Prawe koło leży czemu ? Prosze o pomoc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak w temacie wahacze i tulejki wymienione na nowe Prosze o pomoc
  
 
Ale co dokładnie znaczy "leży"? Bo nie rozumiem za bardzo...
  
 
kolo jest bardzo pochylone mechanicy nie dadza rady ustawic geometri
  
 
jejku.. a nie można naisać pochylone na zewnątrz (wewnątrz), do przodu (do tyłu), cała kolumna (tylko wahacz). Tak będzie łatwiej chyba coś wymyśleć...

Sorry, że się czepiam ale opierając się na domysłach nie za bardzo można odpowiednio pomóc.
  
 
koło jest pochylone na zewnatrz i przepraszam za nie dociagniecia
  
 
wszystko widac na pierwszym zdjeciu
  
 
mi to wygląda na problem z górnym zamocowaniem amortyzatora
ewentualnie cały amot krzywy
  
 
wyrobione mocowanie sworznia w wachaczu
  
 
Tak jak Sławas napisał, wygląda mi to na problem z mocowaniem kolumny amortyzatora. BTW na fotce mało widać.
  
 
Miałem identyczny problem tylko ze z prawym kolem, okazało się ze amor był skrzywiony w 2 miejscach
  
 
Chciałbym dołączyć ze swoim problemem "leżących" kół.W moim MK3 mam rozkraczone oba koła.Zmieniane były tuleje,wahacze,amorki i sprężyny.Jeśli to ma jakieś znaczenie,to amorki są niebieskie,a sprężynki czarne (podobno najtwardsze).Jak temu zaradzić,bo nie dość,że brzydko to wygląda to i przód jest nisko-walę hakiem w krawężniki.Może wcisnąć gumy w sprężyny?Czy to nie wpłynie na bezpieczeństwo jazdy?Proszę o pomoc.Pozdrawiam!
  
 
A wahacze masz kute, czy tłoczone?
  
 
Szczerze mówiąc nie wiem jak je odróżnić. Na pierwszy rzut oka wyglądają mi na odlew,bo mają jakby szwy po bokach i są chropowate.Mam jeszcze pytanko-czy położenie kolumny względem swojej osi w pionie tj.obrót w lewo lub prawo może coś zmienić,bo dolny kielich na sprężynę jest ukośny do pionu kolumny?