Walka z rdzą:)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Poruszalem juz ten temat kilka razy, chcialem tylko powiedziec jak ida postepy wiec jak wczesniej pokazywalem rdza byla na nadkolu (tam bylo najwieksze jej ognisko) oprocz tego nad dzwiami z tylu pod uszczelka i przy zamku oraz z drugiej strony na krawedzi dzwi i przy oknie... Troche tego bylo Poniewaz jestem uczniem (a wlasciwie bylem bo wlasnie skonczylem LO ) nie sac mnie na wyjazd do blacharza ktory za te pare elementow zarzyczyl sobie 700zl!! zabralem sie za to sam no moze nie sam bo z ojcem ale to juz inna historia... No wiec zaczelo sie od kupienia materialow szpachla papieru sciernego (chyba wszyskich rodzajow a najwicej wodnego) preparatu renowacyjnego czy jakiegos tam nie pamietam ale jego zadanie to odrdzewienie i zakonserwowanie. I sie zaczelo... po ok 10 godzinach pracy widac znaczna poprawe najpierw zdarlismy cala rdze przy pomocy oczywiscie wiertarki (taka specjalna szczotka z papieru sciernego zrobiona(pierwszy raz to widzialem) i oczywiscie normalnego papieru sciernego pozniej ten plyn i co ciekawe sam ten plyn usunal calkowicie rdze ale nie macie pojecia jaki bylem zdiwiony jak przyszdlem rano patrze a tam kawalka nadkola nie ma ale ze moj tata i ja nalezymy do sprytnych wypilismy pifko i z kawalka puszki wstawilismy latke i przykleilismy ja specialnym klejem (nazwy nie pamietam ale byl dwuskladnikowy) ten klej zrobil sie twardy jak metal i mozna go bylo dowolnie szlifowac i profilowac... na gola blache poszedl podklad o kolorze zgnilej pomaranczy (mial byc czerwony) dalej na wszystko nalozylismy szpachel i elegancko wygladzilismy zeby nei bylo widac przejsc... prace na tym stanely bo mam maly problem z dobraniem koloru niby napisane jest P9 ale za cholere nei moge znalesc odpowiedniego odcienia w koncu zaufalem czlowiekowi z allegro ktory powiedzial mi ze jego mieszanki sa takie jak w fabryce forda i nie ma mowy o zadnym innym odcieniu jak P9 to P9... No niby ok wlasnie czekam na paczke tylko zapomn