Komputer

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Jestem nowy na tym forum i troche pogrzebałem w wyszukiwarce , ale albo słabo to robiłem , albo czegos takiego nie ma.
Chodzi o to , że mam instalacje Lov tec na śrubę - Daewoo espero 1,5 16V.
Chce wstawić komputer i silniczek krokowy , np zestaw Stag-2.
Czy samemu da rade to zrobić? wstawienie silniczka to żaden kłopot tylko jak podłaczyć kable? A moze coś innego polecacie?
Z góry dziekują za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam
Buba

  
 
Buba, ja mam u siebie instalkę LOVATO i komputerek AL-700.
To bardzo dobra elektronika, i super sprawuje sie z tą instalacją.
Mam nawet do niego (AL-700) schemat podłączenia i pełny opis programowania.
Ale musisz to zrobić z jakiegoś PC-ta lub Laptopka.
  
 
A mógłbyś przesłać ten schemacik to chociaż bym zobaczył jak to jest skomplikowane i czy sam dam rade to podłączyc.
Co do ustawienia to nawet bym pojechał do gazowników niech to wyregulują , chodzi głownie o sposób montazu tej elektroniki , bo w warsztacie za sama robocizne krzykneli 100 zł , a koszt calej elektroniki u nich to ok. 250 zł czyli komplet wychodzi 350 zł. a na allegro patrzyłem to komputer z silniczkiem (stag 2 - akurat taki znalazłem) kosztuje 143zł.
A jest duza róznica po zmianie "śruby" na elektronikę? Np. ze spalaniem?
  
 
Cytat:
a na allegro patrzyłem to komputer z silniczkiem (stag 2 - akurat taki znalazłem) kosztuje 143zł. A jest duza róznica po zmianie "śruby" na elektronikę? Np. ze spalaniem?


To jest bardzo prosty komputer i z tego co słyszałem to ludzie czesto go zmieniają na jakies lepsze. On jest ze wstepnym registrem ten komp
Sam stoję przed podobnym dylematem co ty żeby jakis komputerek do mojego esperaka włożyc bo narazi emam go na śrubę.
  
 
A co to takiego ten wstepny register?
Mi chodzi głównie o to , żeby zmniejszyc spalanie. Teraz po miescie wychodzi około 15 l/100 km , a po trasie przy predkości 120-140 km/h około 10l/100km.
Czyli co , tego Stag 2 nie warto ładować? Pisze o nim bo właśnie o takim mówili mi w gazownicy.
  
 
To faktycznie pali Ci kosmicznie.
Mój 1,5 16V pali średnio 9-10L
Na trasie przy spokojnej jeździe to potrzfi zejść poniżej 8L.
Zaraz coś poszukam na temat tego kompa AL-700 i prześlę Ci na e-mail.
  
 
O 9-10 litrach to ja moge sobie pomazyć , albo ewentualnie jechac z predkościa 110 km/h to wtedy wyjdzie około 9,6. Sprawdzałem na trasie prawie 600 km. Ale to raczej rzadko mi sie trafia. najcześciej wiekszość po mieście i zadowoliłbym sie nawet 12l/100km.
Czy założenie tego kompa cos poradzi w tym temacie?
  
 
Cytat:
2005-05-07 13:49:40, Buba030 pisze:
O 9-10 litrach to ja moge sobie pomazyć , albo ewentualnie jechac z predkościa 110 km/h to wtedy wyjdzie około 9,6. Sprawdzałem na trasie prawie 600 km. Ale to raczej rzadko mi sie trafia. najcześciej wiekszość po mieście i zadowoliłbym sie nawet 12l/100km. Czy założenie tego kompa cos poradzi w tym temacie?


No na 100%
Ten komputer steruje silnikiem krokowym i co za tym idzie steruje odpowienią dawką paliwa.
  
 
Cytat:
2005-05-07 12:05:09, Buba030 pisze:
A co to takiego ten wstepny register?


to jest śruba do regulacji wstepnej mieszanki
Co do twojego spalania to niekoniecznie może być od tego że nie masz komputerka, może starczy zwykła regulacja ewentualnie wymiana membram w parowniku.
Mój esperak 1.8 na trasie 9-10 lpg
w mieście około 13 do 14 z włączona klimą
  
 
Membrany wymienione , gaz po regulacji i silnik po remoncie kapitalnym (pisałem na forum espero co mnie trafiło) , więc podejrzewam , ze może ten komputer cos pomoze.