MotoNews.pl
  

Powiedzcie że nie jest kolizyjny...????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj jak wracałem z Zakopanego strzelił mi pasek rozrządu 1.8 16V.
Powiedzcie że ten silnik nie jest kolizyjny prosze bo już mam dosyć tego samochodu.
Wrociłem o 1:30 w nocy ale pudło stoi gdzieś na CPN. przed Tarnowem i musze po niego pojechać. bo ciągnąć w nocy sie nie dało.

Pozdrawiam
  
 
Sorki że nie w tej kategorii
  
 
nio, niestety muszę cie zmartwić - jest kolizyjny
  
 
PRZENOSZE OD ODPOWIEDNIEJ KATEGORII



.... A CO DO SILNIKA TIO WŁAŚNIE DZIŚ OD TAKIEGO SILNIKA ZOSTAWIŁEM GŁOWICE U MECHANIORA ......

... JAAK CHCESZ TO MOŻEMY POMÓC ...... MOŻEMY ŚCIĄGNĄĆ AUTO DO N.SĄCZA ..... TU CI GOŚĆ TANIO JĄ POWINIEN ZROBIĆ ...... WSZYSTKO ZALEŻY OD STOPNIA USZKODZEŃ .... .....
  
 
Hmm, moge Cie tylko pocieszyc, ze jesli to bylo na wolnych obrotach, to moglo sie nic nie uszkodzic, wszystko zalezy od szczescia (patrz przyklad Darka )
  
 
.. a ja Cie moge pocieszyć .... nie musza od razu wszystkie zaawory iśc do wymiany ..... np. BaD ma dy wymiany "tylko" 8 zaworów ssących ....... wydechowym udąło sie przeżyć .....
  
 
własnie dziś o 3 w nocy dowlokłem go do domu. teraz czeka mnie rozbieranie......

Chce ktoś go kupić bo mam już dosyć ...........

  
 
No to mam już bilans strat

12 zaworów do wymiany, szlifowanie gniazd zaworowych, nowa uszczelka pod głowice, nowy rozrząd + rolki,

  
 
A ja mam pytanko co ile trzeba paseczek zmienić bo nie wiem jak jest u mnie a nie chciałbym tak skończyć
  
 
a jaki silnik? dla 1,6 16v to od 90k do 120k km
  
 
1.8 16v DOHC
  
 
podobno 120 tys. km dotyczy tylko silników z plastikową osłoną klawiatury ponoć te mają samonapinacz paska.
może Ktoś spotkał sięz takim silnikiem?
90 tys to sandard
  
 
Paweł ... i jak idzie ? Ile miał Twój pasek ze strzelił ?
  
 
Cytat:
2005-05-08 17:03:16, engee pisze:
podobno 120 tys. km dotyczy tylko silników z plastikową osłoną klawiatury ponoć te mają samonapinacz paska. może Ktoś spotkał sięz takim silnikiem? 90 tys to sandard



..... hmmm ...... wymiane paska po 120 kkm mają silniki 1.6 16V od KWIETNIA 1998 roku ..... starsze mają po 90 kkm ...... to info mam z ASO .... nie wiem jaak wygląda sprawa z innymi pojemnościami ....... .....
  
 
Mój Essi - 1.4 CVH 91 pasek zmienia sie co 60 tysiecy km - info z ASO.
  
 
Cytat:
2005-05-08 17:26:55, MiLy-SwIeTy pisze:
..... hmmm ...... wymiane paska po 120 kkm mają silniki 1.6 16V od KWIETNIA 1998 roku ..... starsze mają po 90 kkm ...... to info mam z ASO .... nie wiem jaak wygląda sprawa z innymi pojemnościami ....... .....


A ja mam Essiego z '97 a z nim w salonie dostałem książkę gwarancyjną z planem obsługi i tam stoi, że po 120kkm. Ja już nic nie wiem.... Mam 105 i może przy zmianie oleju zminię... czli przy jakichś 112kkm
  
 
Cytat:
2005-05-04 19:59:35, MiLy-SwIeTy pisze:
.. a ja Cie moge pocieszyć .... nie musza od razu wszystkie zaawory iśc do wymiany ..... np. BaD ma dy wymiany "tylko" 8 zaworów ssących ....... wydechowym udąło sie przeżyć .....



Echh szczeście że to przy wolnych obrotach sie stało ... inaczej było by po ptokach całkiem .....
  
 
Pasek miał niecałe 60 tyś.
zastanawiam sie czy robić swoją głowice czy kupić używaną ??

Makm jedną na oku jest kompletna z kolektorami, wtryskami i cewką za 500zł(przywieziona z niemiec). może jakoś taniej bym wyrwał.
Dziś sie wszystko wyjaśni.
  
 
Ludzie 120kkm od wymiany do wymiany ???? Taką ilość kilometrów to można zrobić gdy jest to nowe auto z gwarancją i założonym orginalnie paskiem. Nigdy żaden serwis nie założy ci paska tak jak jest firmowo, zawsze w którymś miejscu będzie osłabiony. Ogólnie zasada jest taka że należy wymieniać co 40, góra 50 tysięcy i tego się trzymam. Znam przypadki ze firmowe paski strzelały po 70kkm i jak nie było auto serwisowane to nie możan mieć do nikogo pretensji.
  
 
Cytat:
Makm jedną na oku jest kompletna z kolektorami, wtryskami i cewką za 500zł(przywieziona z niemiec). może jakoś taniej bym wyrwał.



mam głowice z mondeo z 99 roku,dowiedz sie moze podejdzie do ciebie???