| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2005-05-19 10:25:51 Jako że przymierzam się do przeróbki okien na przekaźniki oglądałem sobie schemat, i tu ciekawostka, w książce morawskiego jest inny niż w serwisówce. Występuje tam jakiś przekaźnik, co to jest??
Jeszcze mnie interesuje czy aby napewno silniki w szybach nie mają żadnego zabezpieczenia, planuje zrobić domykanie i jeśli przez np pół minuty będzie załączone zamykanie a szyba będzie zamknięta to czy nie zjaram silnika? ]MORAWSKI[/URL]
]SERWISÓWKA[/URL] |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-05-19 10:35:51 silniki maja zabezpieczenie bo ostatnio takowy rozbieralem....jest to banalny uklad - niesety nie wiem do konca na jakiej zasadzie on dziala
nie powinno byc problemu jezeli zrobisz sygnal do zamykania na np pol minuty |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2005-05-19 10:52:02
A gdzie się to znajduje? i jak wygląda? Tom |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-05-19 11:11:30 znajduje sie bezposreniu w srodku silnika...
wyglada to troszke jak styki wewnatrz przekaznikow, ale nie ma ceeki...sa dwie blaszki ktore sa zwarte jak silnik pracuje...no i jak silnikowi jest za ciezko to sie rozwieraja-ale nie wiem na jakiej zasadzie. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-05-19 11:16:14 Ten przekaźnik to na 99% tzw One Touch Power.
Występuje chyba tylko w wersjach ze skórą. W większości esperaków nie ma czegoś takiego. Ja bardzo chętnie bym sobie go zamontował, ale chyba ten przekaźnik jest nie do zdobycia. Jeśli komuś uda się zdobyć jego namiary, to ja bardzo chętnie go nabędę. |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2005-05-19 11:18:24
Więc zwykły termiczny - bimetalowy coś jak w przerywaczu kierunkowskazów w maluchu
Ciekawe po jakim czasie zaczyna działać. Tom |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-05-19 11:19:35 to by podwazalo to ze moja wersja espero mialo kiedys skore...
chyba jednak mam tylko boczki od takiego ze skory... |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-05-19 11:21:01
Te blaszki są bimetalowe i podczas dużego obciążenia prądem wyginają się rozwierając obwód. Jet to typowy bezpiecznik przeciążeniowy. Układ ten nie ma nic wspólnego z przekaźnikami z książki Morawskiego. |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2005-05-19 11:23:37
Zgadza się, ten przekażnik jest zastanawiający, pocieszające jest to zabezpieczenie
Tom |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-05-19 11:23:52
a mozna to kupic? i czy to moze sie popsuc?moze to przez nie silnik nagle sie zatrzymuje jak ma za duzy opor? |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2005-05-19 11:27:25
To bardzo prawdopodobne, można spróbować je lekko podgiąć, wtedy zadziałają po dłuższym czasie. Tom |