Muli auto jak potrzepie (126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam taki problem, jak na kjs jest np hopka mała, bądx też podbicie czy jakas tam wieksza nierównosc ( ogólnie jak potrzepie autem tak porządnie) to stasznie mi muli auto. tzn wciskam gaz do dechy a on nie reguje, dopiero gdzies po 2 sekundach znowu zaczyna jechac. czego to moze byc wina? tzn przypuszczam ze gaźnika, ale konkretnie czego i co z tym mozna zrobic???????
  
 
Nie wiem ale u mnie jest gorzej auto jedzie do 5800 i w tym momencie brakuje mu paliwa ....

Masz uszczelke nieprzelewke
  
 
Cytat:
2005-05-16 15:54:29, CZUCZU pisze:
Masz uszczelke nieprzelewke



mam

Ogólnie gaxnik jest wypolerowany, dyfuzor skrócony, ośka odchudzona, dysze 117/180 rurka f74 uszczelka nei przelewka, scięty kołnierz na gaźniku (ten na samej górze taki jakby rant śmieszny)
  
 
Ja mam serie dysze 125 / 190 emulsja f 74 i wczoraj nawet na hopach nie przerywał tylko powyzej 6 tys go chyba zalewa....
Musze zmienic dysze paliwa na 120 jednak.
  
 
Cytat:
2005-05-16 16:02:39, CZUCZU pisze:
Ja mam serie dysze 125 / 190 emulsja f 74 i wczoraj nawet na hopach nie przerywał tylko powyzej 6 tys go chyba zalewa.... Musze zmienic dysze paliwa na 120 jednak.


To kombinuj dalej - ja powiem tyle że pompka paliwa ma w Ch**j wydatku i styknie. mi nie zalewa na 140/195 więc nie stekać

Ja jeżdzę na 125/185 i odcine mam na II przy 75-80km/h - zalezy od aury.
  
 
ja sie podlaczam do tematu bo mam to samo muli mi samochod jak daje gaz do techy puszcze zmienie bieg i dalej wciskam gaz !!!!!!!!!a moze tak jest w kazdym malcu ,jak narazie jezdzilem samymi wiekszymi i mocniejszymi samochodami !a jesli chodzi o gaznik to chyba zwykly mam nierozbieralem go jeszcze
  
 
ale panowie mi chodzi głownie o to ze wiąąe sie to z potrzepaniem autem, w narmalnej jezdie jest wszystko bene
  
 
zmien uszczelke miedzy dekielkiem a korpusikiem. ta przecieka tez tak mialem i ktos na forum mi tak poradzil i pomoglo.
  
 
Cytat:
2005-05-16 19:16:46, maskekk pisze:
zmien uszczelke miedzy dekielkiem a korpusikiem. ta przecieka tez tak mialem i ktos na forum mi tak poradzil i pomoglo.


Jest nowa, gaxnik szlifowany na tych płaszczyznach

czekam na dalsz epropozycje
  
 
ja mam to samo od dawna, i staram sie omijac wyboje bo tez nie mam pojecia co to.
  
 
Cytat:
2005-05-16 23:13:59, rallyfilip pisze:
ja mam to samo od dawna, i staram sie omijac wyboje bo tez nie mam pojecia co to.


he he:0 z tym ze jak ja miałem na szczyrku hope prze zmostek to ni chu...a nie szło jej ominac)))

kurde ale ciekawe jest to ze dzieje mi sie to juz na 3 gaźniku, a wiem ze niektórym sie tak nie dzieje
  
 
może to dziwnie zbrzmi aler jest podejrzenia ze to wina elektryki. u mnie przy nirównościach jak silnik sie przekrzywiał to przewody od rozruchy waliły o ten tunel od ogrzewania i sie masowało i przerywał na dziurach.


jeśli to nie to to sprawdź poziom paliwa w komorze gaźnika. jak masz tam ustawione??
  
 
Cytat:
2005-05-17 00:07:12, bizer_trikolor pisze:
może to dziwnie zbrzmi aler jest podejrzenia ze to wina elektryki. u mnie przy nirównościach jak silnik sie przekrzywiał to przewody od rozruchy waliły o ten tunel od ogrzewania i sie masowało i przerywał na dziurach. jeśli to nie to to sprawdź poziom paliwa w komorze gaźnika. jak masz tam ustawione??




Z ta elektryką brzmi nawet sensownie z tym ze jak nie miałem tej puszki to tez sie tak dziąło
poziom paliwa na 7mm
  
 
u mnie odkad wlozylem inne amory i obnizylem malca jest to samo na dziurach go muli!!najgorzej jak jade przez koleiny poprzeczne czy cos takiego!
  
 
to ja moze opisze swoj problem...glowica 4mm,walek760/385 przestawiony 2mm w lewo,srumienica wlasnej konstr;lekkie kolo itd....no i gaznik...w ktorym jest problem taki ,ze zalewa go z wszystkich stron.Wymienialismy 3 gazniki...1mocno przerobiony,2srednio i 3 pelna seria, na wszystkich jest to samo...przy
wcisnieciu pedalu do dechy ze 3 razy pojawiaja sie fajerwerki z gaznika..juz nie wspone o jedzie po dziurach bo wtedy wiecej przerywa niz to wszystko warte.....na innym silniku nic sie z gaznikami nie dzieje....pytanie czy to moze byc wina nieszczelnych zaworow??ale dodam ze cisnienie ma 13,5kg/cm2 na zimnym ,a 12,5 na goracym...moze cos poradzicie??
  
 
Cytat:
2005-05-18 22:30:58, Domingez pisze:
to ja moze opisze swoj problem...glowica 4mm,walek760/385 przestawiony 2mm w lewo,srumienica wlasnej konstr;lekkie kolo itd....no i gaznik...w ktorym jest problem taki ,ze zalewa go z wszystkich stron.Wymienialismy 3 gazniki...1mocno przerobiony,2srednio i 3 pelna seria, na wszystkich jest to samo...przy wcisnieciu pedalu do dechy ze 3 razy pojawiaja sie fajerwerki z gaznika..juz nie wspone o jedzie po dziurach bo wtedy wiecej przerywa niz to wszystko warte.....na innym silniku nic sie z gaznikami nie dzieje....pytanie czy to moze byc wina nieszczelnych zaworow??ale dodam ze cisnienie ma 13,5kg/cm2 na zimnym ,a 12,5 na goracym...moze cos poradzicie??


te fajerwerki to bez strumki?? jak masz strumke i ci zalewa to wyrzuc ja. ja miałem też taki przypadek ze mi zalewało. wywaliłem strume i było ok
  
 
chodzilo mi o wydechową
  
 
aaaaaaa to trza pisać jaka struma
pewnie jest złej konstrukcji skoro gaźnikiem wypycha
i trera to prawdopodobne jest ze zaworki nie są szczelne
i struma też chyba nie zabardzo działa. ale ja jestem podobno cienki w te klocki i mi sie tylko tak wydaje
  
 
po zlozeniu silnika i dotarciu i na serii skrzyni mial 15sek do setki...wiec wszystko gralo i nic nie jest od tamtej pory zmieniane...ale czy wycieki z kazdej strony moga byc spowodowane nieszczelnascia zaworow??