MotoNews.pl
10 Przeróbka naby. (96243/0)
  

Przeróbka naby.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy nabę na "gruby" fiatowski wileloklin idzie przerobić na ten drobniejszy? Tzn tak jakby dwa razy tych nacięć w środku zrobić.Tak patrze ze jakby na tokarce czy ch... wie jak to się nazywa podzielić te grubsze na połowe nacięcie to by była malina.idzie to tak zrobić?
  
 
A nie lepiej zrobić że wyciąć gumówką środek od kiery od cinquecento i do tego przykręcić kierownice? Rzeżbił już ktoś taką nabę?
  
 
Podejrzewam, że można by sklecić coś takiego z kiery z CC. A sposób na taką nabę jest na stronce F&F.

Powodzenia
  
 
TO TEN LINK??
  
 
Tak
  
 
Jest wykonalne.
Dałem Samaelowi kierownice od eleganta.
On wysłał Szymkowi od niebeiskiego eleganta na chromach lub Rutkusowi i on tak przerobił nabe na drobny wieloklin...
Wiec jest to wykonalne
  
 
Zanim zaczniesz wycianac wieloklin z naby przulorz ja do do drobnego wieloklinu kolumny kieruwniczej i jak minimalnie najdzie to wiedy mlot 2kg
rura 1" i nabij ja co 0.5 cm cofaj zeby mozna ja było sciagnać
Ja zrobiłem tak u siebi nabe z Audi i juz rok jezdze i jest kosa
ja nabijałem na szeroki zemby moze na drobnych bedzie sie
tez trzymało a wieloklin w nabie i tak masz do wyjebania.
  
 
Cytat:
2005-05-12 23:08:56, Hycelius pisze:
TO TEN LINK??


Powyzszy sposob wykonania jest tak zajebisty, ze w zyciu bym sie pod tym nie podpisal. Nie wierze ze to nie lapie luzow po kilku obrotach, jest to poprostu niepraktyczne. Rownie dobrze sposob ten sprawowalby sie jako dystanse do kol. Gratulacje.
Chcesz tylko przerobic ten wieloklin, czy przyblizyc kierownice? Jesli to drugie to najlepiej zlapac w ochwyt tokarski za ta tuleje z docelowym wieloklinem i 'odciac' od niej kierownice, pozniej przyspawac do tego rure o rzadanej dlugosci, wytoczyc z kierownicy, ktora chcesz zostawic srodek, nalozyc na ta rure i pospawac. Dostep do sruby idealny, troche przejebane z klaksonem, ale da sie to zalatwic.
  
 
Chodzi mi tylko o wieloklin.Nie chce jej przyblizać.Popieram że ten pomysł z tymi śrubami z linka to jest poroniony w chuj. Chyba założe drążek z grubszym gwintem i bedzie spokój,albo dam ślusarzowi niech się zesra, a ma zrobić,żeby pasował ten wieloklin na ten wałek z grubym gwintem.No kurcze takie mi cuś wyskoczyła,kupiłem dobrą kierę a tu dupa.Podnieciłem się i pojechałem wczoraj do norauto a tam 99zł czy 89 za nabe która w sumie wyglądała jak gówno.Sam niewiem.
Jutro coś chyba wymysle.
  
 
Cytat:
2005-05-12 23:42:15, CZUCZU pisze:
Jest wykonalne. Dałem Samaelowi kierownice od eleganta. On wysłał Szymkowi od niebeiskiego eleganta na chromach lub Rutkusowi i on tak przerobił nabe na drobny wieloklin... Wiec jest to wykonalne

chyba raczej rutkusowi bo do mnie nic nie doszlo pozdrawiam! p.s. o piwku nadal pamietam :p
  
 
Cytat:
Jesli to drugie to najlepiej zlapac w ochwyt tokarski za ta tuleje z docelowym wieloklinem i 'odciac' od niej kierownice, pozniej przyspawac do tego rure o rzadanej dlugosci, wytoczyc z kierownicy, ktora chcesz zostawic srodek, nalozyc na ta rure i pospawac.



Do przycietej kiery od CC przykrecasz przegub maluchowski do niego przykrecasz kiere. Moze byc problem z otworami ale jak sie chce to sie zrobi.
  
 
a moze chcesz kupic nabe na drobny wieloklin ?? mam na zbyciu !!
  
 
Pulam na twoją nabę zrób sobie z niej zupę.Dzisiaj zmieniłem drążek od kolumny kierowniczej.Kiera wlazła bez problemu z oryginalną nabą.


[ wiadomość edytowana przez: Hycelius dnia 2005-05-14 17:33:29 ]
  
 
Cytat:
2005-05-14 17:32:46, Hycelius pisze:
Pulam na twoją nabę zrób sobie z niej zupę.