Czym zakonserwowac samarke ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, czym moge pomalowac moja ladzine od spodu ?? kumple mi mowili o autosmarze, kompresor i jazda, i jeszcze czym ten syf caly wyczyscic ?? szczotka druciana/papier i do roboty - dramat ??
  
 
Gdzie rdza to wyczyść i cortaninem czy czyms takim potem podkład i na całą podłogę bitex. Ja bym tak zrobił.
  
 
rdza gdzieniegdzie bedzie ale i tak chce zakonserwowac bo trzyma sie elegancko i nie chce zeby sie zrypalo, bitex w sprayu ?? przeciez to gowno jest
  
 
Przecież wszystkie te sposoby to gówno, zrób sobie ocynk i tyle
  
 
ocynk w sprayu ? :p
a moze hamerite ? przeciez tak to reklamuja
  
 
Cytat:
2005-05-15 19:36:31, DJ_DAR3K pisze:
bitex w sprayu ?? przeciez to gowno jest



Kup bitex w puszce i pędzluj . Ja się tam do sprayów przekonać nie mogę
  
 
Cytat:
2005-05-15 21:21:53, DJ_DAR3K pisze:
ocynk w sprayu ? :p a moze hamerite ? przeciez tak to reklamuja


Miałem to na myśli
  
 
Cytat:
2005-05-15 21:21:53, DJ_DAR3K pisze:
ocynk w sprayu ? :p a moze hamerite ? przeciez tak to reklamuja


hammerite jest do bani.
wiem z autopsji... jeszcze nie slyszalem, zeby ktos z niego byl zadowolony...
  
 
no tak i mi rzuca taka kasa za ten ocynk ze wartosc lady przejdzie

a co z tym autosmarem czy jakos tak ?? slyszal ktos cos o tym ??
  
 
Ja mam ten środek szwedzki, oryginalny którym pokrywane były szwedzkie samary - którym pokrywane są volva - jak brzmi ulotka nazywa sie "novo.." coś tam I raczej nie jest to złe

Za ocynk...hmm..przyszło by Ci pewnie zapłacić więcej niż 5 tyś
  
 
5 tys. heheheh lol a lada warta 2tys wiec tej rzeczy podziekujemy

AUTO-SMAR ?? slyszeliscie o tym ??
  
 
ja konserwuje ladna smarem armatnim takim co konserwowali kiedys armaty
  
 
Możesz użyć Fluidolu to jest mieszanina parafin z zawartością olejów. Stosuje się to głównie do zabezpieczenia profili zmkniętych ale na podwozie też można urzyć jeżeli masz nadal na nim powłoke lakierniczą. Jeżeli nie to wusuń rdzę - szlifierka kątowa z dobrą sztotką - na to dobry podkład i warstwa np bitrexu lub czegoś podobnego a na całość Fluidol. Taka uwaga to że podwozie wygląda na "zdrowe" nie koniecznie oznacza że tak musi być. Jeżeli pod warstwe konserwacj dostaje się woda - a z solą to juz tragedia - to następuje korozja której nie widać bo zasłania to wszystko właśnie warstwa konserwacji. Jak widać już skutki korozj jest już za pużno. dlatego warto dokonywać poprawy tej konserwacji mniej więcej co 2 lata - zależy po jakich drogach się jeżdzi.
  
 
ja u sibie zauwazylem chyba lepik co sie na niego kiedys pape kleiło od spodu.. ale nie jestem pewny czy to to.. a ja jak konserwuje to usówam rdze.. jak blacha jest zbyt cienka (przerdzewiała) to klade warstwe lub dwie szpachli żywicznej z siatką i wszystko zamalowuje dokladnie zwykla farba olejna.. wiadomo co jakis czas trzeba to odmalowywac.. ale trzyma sie..
  
 
Jesli chodzi o wyczyszczenie spodu to najlepiej jakbys zalatwil se
karchera wyczyscisz nim dokladnie poniewaz jest to uzadzenie ktore czysci pod cisnieniem ( fajna rzecz ) !! A jesli chodzi o zakonserwowanie spodu samochodu to najlepszy i chyba juz od dawana uzywany jest BITEX tylko do konserwacji aut !!!
Pozdrawiam :
  
 
no dzieki wszystkim za odpowiedzi, duzo tego wszystkiego, ale nikt z was chyba nie slyszal o tym autosmarze bo pewnie malo kiedy stosowany :/
no a ten karcher to wiem ze fajna rzecz niestety nie posiadam a kupic bym kupil tylko ze drogie to 600>
zostaje tylko szlifiera i czyscic
  
 
Cytat:
2005-05-15 22:12:25, adasco pisze:
hammerite jest do bani. wiem z autopsji... jeszcze nie slyszalem, zeby ktos z niego byl zadowolony...



Pomalowałem mniejwięcej w jednakowym czasie hamerkitem i alucynkiem w sprayu. Tam gdzie hamerite wyszła rdza z powrotem tam gdzie alucynk - ani śladu.
  
 
Cytat:
2005-05-16 18:58:12, DJ_DAR3K pisze:
no dzieki wszystkim za odpowiedzi, duzo tego wszystkiego, ale nikt z was chyba nie slyszal o tym autosmarze bo pewnie malo kiedy stosowany :/ no a ten karcher to wiem ze fajna rzecz niestety nie posiadam a kupic bym kupil tylko ze drogie to 600> zostaje tylko szlifiera i czyscic


szlifierką to tylko tam gdzie masz korozje!! Tak to uszkodzisz stara konserwacje i lakier a nie o to chodzi!! Jak nie masz innej możliwości to normalną szczotką to wymyj. Co do autosmaru to ja tego nie znam ale tych preparatów jst tyle że trudno znać je wszystkie. Ogólnie chodzi o to żeby uzyskać powłoke o duzej adhezji do podłoża elastyczna i odporną na scieranie. Morał jest taki musi byc to gróba warstwa która nawet zimą zachowuje elastyczność.
  
 
no przeciez nie bede darl tego co dobre spoko ziom
moze ma ktos do porzyczenia KARCHER'a ???
  
 
najlepszy sposob przed zioma i po zimie:
wjezdzasz na kanal, spryskujesz podwozie srodkami do rozpuszczania kwasnych osadow, czekasz chwile i jedziesz cale podwozie kerszerem dosc dlugo az nie zobaczysz splywajacej czystej wody. potem biezesz pistolet, zuzyty olej silnikowy i jedziesz cale podwodzie 1 raz, po dlyzszej chwili ok 15 min jedziesz drugi raz, zaraz jak skonczysz jedziesz samochodem poszalec na piasku, zwirze, czy cos podobnego zeby sie osadzilo na oleju i tyle. jest to najlepszy stary i sprawdzony sposob...
najlepiej zrobic 2 razy do roku tak jak pisalem przd zima i po zimie...
zabieram sie do konserwacji swojej Ladnej ale narazie musze wyregulowac sprzegło i cos nie bardzo mi to idzie (nie umie) i wymiany uklado wydechowego kompletnego... i tu tez niewiem czy wybrac standardowy uklad, czy moze jakis lepszy...