OBSŁUGA TEMPOMATU

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
PANOWIE, JEŚLI WASZE OMESIE A PRZEDE WSZYSTKIM SENATORKI ( BO TO ONE SĄ NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWYM OPELKIEM) MAJĄ TEMPOMATY I KORZYSTACIE Z TEGO DOBRODZIEJSTWA TO POMÓŻCIE.

TEMPOMAT W MOJEJ OMESI NIE CHCE MNIE SŁUCAĆ A TEN " PROFESJONALIZM " FACHOWCÓW" Z SERWISÓW MNIE DOBIJA!!!!!!
W ASO NIE WIEDZĄ JAK SIĘ TO "JE"

POZDRAWIAM WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW SENATORKÓW I OMESI

MEGA_3 I JEGO 3,0 SEJ
  
 
NIe wiemm jak w A, ale u mnie w B to b. proste. W dźwigni kierunkowskazów są 3 przyciski (dwa wyżej, jeden niżej - oznaczmy je np. A, B i C). Patrząc na dżwignię od jej szczytu (nie od góry, ale jakby przez lewe okno samochodu) wyglądałoby to tak:
________
| (A) (B) |
|......(C) |
________

<-----------kierunek jazdy

Kiedy tempomat jest wyłączony:
A - włącza tempomat i ustala prędkość na podstawie tej, jaką masz w chwili włączenia (możesz już puścic gaz)
B - nieczynny
C - nieczynny

Kiedy tempomat jest włączony:
A - każde pojedyncze nacisnięcie zwiększa prędkość o 2 km/h
- przytrzymanie zwiększa prędkość liniowo (jakbyś naciskał gaz)
B - każde pojedyncze nacisnięcie zmniejsza prędkość o 2 km/h
- przytrzymanie zmniejsza prędkość liniowo (jakbyś puścił gaz)
C - wyłacza tempomat

UWAGI:
1. włączenie jest możliwe powyże 40 km/h
2. wyłączenie następuje tez po naciśnięciu hamulca, a w manualach chyba również sprzęgła
3. jadąc na tempomacie można przyspeszyć gazem (np. przy wyprzedzaniu); kiedy puścisz gaz prędkość wróci do wcześniej zadanej wartości

Ot i cała filozofia :)
  
 
Zapomnialem dodac, ze jesli tempomat jest wylaczony, ale wczesniej byl uzywany i od tego czasu nie wylaczany zaplon, to przycisk B spowoduje przyspieszenie do przedkosci zapamietanej przez tempomat.
  
 
BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WYCZERPUJĄCE INFO.

JUŻ BIEGNĘ DO GARAŻU I WYJEŻDŻAM MOJĄ OMESIĄ BY SPRAWDZIĆ TEMPOMAT.

POZDRO
MEGA_3 I JEGO 3,0SEJ.

  
 
Niezłe to jest (tempomat). Powiedzcie czy można to zamontować w Omie 2,5 automat za sensowne pieniądze?
pzdr
_Krzysiek_