Rdzewka :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!
Jak ostatnio wspominałem kupiłem essiego

Mam w 3 miejscach rdzewkę do usunięcia ile mnie to może kosztować i czy próbować to łatać czy wyciąć i dorobić?

fotki tu http://www.szycha.m3art.one.pl/essi/
  
 
a gdzie i ktory rocznik
  
 
jesli chodzi o wlew paliwa to sa reperaturki ktore sie wstawia miast starej blachy
ale jak naprawiac to moze od razu machnac od mk6 z klapka
bo rdzewienie wlewow paliwa to bolaczka mk5
  
 
Generalnie widzę że redzewiej Ci dosyć standardowo
  
 
Cytat:
2005-05-08 14:29:22, mmmmat pisze:
a gdzie i ktory rocznik


Gdzie rdzewieje pokazane na fotkach na stroncetylne nadkola i wlew.
Rocznik 92 grudzień czyli praktycznie 93 MKVI
  
 
czesc mam ten sam problem tyle ze ja mam MKVII rdzewieje w tych samych miejscach tyle ze ja mam jeszcze przy zamku od strony kierowcy, wiec ja robie tak kupilem specjalna szczotke taka z papierem sciernym co sie na wiertare zaklada do tego troche szpachla i podklad co do lakieru to jeszcze sie w nigo nei zaopatrzylem ale to pikus, no wiec od poniedzialku zaczynam zeskrobywac ruda poznij szpachlowac i podkladzik jak zastygnie to po jakims czasie lakierek, wypolerowac i bedzie cacy. Jesli blach jest tylko zardzewiala ale nie przerdzwiala to najlepiej (chyba) zrobic tak jak ja chociaz wiem ze po czasie to i tak wyjdzie ale nie mam jakos sumienia ciac essinki dlatego zobacze jak to wyjdzie zrobie fotki i wrzuce tutaj zebyscie ocenili czy to cos dalo, pozdrawiam
  
 
szczerze mowiac to zalezy ile czasu chcesz jezdzic essim ( jezeli chodzi o ekonomie ) moim zdaniem zabiegi "na chwile" sa bezsensowne i jak juz cos robic to porzadnie, wiec lepiej wymienic blachy. Sa reperaturki ktore mozna wspawac jezeli chodzi o wlew paliwa a nadkola chyba tesh sa dostepny. Tak czy siak i tak trzeba lakierowac wiec koszt jest tylko wiekszy o robote blacharska i czesci. Ja bym sie nie zastanawial i robil porzadnie.

Pozdrawiam
  
 
co do nadkoli idzie to samemu zrobic a co do wlewu to nie za bardzo ale nie mowie nie

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
reperaturki po okolo 50-70pln za sztuke
no i malowanie 3 elementow
mysle ze w najlepszym wypadku zamkniejsz sie kwota 500 pln przy pelnej robocie blacharsko lakierniczej
  
 
Szczerze mówiąc to mam zamiar długo nim jeździć a robienie na chwile uważam za mały bezsens bo jak zacznie korodować dalej to tylko większy problem się robi.
Silnik jest igiełka wymieniłem sprzęgło zapłaciłem 700 pln oglądałem go od spodu jest pięknie nie widać żadnych korozji podwozia przewody hamulcowe też w porządku.

A możecie podpowiedzieć na co zwrócić uwagę co w tych modelach było wadliwe bo chcuiałbym go doprowadzić do całkowitego porządku.

Jakby mi koszt naprawy tej korozji zamknął w 500 pln to by było git :]