| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2005-05-07 12:10:05 Pierwsza sprawa jest taka że to zalezy od modelu, mogę wypowiedzieć się na temat dwóch silników w RST załączał się w połowie skali, a w 1,8D przy 3/4 jeszcze nie więc podejrzewam że wyżej.
Ciężko też mówić przy której literce bo może zdarzyć się że napis będzie odwrotnie. |
lewandowski Ford Escort MK7 Toruń | 2005-05-07 12:48:58 w 1.6 16V załącza się przy 97C to gdzieś około literki L na wskaźniku |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-05-07 15:28:17 U mnie (Rs2k) to około 92 st., na wskaźniku w okolicach N z Norm. |
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-07 20:54:25
ostatnio w ASO od wydawalo sie bardzo kompententnego fachowca na darmowym przegladzie dowiedzialem sie (po uprzednim zapytaniu o to) ze skala wskaznika temp. jest taka jak w innych samochodach - czyli srodek cos kolo 90 st. a za literka L 130 st. stad wynikaloby, ze zalacza sie przy prawie 130 st. wczesniej facet w ABSCAR mowil, ze skala jest wezsza i wskaznik odchyla sie tylko o kilka stopni do maxa - co przemawia za teoria kolegi. wskaznik jest magnetoelektryczny i nie jest calkowicie liniowy, ale na tym odcinku prawie, wiec nie mozliwe zeby na odcinku od L do czerwonego pola bylo 30 stopni. za teoria pana z ASO przemawia fakt, ze jak silnik mi sie podgrzeje do L to wyraznie odczuwam strate mocy i silnik sie dziwnie zachowuje. co Wy na to ?? pozdrawiam boszz... przeczytalem to co napisalem wczraj i zastanawiam sie czy ktos zrozumial o co mi chodzi strasznie zamotalem
[ wiadomość edytowana przez: juzeff dnia 2005-05-07 20:56:22 ] [ wiadomość edytowana przez: juzeff dnia 2005-05-08 11:42:11 ] |