Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Adrian_M Pełnoprawny Klubowicz Mazda 323F BJ DiTD Ostrowiec Świętokrzyski | 2005-05-07 11:40:12 potocznie mówiąc "bierze Ci olej" |
![]() JanuszGnitecki Forumowicz OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-05-07 12:28:49 Gdyby brał olej, dym byłby niebieski. Czarny dym oznacza za bogatą miesankę, czyli albo konieczność regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku, albo za dużą ilość paliwa . Przyczyna albo złe dawkowanie pompy, albo rozkalibrowane wtryskiwacze. |
![]() Paladinus Opel CorsA Łódź - Ruda Pabianicka | 2005-05-07 13:42:13 A jak praca silnika? Równa? Jeśli ma jakieś "zachwiana" to sprawdź wtryski. Jesli równa to regulacja pompy, albo wtryski. |
![]() JanuszGnitecki Forumowicz OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-05-07 16:51:18 Na twoim miejscu, zacząłbym od wymiany wtryskiwaczy. z tego co piszesz to twój mechanik nie mam pojęcia o dieslach. Podjedź do DIXI i dowiedz się ile kosztują firmowe wtryski i wymień je. 12-to letni silnik + nasze paliwo może załatwić je na cacy. Przy okazji warto zmienić komplet filtrow paliwowych, może nawet prze robieniem wtryskow.
Pozdr i daj znać, jaki rezultat bojów |
![]() Gajowy Forumowicz OPEL ASTRA II Warszawa | 2005-05-07 17:06:21 Moim skromnym zdaniem to leją ci wtryskiwacze, ale zanim je będziesz sprawdzał to zobacz tak jak napisał Janusz Gnitecki filtr paliwa i mam nadzieję, że nie jeździsz na opałówce ![]() |
![]() Slawekp Forumowicz Ascona C Wrocław | 2005-05-07 20:16:05 Moim skromnym zdaniem to Janusz ma racje, wtryski albo kąt ustawienia pompy!!!
Stawiam na wtryski bo temat przerabialem, doszło do tego że w lecie musiałem wyciągać gałe wspomagania rozruchu żeby odpalić autko. Po wymianie wtrysków kłopoty znikneły. |
![]() WWojtek ASTRA II Nowy Sącz | 2005-05-08 10:03:58 Witajcie,
Ja też mam podobny problem, tylko żę mi na dodatek bierze olej. Przy gwałtownym dodaniu gazu puszcza czarny dym. Ja mam przebieg około 55 tys. a autko ma 5 lat. 2,0 DTI 16V. Czy jak pojadę na komputer,to wyjdzie gdzie jest problem czy sobie go odpuścić (80zeta) czy od razu brać się za regulację pompy, a może to wtryski. Pozdrawiam, Wojtek |
![]() Enro Forumowicz Opel Astra Konin | 2005-05-09 20:22:19 Faktycznie, tu sprawa rozegra się między wtryskami /tylko końcówki/ a pompą. A ten mechanik to wie, że to diesel??? Pompa za 6 tys! Za 2-3 tys to kupisz bajeczny cały silnik 1.7 tylko trzeba poszukać w niemczech. Zacznij jak mówia wszyscy od wtryskiwaczy. Koszt na początek stosunkowo niewielki, a efekt może cię miło zaskoczyć. |
![]() Slawekp Forumowicz Ascona C Wrocław | 2005-05-10 19:23:02 We Wrocku koszt:
sprawdzenia i regulacji wtrysków to 10-15 zł, nowa końcówka 42-45 zł regeneracja pompy 300-400 zł [ wiadomość edytowana przez: Slawekp dnia 2005-05-11 08:13:31 ] |
![]() DOVectra Forumowicz vectra/xantia Warszawa | 2005-05-11 11:06:06 A sprubuj zatankować jakieś firmowe paliwko .... ![]() ![]() |
![]() wojto737 Frontera Warszawa | 2005-05-11 12:00:07 Firmowe paliwko np. nafte lotnicza JET-A1 hihihi.
Pozdrowka Dariuszu ![]() |
![]() marcij Forumowicz Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2005-05-13 19:20:43 U mnie ,silnik 1.6 D przebieg co najmniej 250 tys uklad wtryskowy nie byl robiony , tylko kilka razy regulowane wtryski , ale koncowki i pompa fabryczne |