Cisnienie opon a luźna nawierzchnia [126 i nie tylko]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanko.
Otóz postanowilismy rekreacyjnie wystartowac na szutrowym Kjsie poznac braki itp...
6 tras jest na szutrze 4 na asfalcie.
Biore przenosną pompke takze moge zmienic cisnienie przed odcinkami i własnie co polecacie.
Jakie cisnienie przód jakie tył zależnie od nawierzchni...
opony z tyłu maja troche mało bieznika...
Mam nadzieję ze FF elita kjsów sie wypowie jakie ma nastawy ...
Ps. Z góry dzieki za ew podanie kątów na jakie ustawic auto na ten rajd i jak ustawic glebe przód tył...
Kjs jest z serii bardzo szybkich .....
  
 
No ja sie podłaczam do tematu, ale myśle ze to jeszcze kwestia profilu opony bo czym mniejszty to można troszke mniej wrzucić, ja mam w przodzie ok 1,5-1,6 przy 135/70 i jest sztywno, na szuter to pewnie sie nie będzie nadawać jak miałem maluchowskie to nawet takie ciśnienie nie pomagało bo sie wszystko gieło. Z tyłu mam 155/65 i ciśnienie w granicach 2.2 i trzymie sie to wszystkiego zajebiście no poza asfaltem i piaskiem na raz
  
 
na szutrze dawałem na 0,8 - 0,9. przód i 1,5 tył.
Profil opon 135 przód * 70 tył 145 * 70 oczywiscie 13 ki.
  
 
ja też mam problem z ciśnieniem. to wielki dylemat kurde jest. doswiadczeni kierowcy niech nam początkującym podpowiedzą jak ustawic zeby dobrze było
  
 
Cytat:
2005-05-10 23:14:05, CZUCZU pisze:
na szutrze dawałem na 0,8 - 0,9. przód i 1,5 tył. Profil opon 135 przód * 70 tył 145 * 70 oczywiscie 13 ki.


i nie zdjeło ci tych opon z przodu??????
  
 
Nieee .
Dojechalem do domu i okazał osie ze w oponie jest tylko 0,8 - dlatego nie nalezy spuszczac powietrza na oko .......
Przejechalem 2 odcinki na tym i do domu .
Druga opcja ze znowu powietrze ucieka z felg i musze wyczyscic styk opony z felg po zimie...... pomiedzy kjsem a dopompowaniem było dobre kilkanascie dni...
Napompowałem na 1,4 i jazda - tylko nei wiem jak ustawic pod szuter....
  
 
na szutry podstawa to detki w oponach! pojdziesz gdzies wiekszym boczarem i jest po kole jak sie piach miedzy rant a opone dostanie.

ja u siebie mam kolo 1.6 z przodu i 2.0 z tylu. tyle ze motor mam ciezszy i masy sie pewnie troche inaczej rozkladaja. na przodzie zimowy kormoran snowpro 135/70 na tyle Profil Winter, model Inga 145/70 - genialna opona na szuter. bieznik podobny do kierunkowej debicy frigo. nalewki profil'a sa naprawde godne polecenia.
  
 
Cytat:
2005-05-10 23:31:42, Abdull pisze:
i nie zdjeło ci tych opon z przodu??????


Eeee, żeby zdjąć opone samą jazdą to trza by chyba mieć sporo szcześcia/pecha - jak kiedyś jeździłem ósemke na placu Kantem to opony się cale podwijały, widać było wyraźne starcie boków aż do stópki, z resztą jeden kołpak i felga też się przyrysowały . A najlepsze w tym wszystkim jest to, że były to "nalewki" tej samej firmy, na jakiej szutrówkach-zimówkach Zoltar generalki wyciąga na KJS .


Edit:
oponky, o których pisze Zoltar wyglądają dokładnie tak:

M+S+G (Mud+Snow+Gravel ). Nie bede pisał gdzie najlepiej je kupić bo juz za dużo komercji na forum


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-05-11 00:06:14 ]
  
 
Cytat:
2005-05-10 22:22:43, CZUCZU pisze:
Kjs jest z serii bardzo szybkich .....



no no niezłe wyzwanie cie czeka, pewnie sie ostro napocisz na tych nawrotach... ja mam tylko obawy czy ci sie przypadkiem znowu wentylator nie ukręci...

powodzenia!
  
 
0,1 bar - idealna trakcja - połaczona z idealnym czuczu

Edit:
race - to auto kiedys jezdzilo czy koledzy z popychu Cie rozpedzili i spierdolili z foty? tam w tle butelke zostawili - tak ich pogoniłes ze az z pragnienia umierali Ty brytalu


[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2005-05-11 00:52:34 ]
  
 
Jeździł i nadal będzie jeździł U MNIE po małych modyfikacjach
  
 
Auto krece do 6 tys i koneic wiec wentylator bedzie cały mc nei boj nic sie.
Nie musisz sie tak o mnie martwic kochanie.
  
 
Cytat:
2005-05-11 14:44:18, CZUCZU pisze:
mc kochanie



czy my o czyms nie wiemy?
  
 
no własnie ja tez tak patrze z niedowierzaniem... czuczu czy ty jakiś schizofrenik jestes?
  
 
Jak zwykle, Łódź robi wioche, zaraz zablokują topic, i jak zwykle chu.a sie dowiemy , a mogł to być naprawde dobry topic, Panowie z Łodzi chyba nie rozumieją ze ich docinanie jest juz nudne i denerwujace. jak nie macie nic sensownego do powiedzenia to sie nie udzielajcie.
  
 
ja tam moze glupio robie ale tankuje oponki do pełna zawsze daje na przod ze 2,5 conajmniej a na tyl 3 conajmniej, na szuter czy na asfalt czy na deszcz nie robi mi to roznicy, bo wyznaje zasade ze im wiecej tlenu tym lepsze przyspieszenie a utrzymac sie i tak jakos utrzymam
  
 
Czuczu a wyszukiwarka to gryzie?

klik
  
 
Tamten temat znam ale na forum w kjsach startuje kilkadziesiat osób.
A tam wpisały cos z sensem 4 -6 max.
Dlatego załozyłem nowy temat.
Co do wiochy robionej by łódż to standard ... nie wazne co jest w temacie wazeny by posta klepnac.
  
 
a nie mozna sie dopisac do starego tematu - tylko nasrać kolejnych 10 ?
czurers od Łodzi to ty Odd Pear Doll She.



[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2005-05-12 00:18:41 ]
  
 
spoko dzieki forum na motoforum.pl wiem ze sa tam tez normalni ludzie wiec do łodzi nic niemam