MotoNews.pl
11 Wymiana silnika ASTRA F (95961/267)
  

Wymiana silnika ASTRA F

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przymierzam się do wymiany na 1.8 16V lub jakis inny GSI.
Czy wzwiązku z tym będe musiał wymienic również półosie , skrzynie biegów , kable.... itp.??
Aktulanie posiadam X16SZR
Czy ktoś z Was bawił się w takie coś ?

będę wdzieczy za każdą informacje.

pozdrawiam
  
 
Michał to nie jest takie proste jak myślisz.
Taka modyfikacja to nie tylko koszt silnika np. C20XE.

To wszelkie czujnik, kable, komputer. Pytanie czy łapy będa pasowac. Pamiętac te zmusisz ze cięzar silnika jest zupełnie inne czyli dochodzi tez modyfikacja zawieszenie.
Co do skrzyni......ktos inny musi się wypowiedzieć.

Ja bym się zastanowił czy warto. Astre GSI kupisz teraz za ~10 tyś zł.

Pozdrawiam
  
 
Nie chodzi o koszty silnika tylko, o sprawy techniczne. Przecież napewno nie jeden przekładał silnik , pytanie czy duzo było z tym problemów, czy musze zakupic slinki z półosiami , skrzynią biegów itp.....
Wiem jakie są ceny samochodów , ale astre cabiro GSI to raczej wogle nie dostaniesz , a gdzie tu mowa za ~10tyś.

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-05-10 22:05:46, GSI pisze:
Michał to nie jest takie proste jak myślisz. Taka modyfikacja to nie tylko koszt silnika np. C20XE. To wszelkie czujnik, kable, komputer. Pytanie czy łapy będa pasowac. Pamiętac te zmusisz ze cięzar silnika jest zupełnie inne czyli dochodzi tez modyfikacja zawieszenie. Co do skrzyni......ktos inny musi się wypowiedzieć.



Święte słowa, poza tym GSI pisze o niczym innym jak o "sprawach technicznych".
Niestety w takich kwestiach nie ma co liczyć na "porady" z forum, musisz albo sam sporo poszperać w literaturze, albo mieć kogoś, kto ci na miejscu pomoże. Przy tak skomplikowanym zadaniu, musisz wiedzieć o co pytać nierzadko w najdrobniejszych szczegółach.
Zmiana silnika jak słusznie pisze GSI wymusza konieczność modyfikacji zawiechy, hamulcow i mnóstwa rzeczy, ktore "okazują się" w trakcie.
  
 
Cytat:
Zmiana silnika jak słusznie pisze GSI wymusza konieczność modyfikacji zawiechy, hamulcow i mnóstwa rzeczy, ktore "okazują się" w trakcie.



i o takie informacje mi chodziło.
Być może ktoś robił już to , takze czekam jednynie na informacje od niego.
dzieki.
pozdrawiam
  
 
ja pozyskałem 16V w nast. sposób
zakup astry 2.0 16V za 1000E
zakup vectry 1.8za 400E
silnik z astry po gruntownym remoncie do rekorda(bo nikt tego silnika w niemczech na pewno do jazdy do kościoła nie używa)
a z vektry do astry
astra zarejestrowana u nas z 1,8
vectra -zarejestrowany tylko silnik(reszta na części 3000zł/w miesiąc-im bardziej wypasiona tym lepsza kasa do wyjęcia)
astra do sprzedania -zewnątrznie jako gsi 1.8 za 7000zł
miesiąc spokojnej pracy(żona w pracy a ja z córą) i
2.0 16V wychodzi za darmo(kompletne)
tylko trzeba mieć troche kasy do zamrożenia i troche czasu na sprzedaż
---
a tobie wystarczy sama astra16V za 1000E(bo za częściami to się zabijają)
a. o silniku 125koni to zapomnij raz. cena z kosmosu .dwa pare sztuk tego wypuścili
  
 
Witam Ja robilem podobnie!!Kupilem kadetta gsi i wyjelem z nigo silnik,okablowanie z kompem,hamulce nio i zbiornik paliwa bo muj sie nie nadawal za cienkie przewody wyjscowe mial.Wiec MichalGZ tobie doradzam podobnie jest wiele taniej!!!Jak chcesz wiedziec to skrzynia bedzie pasowac polosie tez!!mocowania pasuja drobne przerobki do wykonania samemu.Jezeli kupisz silnik z okablowaniem i kompem za okolo 1500zl to się oplaca inaczej to doradzam kupno GSI i przekladka wtedy to jest banal.Dokladni odkrecasz mozowania silnika od ramy mozowania wachaczy i kolumn Mc,persa i caly silnik opada i wkladasz do swojej a ze swojej do gsi i tyl podobnie i masz po robocie + okablowanie na oko w 2-3 to jest 3-4 dni.Powodzenia