| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DrDeath 126p Bulowice | 2005-05-13 15:14:02 Wydaje mi sie ze patent niezły ale czy zachowanie auta przy szybkiej jezdie było by pewne??
Układy takeij konstrukcji jak w maluchu mają duzy luz wiec czy dało by sie na tym patencie zmiescic w tolerancji luzu |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-05-13 15:31:28 jak mam hamulce tarczowe to drazek moge sobie umiescic gdzie chce. ale i tak szybki uklad daje rade;] |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-05-14 08:21:02 Tobie to sie chyba nudzi w domu. Nie umialbym zaufac zwrotnicy ktora byla spawana. |
blokus PF126p Sieroszewice | 2005-05-14 15:59:30
A umiesz zaufac spawanemu mocowaniu resora, wahacza, trzem srubkom trzymajacym blachy hamulcy. Oczywiscie ze to musi byc spaw, a nie boble "spawacza". |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2005-05-14 20:40:15 Taki patent ze zwrotnicami ma Marchewa drogi Pothosie
Naprawdę fajna sprawa, geometria jest jak należy, kreci się szybciej, ale nie cięzko. Konrad (człowiek który robił auto Marchewie) już wypuścił kilkanaście tak zrobionych aut i mówi że nigdy nie było reklamacji, ani problemów ze spawanymi zwrotnicami. Myślę że też sobie strz4elę takiego moda |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-05-14 21:18:06 Nie strzelać do moda!
Prosimy o jakieś rysunki poglądowe, fotki, wymiary itp. Ja myślałem nad wydłużeniem ramienia na przekładni ze wspomą (wtedy i tak by było lekko ) ale tylko teoretycznie, bo Kanta robie raczej na drogi... Nie mniej jednak temat mnie interesuje, bo Kaszla robie do sportu (no, w każdym razie do zabawy ) |
Baran '97 SI 2.0 n/a wagon ... Lublin | 2005-05-15 10:59:16
A ile woła za coś takiego? |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2005-05-15 11:15:49 Jeśli dobrze pamiętam to coś ok 50zł za kpl + 2 styrane zwrotnice z krórych wytnie ramiona do modowania. |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-05-16 17:34:15
Ale ile się na tym zyskuje - możez zmierzyć ile ma obrtów od oporu do oporu kierownicy ? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-05-16 17:36:01 wiec reasumujac mysle ze najlepiej wstawic magiel od bisa (zero luzow i zajebiscie lekkie krecenie) i "poprawic" go troche wlasnie skroconymi zwrotnicami. to chyba byloby optymalne rozwiazanie. jak sadzicie? |
Kuner Raszyn / Wawa | 2005-05-16 19:33:28 Ja bynajmneij zauwazylem ze krotk iskret to jedna wielka porazka... wczoraj poupalałem troche rajdówke i bez kitu zeby pelna pizda przeleciec jakis winkiej to musze machac od lewej do prawej, od prawej do lewej i pez to rajdowka lata bokami na maksa az zal dupe sciska.. chyba magiel od bisa wsadzam i uklad bede mial seryjny |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-05-16 20:50:56
ten gostek od bialo niebieskiej 900tki w toruniu jak z nim gadalem narzekal ze juz pare magli zajechal i teraz kolejna padła... kuner: napisz jasniej bo nic nie skumalem z tego co napisales |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2005-05-16 20:56:43
Ciekawe jest to co piszesz - przejedź sobie przez szykanę na seryjnym skręcie i krótkim a zobaczysz różnicę. Podobnie na śliskich nawierzchniach (szuter, śnieg) czas reakcji (kontry) jest znacznie skrócony a co za tym idzie łatwiej opanować autko... |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2005-05-16 21:25:01
Od pełnego to pełnego jest ok 3-3,5 obrotu kiery. Nie powiem Ci dokładnie, bo jeszcze jest źle zbieżność ustawiona. Różnica w stosunku do seryjnego układu jest bardzo odczuwalna. A co z tym przedłużaniem ramion wspornika i przekładni ?? Ile mozna je wydłużyć ?? |
muniek888 Fiat 126P Bielsko | 2005-05-17 17:57:46 ja podzielam troche zdanie kunera ja miałem zamienione drążki i owszem skręt był krutki ale nie maxymalny ale jak jest na zwrotnicach to niewiem bo nie jeździłem |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-05-17 18:16:09 no to nie wiem czy roznica jest znaczna w porownaniu do serii bo na szybkim ukladzie u nas mamy w dwoch maluchach po niecale dwa obroty od oporu do oporu i to uwazam za optymalne bo mozna jedna reka skrecac druga np. ciac recznym albo zmieniac biegi bez motania i kreceniem kiera jak kierowca autobusu ;] |
Kuner Raszyn / Wawa | 2005-05-17 19:29:39
chodzi mi o to ze w 900tce wsyztsko dzieje sie inaczej jak w 650 i naprawde zeby efektywnie wyjsc z winkla to machasz kiermana od lewej do prawej by wyprowadzic fure na prosta, a wtym czasie zawija ona takie boki ze to poezja.. moze moje wrażenie ejst takie bo nigdy nie jezdzilem na krotkim skrecie nie psujacym geometrii, albo moje wraznie sa sluszne... jesli wsadze teraz seryjny uklad to bede testowal czy jest mi wygodniej... jak narazie jestem na stanowczym nie krótkiego układu.,... |