| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
plump Espero 1,8 CD + LPG Kraków | 2005-05-01 06:00:17 A po co przy 120 jechać na luzie?? A jak zgaśnie to powodzenia w chamowaniu prsy twardym jak skała chamulcu, albo przy skręcaniu bez wspomagania
Owszem, trzeba to wyregulować, ale na luzie się genaralnie nie jeździ a tym bardziej z gazem |
SebaE Było Daewoo Espero 1 ... Katowice | 2005-05-01 07:45:44
Własnie trzeba na to bardzo uważać, nawet w kodeksie dorogowym jest paragraf mówiący o tym ze w aucie mającym serwo hamilców lub wspomaganie kierownicy(hydrauliczny) nie wolno jeżdzic na luzie |
plump Espero 1,8 CD + LPG Kraków | 2005-05-01 18:33:57
A co ja powiedziałem |
plump Espero 1,8 CD + LPG Kraków | 2005-05-01 18:45:37
to też mówiłem tylko krócej |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-05-01 20:24:44 nieprawda...ty piszesz ze gazownicy moga ci ustalic niskie obroty na poziomie 1200-1400 i to ma byc niby rozwiazanie?? od tego masz silnik krokowy zeby ci utrzymal obroty na biegu jalowym (chyba ze go szlag trafil.. ale jesli piszesz ze na beznynie jest ok to raczej nie masz z nim problemu) byc moze masz zle dobrany mikser i ma za szeroka gardziel..powiem tak..dobry gazownik powinien podpiac ci laptoma do instalki wsiasc z toba do samochodu i pojezdzic..regulowanie na postoju nigdy nie da pelnych efektow..jesli chodzi o dolot..nie pamietam jak dokladnie jest poprowadzony..przesledz jak idzie ci przewod o filtra powietrza w dol do blotnika..niektorzy robia tak (ja nie probowalem bo nie musze) ze odpinaja przewod od dolotu tuz przed puszka filtra i wtedy mozna n zwezic jakosc dolot albo dopiac jakis przewod i odpowiednio go wygiac..rozne sa metody..ogolnie chodzi o to zeby wlot nie byl ustawiony dokladnie na wprost w kierunku jazdy tylko albo odwrocony albo jakos w bok..ale jak mowie to sa wszystko polsrodki |
plump Espero 1,8 CD + LPG Kraków | 2005-05-01 20:25:55 ZMIEŃ GAZOWNIKÓW!!! Jak to ustawią Ci 1200-1400 na luzie
Coś masz zwalone i tyle! Koniecznie odwiedź jakiś inny zakład regulacji gazu |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2005-05-01 22:00:50
GAz jest na gwarancji. A oni twierdza ze to i tak dobrze ze gasnie przy 120km/h bo niektórym gasnie na zakrecie a pozatym to sie niejeździ na luzie powyzej 100km/h-ALE TO NIE JEST MOIM ZDANIEM ISTOTMNE Spróbuje z tą rurka pokombinować |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2005-05-01 22:04:13 Auto nie może gasnąć... Sam muszę zrobić w Lanosie porządek...
Bi mi gasł nawet przy dłuższej zmianie biegu... |
Janow signum1.9/corsa1.4Si Kraków | 2005-05-01 22:43:13
na piątke czy na szóstkę?
a wracając do gazu... gaz to wynalazek dla oszczędnych, a oszczędności zawsze są kosztem czegoś... Mnie tam gaśnie nawet na zakręcie, a rozwiązanie mam takie, ze przełącznik mam w trybie LPG only, puszczam sprzęgło i zaskakuje.. ot tyle....
żeby nie było, że jestem ignorantem.. w tygodniu jadę na pierwszą regulację instalacji [ wiadomość edytowana przez: Janow dnia 2005-05-01 22:44:59 ] |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2005-05-01 23:02:51
Ojj stary to długo niepojeździsz swoim esperakiem bo takiego auta niewolno zapalać z popychu a ty to właśnie robisz |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-05-01 23:29:07
na piatke a co w tym dziwnego?? wyprzedzasz na czworce a potem zapinasz piatke..czesto sie jezdzi na czworce do 130 w trasie
co do negatywnych kosekwencji zalozenia instalacji..sa one nastepujace: 1 drozszy przeglad 2.czestsze wymiany swiec i kabli 3.mniejsza dynamika 4.nieco wyzsze spalanie 5.mniejszy bagaznik 6.potrzeba okresowych regulacji i to koniec..!! inne skutki uboczne to wylacznie zly monataz albo zla regulacja.. |
Janow signum1.9/corsa1.4Si Kraków | 2005-05-02 09:52:34
Hmmm, a niby dlaczego? Czy aby hamowanie silnikiem jest zjawiskiem bardzo odmiennym? Myślę że wrzucenie 4 i delikatne puszczenie sprzęgła, nie niesie ze sobą więcej złego niż szybka redukcja na 3 lub 2. [ wiadomość edytowana przez: Janow dnia 2005-05-02 09:53:05 ] |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-05-02 11:05:42
Zapalanie na pych może być szkodliwe, gdy nie ma zasilania (akumulator padnięty). W opisywanej sytuacji wg mnie nie ma żadnych przeciwskazań. |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2005-05-02 11:09:48
NO wiec napisales ze ci gaśnie a nie ze redukujesz -wiec z tego cosłyszałem samochodów nowychna wielopunktowym wtrysku-z komputerami nieppowinno sie zapalać na popych bo sie coś tam niszczy!!! |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-05-02 12:56:09 W espero nie ma znaczenia czy odpalasz rozrusznikiem czy rozpędem. Komputer nie ma pojęcia o tym czy rozrusznik pracuje, więc dla niego to całkowicie bez różnicy.
A nawet chyba nieco lepiej odpalać sią rozpędu (oczywiście przy dużej prędkości na wysokim biegu), bo gdy odpalasz rozpędem to komputer ma lepsze zasilanie - rozrusznik zabiera bardzo dużo prądu. |
Origami Esperro 1.5 ;-) Wałbrzych | 2005-05-02 21:31:06 Witam.
Co do wlotu powietrza do filtra- rura doprowadzająca powietrze biegnie od puszki filtra powietrza do błotnika, wchodzi w niego na głębokość ok.5 mm i kończy się okrągłym wlotem, który jest skierowany równolegle do boku pojazdu - więc powietrze nie powinno być "tłoczone" i zdmuchiwać gazu. Ale po jaką cholerę gazownicy w takim razie zaślepili mi oryginalny wlot i wywiercili dziurę w puszce filtra? |