Jak przeczyscic przepustnice (MKIV)?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie podobnie jak w temacie, dodam ze szukalem na forum pod haslem "przepustnica" i nieznalazlem zbyt wiele ;/ dlatego prosilbym o jakas porade jak sie za to zabrac i jak to skutecznie zrobic bo mam problemm z gazem. Z prostej dedukcji zachowan silnika wynika ze: na gazie jakis element glupieje pod wplywem przeplywajacego powietrza polaczonego z gazem (kiedys ktos mi mowil ze to jakis czujnik temperaturowy przeplywu powietrza) chodzi o to ze na zimnym silniku w maire nagrzewania wolne obdorty rosna do okolo 1800 i dopiero zgaszenie silnika na okolo 10 min lub przelaczenie na beznzyne powoduje powrot do normy (ok 1000 rpm). Kumpel stweirdzil "mialem to samo przeczyscilem przepustnice i pomoglo" hmm od czegos musze zaczac wiec stad moje pytanie. Za wszelkie odpowiedzi z gory dizekuje.
PS jezeli wskazowki beda na tyle ciekawe ze dam rade sie za to zabrac to obiecuje fotorelacje dla potomnych
  
 
A mi się wydaje, że to wina regulatora nagrzewania silnika. Dokładniejsze dane jutro podam, bo zaraz ide spać.
  
 
Ok dzieki czekam niecierpliwei na info
  
 
Przewodniku stada UP
  
 
Czy tak miales od poczatku zalozenia gazu? Bo jesli tak, to wyglada na to, ze zly mikser jest zalozony
  
 
wydaje mi sie ze nie bylo tak od poczatku (autko kupilem rok temu w maju) aczkolwiek zaczelem to zauwazac w miare jak na dworze bylo coraz zimniej.

na gazie w miare nagrzewania sie silnika zaczynaja rosnac obroty(zalezenie od temp poczatkowej silnika jak bardzo zimny to rosna do 2000 jak w miare cieplo na dworze czyli nie taki zimny silnik to 1500), dopiero zgaszenie autka na ok 10 min przywraca norme ale... jest tez ale gdy juz zalapie "norme" i rusze gdzies w trase gdzie mam przez dluzszy czas obroty rzedu 3500 to znowu "luzne" obroty rosna do ok 1500
przelacznie na beznyne tez stabilizuje po jakims czasie sytuacje ale nie odrazu

kurde jeden gazownik powiedzial ze to napewno nie od gazu, a mechanik powiedzial ze to napewno od gazu ;/
  
 
Jestem, jestem

Ja dalej czepiałbym sie regulatora nagrzewania silnika, ale... jeśli dzieje się to wyłącznie na gazie, to... zalecałbym regulacje tego gazu, mało tego - podejrzewam, że masz niesprawny reduktor. Serio. Podjedź do gazownika jak będziesz miał takie wysokie obroty i niech myśli. Jakby się czepiał, to przełącz na benzynę i pokaż, że wtedy jest ok.
  
 
w swoim essim mam wysokie obroty tylko wtedy jak go troche pogonie z tego co zauwazyłem dzieje sie to w wiekszosci egzemplarzy z załozonym gazem zastanawiałem sie dlaczego tak jest i dalej nie wiem jak ajest tego przyczyna
  
 
Miałem okazję jeździć paroma zagazowanymi Essie z K-Jetem i nic takiego nie występowało. Może to kwestia fluidów jakie ponoć wydzielam, ale raczej nie wierzę w jakieś perturbacje na LPG.

BTW Ricardo, cieszę się że pamiętasz o mnie