Podłączenie w Samarze 1,5 i obrotomierza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam mały kłopot! Chciałem zamontować do mojej Samarki obrotomierz. No i niewiem w którymmiejscu podłączyć kabel "in", który normalnie podłącza się przy cewce!?!
  
 
poczytaj TUTAJ
  
 
Juz poczytałem i zauważyłem że kilka osób miało podobne problemy, ale i tak nie wiem dalej co i jak.
U siostry, w jej Samarce wmontowałem obr. z 125p, i jest ok.
U znajomego obr. z VDO również, ale w wyżej wymienionych autach jest aparat zapłonowy i cewka, a u mnie z racji wielopunktowego wtrysku nic takiego niema.
Przewody wysokiego napięcia wchodzą do modułu zamontowanego przy bloku silnika przy skrzyni biegów, z niego wychodzą do kompa. 4 kable.
Jest jescze zamontowany jakiś czujnik, wkręcony od czoła do kadłuba obok bagnetu, może to czujnik poł. wału czy spalania stukowego, niewiem?
No a w miejscu aparatu zapłonowego jest zaślepka a kawałek za tym filtr pow.
Może w schemacie ukł. elektrycznego z 110 powinno coś takiego być rozrysowane, ale niestety niemam dojścia do schematu.



[ wiadomość edytowana przez: Karel dnia 2005-05-08 19:45:07 ]
  
 
Witam ponownie !
Tydzień temu pisałem na temat obrotomierza do Samarki z silnikiem 1500 na wielopunktowym wtrysku.
Jak podłączyć obrotomierz do gaźnikowych Samar to już wiem! Podłałem już kilak i to z różych firm.
Ale przy próbie podłaczaenia obrotomierza do 1,5 mpi nastąpił "mały" problemik, i niewiem co i jak ponieważ w tych silnikach niema cewki zapłonowej do której można podłączyć przewód z impulasami z silnika.
Zamiast cewki jest na ścianie czołowej silnika coś w rodzaju modułu zapłonowego z którego wychodzą przewody zapłonowe, a w miejscu aparatu jest zaślepka
Chyba najlepiej byłoby zobaczyć jak jest podłączony (schemat isntalacji elektrycznej) obro w 110 czy 111, bo mają te same silniki.
  
 
Ja tez u siebie bede to robil niebawem ale jak na razie nie mam jeszcze obrotomierza wiec daleka droga przede mna