Szarpanie w TDS-ach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Już wiem dlaczego tds-y szarpią obrotami.We Wrocławiu jest firma która to zna i nie naciaga na kasę! Kto zna taki temat?
  
 
sam mam tdsa w 3 i wiem cos o tym na wolnych obrotach czasami mam 1000 czasem 700 800 jak mu sie chce. słyszałem że wine ma umieszczony w pompie mechanizm wolnych obrotów poprostu sie zawiesza i trzeba wymienić tylko tę cześć pompy i spokój. A co tobie powiedzieli ?
  
 
Właśnie to samo co piszesz jest jakaś listwa z potencjometrem która się wyciera i trzeba ją delikatnie przesunąć i będzie gut!Nie trzeba dużej kasy na naprawę!
  
 
w tds nie ma potencjometru w pompie
  
 
Cytat:
2005-05-15 12:09:43, hz10 pisze:
w tds nie ma potencjometru w pompie

racja bo to się nie nazywa potencjometr . tylko jak się wie o czym sie mówi to nie wazne jak to nazwiesz.ten kto zna temat bedzie wiedział o co biega. nie jeden mechanik myli pojecia ale jeśli to naprawi to mozna mu wybaczyć takie szczegóły.
  
 
Prawda jest taka że Niemiaszki wymienili by silnik i było by GUT! I nie ma co się spierać o terminologię! Chodzi o to że mamy łebskich ludzi czego niestety Niemcom brakuje.Wiem co napiszecie ale Panowie-fantazja się liczy!A reszta nie jest ważna.
  
 
najważniejsze aby usunąć awarię i nie dać zedrzeć z siebie kasy !!!!!!
  
 
Witam, od niedawna jestem właścicielem BMW 325TD E36 1993 rok i mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Byłem u różnych mechaników i każdy mówi co innego, ostatni powiedział, że trzeba wymienić pompę paliwową. Szukałem na forum odpowiedzi jednak większość dotyczy silników benzynowych. Mam pytanie, czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co może być przyczyną i jak się jej pozbyć. Poza tymi obrotami wszystko jest w porządku. Z tego co tu widzę chodzi o jakąś listwę, jednak nie wiem gdzie się znajduje i jaki jest przybliżony jej koszt ( oraz jaka jest dokładna jej nazwa) za pomoc z góry dziękuję, pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-05-16 00:08:42, broks pisze:łebskich ludzi

moze i mamy ale mechanicy do nich nie naleza
  
 
Cytat:
Witam, od niedawna jestem właścicielem BMW 325TD E36 1993 rok i mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Byłem u różnych mechaników i każdy mówi co innego, ostatni powiedział, że trzeba wymienić pompę paliwową. Szukałem na forum odpowiedzi jednak większość dotyczy silników benzynowych. Mam pytanie, czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co może być przyczyną i jak się jej pozbyć. Poza tymi obrotami wszystko jest w porządku. Z tego co tu widzę chodzi o jakąś listwę, jednak nie wiem gdzie się znajduje i jaki jest przybliżony jej koszt ( oraz jaka jest dokładna jej nazwa) za pomoc z góry dziękuję, pozdrawiam

trzeb azmniejszyc dawke paliwa poprzez przesunięcie góry pompy w kierunko do przodu silnika
  
 
Prawda jest taka że w tych silnikach czesto padają głowiczki pompy wtryskowej,patent straszny!Bo tam jest elektronika i tego nikt nie naprawi,można regulować dawkę poprzez przesuwanie głowiczki (przód-tył)ale jak jest padnięta to mogiła-koszt ok.2000zł.Używane na rynku prawie nie istnieją bo ci którzy naprawiają pompy biorą je na "pniu"a potem koszą szmal!Ja wymieniłem 3 głowiczki(każda używana ) no i jedną może trafiłem,że dobra, jest w miarę(nie szarpie)ale silnik już nie ma tej mocy i teraz szukam dalej bo szkoda mi 2klocków!
  
