| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maly_fiat K-shell 126p Lublin | 2005-05-05 17:29:41 mam pytanko czy skrzynia od bisa bedzie pasowala do eleganta czy trzeba bedzie stosowac takie przerobki jak w przypadku skrzyni od cienkiego??? |
maly_fiat K-shell 126p Lublin | 2005-05-05 17:44:52 bo wiem ze skrzynia do bisa ma dluzsze przelozenia do zwyklej 650 ki pomozcie bo mnie to pytanko strasznie meczy ostatnimi czasy.... |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-05-05 17:57:14 z tego co pamietam walek sprzeglowy pasuje, trzeba przelozyc kolnierz skrzyni - obudowe sprzegla |
wuszy 126P Two in one Rybnik | 2005-05-05 19:53:42 A mi się wydaje że srzynia od bisa ma krudsze przełożenia
Bo: Bis jeździ na felgach 13' gdyby nie zmieniono przełożeń w skrzyni bis strasznie by przyśpieszał ( no, powiedzmy gorzej) gdyby zastosowano dłuższe przełożenia nie przyśpieszałby wcale
aby jakoś mu to wychodziło zastosowano przełożenia krudsze. I teraz: jeśli założymy skrzynie Bis do 650 na kołach 12' to mamy lepsze przyśpieszenie... jeśli się myle to mnie poprawcie....
pozdro |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-05-05 19:58:02 niestety sie mylisz... przełożenia w bisie są dłuższe, a koła chyba nie mają tu nic do gadania bo koło 13 calowe z oponą 135/70( seryjne ogumienie bisa) jest o 0,5cm niższe niż koło 12 z oponą 135/80 |
wuszy 126P Two in one Rybnik | 2005-05-05 20:13:49 w takim razie po cholere zakładać skżynie z bisa???
nie kumam , wydawało ni się że dla przyśpieszenia bo wg. mnie za szybka jazda maluchem( 140 i więcej) to nie jest nic ani przyjemnego ani bezpiecznego... coś mi tu nie pasuje niech mi to ktoś wytłumaczy |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-05-05 23:05:07 w kwestii przelozen skrzynia od bisa rozni sie tylko i wylacznie DYFREM. niczym wiecej. w bisie jest dluzszy. przekladasz z 650ki tylko kolnierz skrzyni i to wszystko |
qdlaty 126p Warszawa | 2005-05-06 12:57:19
tutaj jest porownanie, ktore kiedys tam sobie wyprodukowalem. Tera po co - po to aby przy predkosci maksymalnej samochodu miec miejsze obroty. Ja zalozylem to do 900 po to aby silnik mial spokojniejsze obroty "w trasie", miej palil itd.. pzd c. |
maly_fiat K-shell 126p Lublin | 2005-05-06 13:04:56 dziekuje o to mnie wlasnie chodzilo dziekuje za ppomoc chodzilo mi o to wszystko pozdro 4 all ![]() |
Talar85 126 p Chorzów | 2005-05-06 13:22:40 z tego co widze to po złożeniu samego sprzegła z bisa już sie lepij jedżdzi 650 nie ma sarpnioęc przy ruszaniu itp |
maly_fiat K-shell 126p Lublin | 2005-05-06 17:23:10 wlasnie miedzy innymi mi o to tesh chodzi czyli nie bede musial przerabiac kolnierza w skrzyni aby pasowal do mojego eleganta????? :> |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2005-05-06 17:50:59 kołnierz jest inny będziesz musiał przekręcić kołnierz z zwykłego malana przełożenia są dokładnie takie same dyfer ma zdaje się o jeden ząb więcej więc bis w efekcie ma dłuższe pzrelożenie i szybciej chce jechać a gożej przyspieszać ale to już chyba Zoltar powiedział. |
DrDeath 126p Bulowice | 2005-05-06 18:17:47 Przy zmianie kołnierza morze zacząć wyć skrzynia wiec z tym jest rużnie.
Ja ma taką skrzynie z bisa u siebie założoną i problem z miazdzeniem i goleniem zebów minoł i jest fajna na KJS-y. A przyspieszenie wiadomo spadnie ale jak sie ma motor porobiony to na ulice fajna jest |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2005-05-06 18:39:30
A czemu niby miałaby zacząć wyć????? Wyć może jak nie nalejesz oleju do niej, jak jest zgolone koło zębate jakieś, alne na bank nie z powodu przekładki. Kołnierz zmieniasz i już skrzynia ponoć niezłą alternatywa jak zakładasz krótkie 2,3,4 i wtedy sie nadaje na kjs ale tak sobie po prostu to odpowiedzcie sobie co wam potrzeba na kjsie przyspieszenie czy predkosc max. |
spawn666 Autosan Bielawa | 2005-05-06 20:51:42
Seryjny malczak ma 8 zębów na wałq ataqjącym, bis ma 9, a 500...... 7 (przynajmniej ta z poczatqw produkcji). Qba cos wspominal ze za XXXEuro mozna cos takiego na zachodzie zaqpic, ale to moze niech on sie wypowie. |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2005-05-07 00:24:12
a dlatego ze otwory na gniazda lozysk dyferencjalu sa obrabiane w komplecie z korpusem, tak wiec inny kolnierz moze ale wcale nie musie wspolgrac z korpusem skrzyni, ale moze i sie udac, czasami silnik w motocyklu da sie zlozyc na 2 roznych polowkach a czasami nawet nie obroci sie skrzynia |
DrDeath 126p Bulowice | 2005-05-07 06:59:55 A wyc wyje bo nie jedną skrzynie robiłem i wiem. Teraz jak robiłem przekłądke to obie skrzynie sprawdzone były po remoncie widziałem jak jeżdżą i było ok a po przekłądce mi zaczeła wyć. A co do Kjsów to kazdy lubi co innego to niebede nikogo negował Prothos ma racje tylko na mieszanie w biegach też jest strata a jak masz długą 1 to tak jakbyś miał krótką 2 ale przypieszenie mniejsze ale według mnie to tez zalezne od charakterystyki silnika i jak kto jezdzi
Pozdro |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-05-07 07:55:13
Bo oprocz zmiany kolnierza trzeba tez wyregulowac luz miedzyzebny pomiedzy walkiem atakujacym i talerzem dyfra. Dlaczego nikt o tym nie mowi? Przeciez wlasnie z powodu zle wspolpracujacych tych elementow jest halas w postaci wycia. |