Centralny na pilota

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Prosze o porade jak zamontowac i jakie rzeczy nalezy zakupic aby miec centralny zamek na pilota?? W swojej landrynce mam centralny ale otwierany z kluczyka ja chcialbym zaszalec i zrobic tez otwieranie z pilota
  
 
Wiem tylko tyle co ja miałem dokupić, tzn główny siłownik do lewych drzwi, a resztą zajął się fachowiec. Ale tak poza tym to słyszałem że to prosta sprawa.
A jeszcze jedno nienapisałem że ja miałem alarm, a to chyba dużo uprościło robotę.
  
 
masz juz alarm i chesz to podpiąć, czy jak? jak nie masz alarmu to moze warto za jednym zamachem zrobić ? Ogólnie sterownik sam do cz z pilotami i po sprawie , zasilanie podpiąc i wciąć się w 2 przewody od siłownika które najłatwiej znaleźć jak wychodzą z drzwi ...
  
 
Witam!
Jeśli posiadasz auto-alarm, to trzeba dokupić jedynie siłownik do drzwi lierowcy i go zamontować, o którym wspominał DARKO. Przyznam się, że nie robiłem tego osobiście, zdecydowałem się na tą opcję podczas montażu alarmu. Jak na razie po kilkuletnim użytkowaniu jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania. Jeśli nie posiadasz alarmu, to chyba warto go zamontować, choć by ze względu na koszty, bo zdaje mnie się, że sam sterownik z pilotem będzie niewiele tańszy od całego kompletu (z alarmem).
  
 
jak napisalem wczesniej mam tylko centralny z kluczyka alarmu nie posiadam ale widze ze byl (jak kupowalem samochod to juz nie bylo go), widze ze sa dziurki po na slupkach no i dioda jest w jednym "slepym" przelaczniku. Mysle ze jesli alarm byl zdemontowany to i silownik odpowiedni tez zostal zabrany.
  
 
Jak już masz centralny na kluczyk to prawdopodobnie żadnych siłowników już nie potrzebujesz. Ja mam właśnie centralny na kluczyk. Przy sterowniku do centralnego powinny być dwa przewody, przygotowane do podpięcia alarmu. Jeden zamyka a drugi otwiera. Sterowanie jest impulsem masy. Jeśli chcesz, to możesz podłączyć sterwonik na pilota lub centralkę alarmową do tych dwóch przewodów. Ja przymierzam się własnie do tego, tylko nie wiem, czy dać sam sterownik na pilota, czy dodać centralkę alarmową. Do tego marzy mi się jeszcze domykanie szyb na pilota ...

Jedno z najprostszych rozwiązań za 70 złotych: RSC-10

Corado - producent alarmów i sterowników

Bardziej narazie się nie wgłębiałem bo muszę auto oddać do warsztatu, ale jak odbiorę po naprawie to wrócę do tematu.
  
 
Cytat:
2005-05-16 13:26:15, termos pisze:
Jak już masz centralny na kluczyk to prawdopodobnie żadnych siłowników już nie potrzebujesz. Ja mam właśnie centralny na kluczyk. Przy sterowniku do centralnego powinny być dwa przewody, przygotowane do podpięcia alarmu. Jeden zamyka a drugi otwiera. Sterowanie jest impulsem masy. Jeśli chcesz, to możesz podłączyć sterwonik na pilota lub centralkę alarmową do tych dwóch przewodów. Ja przymierzam się własnie do tego, tylko nie wiem, czy dać sam sterownik na pilota, czy dodać centralkę alarmową. Do tego marzy mi się jeszcze domykanie szyb na pilota ... Jedno z najprostszych rozwiązań za 70 złotych: RSC-10 Corado - producent alarmów i sterowników Bardziej narazie się nie wgłębiałem bo muszę auto oddać do warsztatu, ale jak odbiorę po naprawie to wrócę do tematu.


Dokladnie tak mi sie wydawalo na chlopski rozum ze jesli ma juz centralny to mam juz silowniki wiec aby zrobic sobie otwieranie na pilota potrzebuje tylko przekaznik ktory zamieni sygnal radiowy na impuls, ktory zostanie wyslany do silownika. Alarmu nie chce bo i tak nikt na niego nie reaguje, dodatkowo stawiam auto dalej od bloku wiec jakby sie cos spierdzielilo to i tak bym nie uslyszal. Taki alarm to sie zaklada bardziej na potrzeby ubezpieczyciela. Termos a mozesz mi podac lokalizacje tego w aucie tego sterownika od centralnego??
  