 
Cytat:
Prawda jest taka że w tych silnikach czesto padają głowiczki pompy wtryskowej,patent straszny!Bo tam jest elektronika i tego nikt nie naprawi,można regulować dawkę poprzez przesuwanie głowiczki (przód-tył)ale jak jest padnięta to mogiła-koszt ok.2000zł.Używane na rynku prawie nie istnieją bo ci którzy naprawiają pompy biorą je na "pniu"a potem koszą szmal!Ja wymieniłem 3 głowiczki(każda używana ) no i jedną może trafiłem,że dobra, jest w miarę(nie szarpie)ale silnik już nie ma tej mocy i teraz szukam dalej bo szkoda mi 2klocków!

co ty gadasz tam nie ma żadnej elektorniki no zćhyba że można nazwać elektroniką elektromagnes albo czujnik indukcyjny no chyba że termistor tam sie nie ma co popsuć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2005-09-08 21:58:50, hz10 pisze:
co ty gadasz tam nie ma żadnej elektorniki no zćhyba że można nazwać elektroniką elektromagnes albo czujnik indukcyjny no chyba że termistor tam sie nie ma co popsuć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cos mi się wydaje że nie miałeś okazji rozebrać takiej głowiczki,a ja miałem i to co wymieniasz to zalicza się do elektroniki i nie wiem czy orientujesz się jak to wygląda w środku(mogę pokazać na zdjęciu).A te(głowiczki)niestety psują się-możeż być pewny!
  
 
ty chyba jesteś nie...... chcesz to ci podeśle jutro fotki bo akurat leży jedna u mnie sprawna bo ty chyba na oczy tego nie widziałeś albo ci ktoś pierduł naopowiadał
  
 
Cytat:
2005-09-08 22:27:51, hz10 pisze:
ty chyba jesteś nie...... chcesz to ci podeśle jutro fotki bo akurat leży jedna u mnie sprawna bo ty chyba na oczy tego nie widziałeś albo ci ktoś pierduł naopowiadał


Jak masz sprawną to sprzedaj mi!U mnie leżą dwie i są do dupy bo jedna szarpie obrotami a druga nie daje mocy,ale jak masz dobrą to nawet mogę przyjechać na wymianę!
  
 
Cytat:
ale jak masz dobrą to nawet mogę przyjechać na wymianę!

zapraszam
  
 
Cytat:
Jak masz sprawną to sprzedaj mi!U mnie leżą dwie i są do dupy bo jedna szarpie obrotami a druga nie daje mocy,ale jak masz dobrą to nawet mogę przyjechać na wymianę!


Broks w Kryształowicach k/sobótki jest spec od boscha który pracuje w serwisie ostatnio padł mi ten potencjometr w pompie kupiłem u niego używkę za 250 zł z gwarancją (nowy 2000zł) naprawdę fachowiec od BMW diesel za podłączenie do kompa nie wziął ani grosza i usługi ma też tanie bo po godzinach


[ wiadomość edytowana przez: piotrfire dnia 2005-09-09 19:07:53 ]

[ wiadomość edytowana przez: piotrfire dnia 2005-09-09 19:08:32 ]
  
 
Cytat:
2005-09-09 19:03:11, piotrfire pisze:
Broks w Kryształowicach k/sobótki jest spec od boscha który pracuje w serwisie ostatnio padł mi ten potencjometr w pompie kupiłem u niego używkę za 250 zł z gwarancją (nowy 2000zł) naprawdę fachowiec od BMW diesel za podłączenie do kompa nie wziął ani grosza i usługi ma też tanie bo po godzinach [ wiadomość edytowana przez: piotrfire dnia 2005-09-09 19:07:53 ] [ wiadomość edytowana przez: piotrfire dnia 2005-09-09 19:08:32 ]



Kolego nareszcie wspaniała wiadomość! Rzygać mi się chce jak słyszę "Pompa do TDS"Może dzięki tej informacji przestanę rzygać!Dzięki sprobuję!

[ wiadomość edytowana przez: broks dnia 2005-09-09 22:52:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: broks dnia 2005-09-09 22:53:42 ]
  
 
to nie jest warsztat mam do niego nr jak chcesz
  
 
Cytat:
2005-09-09 22:31:41, piotrfire pisze:
to nie jest warsztat mam do niego nr jak chcesz


Będę bardzo wdzięczny!