, jak to zmienisz i tak silnik bedzie sie dostosowywal. Nie mam pojecia po co to wymyslili. Ale kto wie i moze jak wyciagniesz bardzo ta srobe,to wtedy bedziesz miec na stalem ustawione wyzsze obroty,bo silniczek krokowy juz bardziej nie bedize potrafil schowac "trzpienia", tylko ze cos mi sie zdaje ze wtedy komputer zglupieje.
  
 
Dzieki za odpowiedz Wiesiu. Fajnie, ze odpowiedziales I to jako jedyny
  
 
To się ustawia w trybie diagnostycznym "60" i tylko wtedy.

P.S. Viking... coś miałem napisać jeszcze, ale ze względu na coś innego powstrzymam się.