[acmr] Klasyczna Siedemsetpięćdziesiątka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Oto nowe dziecko ACMR'u. "siedemsetpięćdziesiatka"

- panda 30 ( - 4,5mm ) + kolektory alquati + 40mm dhla
- walek "dolniak" 292*
- tloki powlekane ceramiczną powłoka ( denko + scianki )
- korby frezowane i wazone
- wał "bis" o sokoku 75,6mm
- cylindry 80mm
- alu miska "Abarth", aluminiowy wentylator
- wszystkie częsci NOWE
- silnik o przebiegu 0 km ( jeszcze nie "hamowany" )
- szacowana moc ok 45hp

- na czas zdjeciowy nie doszły: aluminiowa pokrywa zaworow , wydech ANSA ( założona replika ANSY )
a teraz obrazki:










  
 
no no dziecko ladne nie myslales nad jakims zywszym kolorem na obudowy ? kawasaki green fajnie by wygladalo
(nie mam sie do czego przyczepic wiec sobie cos wymyslilem).
  
 
Piękny silniczek , tylko pozazdrościć.
  
 
Qba piekny.
mógłbys podac koszt budowy , koszt kolektora itp.

Ps. Nie ma chłodnicy oleju ??
  
 
Taka klasyczna to ona jush nie jest. Gratuluje kolejnego swietnego projektu!!!!!! Moze to glupie pytanie dla wielu ale i tak zapytam-ile pali taki silnik?? I na ile jest wyconiony?? Pozdrawim. I jeszzce raz gratulacje!!!!!!
  
 
ja tam bym sie przyczepił do paru rzeczy...
ale ale. ciekawi mnie wydech, jak on ma tam w środku wszystko rozłożone?
  
 
Cytat:
nie myslales nad jakims zywszym kolorem na obudowy



Nie wypadało. Silnik ma wylądować w Fiacie 500, w muzealnym stanie.

Oto jego fota:




Cytat:
ja tam bym sie przyczepił do paru rzeczy...



śmiało, konstruktywna krytyka i dobre rady zawsze sa cenniejsze niz tysiace komplementów!

[ wiadomość edytowana przez: Qba dnia 2005-05-07 14:59:58 ]
  
 
no ciekawe ciekawe ja bym sie zastanawial czy taka seryjna pompeczka da rade, nie lepiej od DFa zalozyc? a co do chlodzenia to chyba miska swoje da tak mi sie zdaje.
  
 
tak jak napisał evilone, to raz, a dwa nie wiem czy to chłodzenie nie będzie troszq za słabe patrząc na obudowe termostatu i na odkryte cylindry... za dużo to sie nie znam no ale sam wiesz.. i jak z tym wydechem bo mnie sie bardzo podoba tak wogóle dziwnie ten fiat bedzie wyglądał z taka dwururką
  
 
Fiat 500 miodny, ale blachy moglyby byc pod kolor nadwozia bylby totalny wypas : taka wlasnie 500tka jak na zdjeciu to moje marzenie
to do tego silniczka szukales nowych czesci ?
p.s. te oslonki popychaczy to z czego to i z czym to sie je ?



[ wiadomość edytowana przez: cypherius dnia 2005-05-07 15:15:26 ]
  
 
Suuuperrr

A tak nawiasem mówiac...te miski olejowe ktos kiedys oferowal? Jaka to była cena?
  
 
250zł....
  
 
Silnik marzenie...

Pytanie o wal. To wasza konstrukcja wystrugana z seryjnego czy jakis zdobyczny?

  
 
śliczny jest, aż szkoda go do auta pakować

jeśli coś mogę konstruktywni "skrytykować" to dopatrzyłem się dwóch różnych śrub mocujących kolanko wydechowe do głowicy
no i kolorek obudowy dałbym tak jak Cypher proponuje
  
 
to i ja skrytykuje ta wydumke. Zalozcie sobie do kolektorow wydechowych szpilki tylko zeby za bardzo nie wystawaly bo bedzie ciezko odkrecic i zalozcie chociaz szczatkowe oblachowanie z prawej strony bo bedzie wam sie grzal, zreszta odpalcie i zobaczcie ktoredy powietrze pomyka ;/

miska tak bardzo nie chlodzi, sprawdzone, spokojnie przy 120km/h na autostradzie w upal olej dochodzil do 120-130st.
  
 

"zazdrość, straszna rzecz"
  
 
Fajo gdzie taka nowke glowice zes wynalazl ??? tylko srubki od kolektora moglyby byc takie same najlepiej na szpilkach i do czego jest otwor przy podstawie kolektora ssacego ?
  
 
no wlasnie mi te chlodzenie nie daje spokoju, chlodnica moim zdaniem to za mało... do tego mało szpilek, sero osprzętu takiego jak mocowanie linki gazu/ssania, ale za reszte rispekt...
P.S. co z tym wydechem??

[ wiadomość edytowana przez: toki dnia 2005-05-07 23:29:30 ]
  
 
O żesz ty k... silnika bajabongo z bajerką naraz, a 500tka to moja miłość
  
 
o wpizduuuu ale piekny silniczek niewspomne o aucie oczywiscie!!