Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2005-05-11 18:20:25 jakos sie to obliczalo z obrotów silnika predkosci przy tych obrotach, przełozenia dfanego biegu i obwodu koła.
pamieta ktos moze? |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2005-05-11 18:26:22 przelozenie mostu to iloraz trybikow w dyfrze ![]() ![]() |
![]() Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2005-05-11 18:30:44 "to samo mu powiedziałem" ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-05-11 19:21:37 Spróbuj to przerobić: >> Tabela osiąganych prędkości na poszczególnych biegach << ![]() Znając przełożenia mostów jakie były w Kantach (są one chyba w tej tabeli ujęte) możesz podstawić każdą wartość wraz z danymi swojej fury (kola itd.) no i sprawdzasz przy powiedzmy 3krpm na II biegu jaką masz prędkość. Może od dupy strony ale mając tą tabele to chyba niewiele roboty gdyż wszystko jest juz wpisane ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-05-11 19:22:21 Trzeba podnieść auto z jednej strony obrócić kołem 20 razy, policzyć ile się wał obrócił i podzielić przez 10 i masz przełożenie mostu bez rozbierania, liczenia ![]() |
![]() Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2005-05-11 22:23:01 jakby ktos chcial to Schwepes wyprowadził juz ten wzór
tak wiec przelozenie mostu = [(obroty/60)*obw koła w metrach] / [(predkosc/3,6)*przelozenie biegu] i jak sie nie da jak sie da???? Dla Schwepesa nie ma rzeczy niemozliwych |