Jaką założyć instalację gazową do espero 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeśli ktos z was ma juz doświadczenie w tym temacie to proszę o poradę. Samochód ma przejechane 100000km i powiem szczerze że się troszke boje tego gazu ale finanse biorą górę.
Z góry dziękuję za wsparcie w tym temacie
Pozdrawiam!!!
  
 
A dlaczego się boisz...?
Jeżeli jest to rzeczywisty przebieg, nie widzę żadnego problemu.
A co do instalacji - po raz kolejny pewnie usłyszysz, że ważniejszy jest warsztat montujący, niż sama instalacja.
Oczywiście marka tez ma duże znaczenie, ale nawet najlepszą instalkę można źle założyć i potem będą problemy.
Ja w astrze założyłem BRC i jestem zadowolony. Ale moja asterka ma monowtrysk, a espero wielopunkt.
Dają 2 lata gwarancji, co uważam za duży plus.
Zakładałem w Czakram-ie na Okęciu.
Zerknij sobie TU
Powodzenia!
P.
  
 
ja mam espero 1,5 z 96 roku i ma juz 120 000km i po 115000km założylem gazik i jak na razie super
Tez zakladalem w Czakram instalacje BRC tez 2 lataa gwarancji
Instalka kosztuje 2000zl-Ja zakladalalem w Łodzi-właściwie to niemam problemów-tzn mialame z komputerem ale zarqz go wymielili i jest ok-jedyny problem z którym se niemozna uporaći wiem ze niesjt to problem tylko w Espero to ten ze przy predkosci okolo 120km/h i powyzej po wrzuceniu na luz obroty gwałtownie spadają i czasami zdaza sie ze zgasnie-ale z tego co wiem to jest czesty problem-kumpel miał celice toyote 2.0l TURBO i mial to samo ale o wiele gorzej a ty czym wieksza predkosc powyzej 100km na godzine i wrzucenie luzu przy tej predkosci powoduje gasniecie-ale generalnie pali mi 10,4 gazu na 100km
Pozdrawiam Tommi-Łódź tenco@wp.pl
  
 
A czego sie tu bać? Przejechałem na gazie około 300 tyś km i rewelacja. Silniki zawsze czyściutkie były w środku i pasowała mi elastyczna praca silnika. Gaz nie rozpuszcza i zmywa oleju ze ścin cylindra i to jest główny sukces. Jak instalacja jest założona zgłowa to ma grać extra
  
 
Dziękuje wam za poradę. Właśnie się umówiłem dzisiaj z gościem na założenie instalacji BRC z dwu letnią gwarancją i trzema przeglądami gratis no i jeszcze do tego dorzucają jakiś śmieszny pokrowiec na dojazdówkę.Zobaczymy co z tego będzie dzięki raz jeszcze za posty.Pozdrowionka
  
 
I zapomniałem dodac ze olej po 25 tysiącach jak spuszczsz to jest czyściutki i nie wali spalinami

[ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2005-05-02 14:15:44 ]
  
 
22.04.05-ZAŁOŻYŁEM DO 1,5 DOHC -PRZEBIEG.OK.100KKM -INSTALACJĘ LOVATO Z KOMP.STAG50.zAPALA NA GAZIE I AUTOMATYCZNIE PRZEŁANCZA SIĘ NA GAZ PRZY +20 stop.i 2500-2770 obr.Na zbiorniku 42l(rzeczywista pojemność 42-20%=33,6l)(dotankowałem 28,37l po 1,65zł =46,81zł do pełnego tj.33,6l)przejechałem 360 km.
Koszt 1km to 0,13zł
Średnio 8 l/1oo km.Benzynę do zapalania rozliczę po pokazaniu się rezerwy.Uważam że opłaca sie.
Jak na razie.
Wcześniej średnio tankowałem 40l benzyny za 160zł ,przejeżdżałem 600kmm,dawało to śrenio ok.6,5-6,8l.
koszt 1 km 0,27zł
  
