Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-05-17 17:51:27
to bardzo prawdopodobne. pozdrawiam |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-05-18 12:23:26
sprawdź połączenia przewodów, końcówki. |
![]() Tomczak BMW E36 320i Sosnowiec | 2005-05-18 12:31:12 Sprawdzałem i już przed samą kostką jest to samo. np. na łączeniu brązowego przewodu |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-05-18 19:58:52 stawiam na uwalony tranzystor w kompie |
![]() Tomczak BMW E36 320i Sosnowiec | 2005-05-19 00:01:58 Dobra kto mi powie jak mam ten cały kabel(przewód) wymontować z auta??
Ten tranzystor można wymienić czy trzeba kupić cały komp?? Bardzo dziękuje za wasze rady |
![]() Tomczak BMW E36 320i Sosnowiec | 2005-05-27 15:32:26 Jeśli można to prosze o zamknięcie tematu.
Problem został wyeliminowany. Jeśli ktoś chce wiedzieć jak to piszcie na maila albo na gg. Pozdrawiam |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-05-27 15:41:30 jak możesz to napisz tutaj, na forum, za rok może nie być z toba kontaktu, a tutaj zostanie to zachowane i wszystkim może pomóc. Dziwi mnie te podejście, pytasz na forum, a odp chcesz udzielić "wybranym" . |
zwkrz BMW Friend E34 525 IA touring K-ce | 2005-05-27 16:28:40
... zgadzam się z Jeztom-em, oj nieładnie tak chować rozwiązany problem przed innymi ... |
![]() Tomczak BMW E36 320i Sosnowiec | 2005-05-27 16:31:57 No dobra namówiliście mnie ![]() Zrobiłem bardzo desperacką rzecz Doszedłem do sterownika DME ( tego zabudowanego w komorze silnika. Potem sprawdziłem dokąd na płytce idzie ścieżka od (albo bardzie do) 5ego nieszczęnego cylindra. Napotkałem na opornik który miał inną oporność niż pozostałych 5. Okazało sie że siadła przystawka mocy w sterowniku 5ego cylindra, a takie cudo jest dość trudno zdobyć, bynajmniej mnie się nie udało. Więc postanowiłem zrobić taką samemu . I po dniu grzebania i bawieniu sie lutownicą (jak w Monster Garage). Dzieło zostało ukończone.Pozostało tylko podpiąć do autka i sprawdzić czy to co zrobiłem daje rade.Oczywiście miałem co do tego obawy, ale mierzyłem potem oporniki i było GOOD. Więc "raz można umrzeć", albo cieszyć się że M50 zadziała jak powinno. I udało się Radość pojawiła się na mojej twarzy. Autko zupełnie inaczej chodzi(oczywiście niż wtedy jak chodziło na 5 garów. Dzięki wszyskim forumowiczą za pomoc jaką mnie obdarzyli. Pozdrawiam i postaram sie o zdjęcie mojego dzieło. PS. Bardzo się zdziwiłem jak zobaczyłem DME sądziłem że będzie zalany i będe musiał dłubać(pewnie wiecie o co mi chodzi). Pozdrawiam |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-05-27 17:26:26
bmw pomyślało o "dłubaczach" ![]() poza tym jeśłi cała płytka nie jest zalana to jest lepsze chłodzenie. jeśłi są tam jakieś tranzystory to warto zadbać by sie nie przegrzały. pozdrawiam |
![]() Tomczak BMW E36 320i Sosnowiec | 2005-05-28 00:16:27 Dokładnie MARCIN ma absolutną racje, jeśli możecie i macie niezalany DME to przecczyście sobie wszyskie tranzystory i takie tam pierdółki. To może was uratować przed usterką którą ja zaznałem i napisze tylko tyle że naprawde coś dziwnego robi sie wtedy z autkiem.
Podrawiam |