 
Ja mam sterownik na lewo od kolumny kierownicy, tuż nad skrzynką bezpieczników. Podobno najczęsciej montują w okolicy bezpieczników. Jak zdjąłem plaskiki pod kolumną kierownicy to dostałem dobry dostęp do niego.

Cytat:
Alarmu nie chce bo i tak nikt na niego nie reaguje, dodatkowo stawiam auto dalej od bloku wiec jakby sie cos spierdzielilo to i tak bym nie uslyszal. Taki alarm to sie zaklada bardziej na potrzeby ubezpieczyciela.


Dlatego nie zainstalowałem alarmu na samym początku. Teraz zastanawiam się nie tyle nad syreną co nad centralką alarmową i wykorzysteniem kilku funkcji z niej, np. domykanie szyb, zamykanie zamków w drzwiach po ruszeniu (podłączenie pod pedał hamulca) i może coś jeszcze...
  
 
to czego potzrebujesz masz np tu klik me,

Zamykanie zamka automatyczne po odpaleniu robi sie z plusa po stacyjce, zanik plusa otwiera drzwi zwykle po ok 2 sekundach bardzo wygodne.

Przekaźnik do zamka jest zwykle w Hyundai pod bezpiecznikami -nogi kierowcy...ale nie wiem czy nie łątwiej znaleźć odpowiednie przewody w wiązce która wchodzi do drzwi jak uważasz.

Ostrożnie lepiej troche posprawdzać zanim się wepniesz. Ogólnie dość proste ale jak nie masz zacięcia do elektryki warto dać komus 50 zeta i meić z głowy.
  
 
WITAM
W hyundaiah nie jest tak prosto. otóż jezeli centralny jest oryginalny i nie przerabiany to w drzwiach kierowcy siłownika nie ma (jest tam tylko sterownik centralnego który reaguje na zamknięcie lub otwarcie zamka).
Aby można było podłączyć sterowanie pilotem należy (jak juz wspomniano wczesniej) założyć w drzwi kierowcy siłownik najlepiej uniwersalny i zbudować lub kupić sterownik siłowników ( może byc od razu wyposażony w sterowanie pilotami).
Teraz wywalić oryginalny sterownik w jego miejsce zamontować siłownik i osobno centralke sterującą i podłączyć wszystkie siłowniki do centralki sterującej (do orginalnego sterownika hyundaia zamontowanego w drzwiach w drzwiach kierowcy dochodzą 4 przewody - 2 niebieskie jest to sygnał idący na inne siłowniki a dwa pozostałe zasilanie +12V i -) sterownik najłatwiej założyć w drzwiach kierowcy gdyż mamy tam praktycznie wszystko co potrzeba (zasilanie wyjscie na reszte siłowników) w przypadku gdy kupiony i zamontowany sterownik centralnego zamka nie jest sterowany pilotami można założyć dodatkowy moduł sterujący
  
 
Jarrni, może przyjedź na warszawski SPOT to zdejmiemy plastiki i poszukamy sterownika. Jak wygląda dorabiany centralny to wiem, bo sam mam. Jak wygląda oryginalny też wiemy z opisu Damiana-k. Po obejrzeniu będziesz wiedział dokładnie czego potrzebujesz do dodania pilota. Wg. mnie, jak miałeś alarm, to było sterowanie centralnym z pilota.

Zapraszam na SPOT
  
 
Cytat:
2005-05-29 20:45:20, termos pisze:
Jarrni, może przyjedź na warszawski SPOT to zdejmiemy plastiki i poszukamy sterownika. Jak wygląda dorabiany centralny to wiem, bo sam mam. Jak wygląda oryginalny też wiemy z opisu Damiana-k. Po obejrzeniu będziesz wiedział dokładnie czego potrzebujesz do dodania pilota. Wg. mnie, jak miałeś alarm, to było sterowanie centralnym z pilota. Zapraszam na SPOT



Dziekuje przy sprzyjajacych okolicznosciach postaram sie skorzystac.