 
Cytat:
2005-05-02 14:44:34, Rysiek2 pisze:
(...) Koszt 1km to 0,13zł Średnio 8 l/1oo km.
(...) dawało to śrenio ok.6,5-6,8l. koszt 1 km 0,27zł



Jak się jeździ, żeby mieć takie spalanie...?
Pozdr. P.
  
 
szczerze mówiąc to nie wiem bo jak narzaie nie mam porównania ale to się zobaczy
  
 
Cytat:
2005-05-02 13:40:37, kemot pisze:
Dziękuje wam za poradę. Właśnie się umówiłem dzisiaj z gościem na założenie instalacji BRC z dwu letnią gwarancją i trzema przeglądami gratis no i jeszcze do tego dorzucają jakiś śmieszny pokrowiec na dojazdówkę.Zobaczymy co z tego będzie dzięki raz jeszcze za posty.Pozdrowionka


Gdzie, z kim i za ile ???
  
 
Mysłowice za 1800zl. Masz lepszy namiar? Mogę to odwołać!!!
  
 
W warszawie to nie jazda ale przetaczanie od skrzyżowania do skrzyżowania i gaz- aby zdążyć przed kolejnym czerwonym.Nigdy nie da się osiągnąć normalnych warunków spalania a zatem normalnego zużycia.Jęździć uczy sie człowiek całe życie i do końca nie wie czy umie już wszystko.
  
 
Jestem umówiony w piątek na złożenie instalacji BRC w firmie Czakram w Mysłowicach.Koszt 1800 a co dalej to sie zobaczy.Pozdro
  
 
Witam was ludziska! Założyłem instalnkę BRC w firmie czakram za 1800zł i musze przyznać że myślałem że autko bedzie bardziej przytłumione!Jeździ się jak narazie świetnie troszkę trójka jest przymulona ale jakby nie było to jest jazda na gazie.Dziękuję wam za posty pozdrawiam!!!!!!
  
 
Cytat:
2005-05-02 14:44:34, Rysiek2 pisze:
22.04.05-
[ciach]
Benzynę do zapalania rozliczę po pokazaniu się rezerwy.Uważam że opłaca sie. Jak na razie. Wcześniej średnio tankowałem 40l benzyny za 160zł ,przejeżdżałem 600kmm,dawało to śrenio ok.6,5-6,8l. koszt 1 km 0,27zł



Ale bedzię zdziwko jak się gazolina skończy, w "baku rezerwa" a do najbliższej stacji...Wiem, wiem, to są tylko żarty.
Ja niestety trzymam sporo benzyny w baku, ale to wynika raczej z dwóch przyczyn:
1) ogólnej opini nt słabej jakości naszych pomp paliwowych i nieciekawego zachowania jak się benzin kończy
2) długich tras jakie robię, poprostu asekuracja na wypadej jakby się coś z "gazem" stało

Kemot, jak możesz i trochę się zmasz na tym, co panowie gazownicy robią, to warto asystować przy zakładaniu instalacji. Jak cos będa knocić albo cos nie będzie Tobie odpowiadało to można odrazu interweniować.

  
 
Przejechałem kolejne km na gazie i oto rezultat:420 km i zatankowałem 30,55 l gazu( zbiornik 42l-nie wyjechałem gazu do końca).Czyli 7,3l/100 km.Następnym razem wyjadę zbiornik do chwili zatrzymania się silnika na gazie.
Do zaplania -niewiele ubyło benzyny- ze stanu-pojeżdżę do rezerwy i wtedy rozliczę.Coraz bardziej podoba mi się jazda na gazie.Analizując i porównując sterowniki gazu 2 generacji doszedłem do wniosku że są tak podobne w funkcjah że nie warto inwestować w bajery ,typu świecidełka w innych tzw "nowościach".Przciętni gazownicy część funkcji, które posiadają dostępne na rynku sterowniki nie uruchamiają, a to z prostych orzyczyn, a mianowicie:
późniejszych kłopotów z Klientem.Im mniej funkcji zostało uruchomionych tym mniej Klient przyjeżdża do poprawek i mniej marudzi.Samochód i tak chodzi tylko więcej pali.