| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-20 20:44:01 pytanie za 100 pkt...
skad cieknie ?? dla ulatwienia dodam, ze uklad ze wspomaganiem ?? ja tam za cholere nie moge sie dopatrzec. na focie ponizej, widoczek z dolu. widac jak kropla plynu zaraz spadnie na ziemie lokalizacja - jak widac - na ramie pomocniczej, na prawo od drazka zmiany biegow patrzac w kierunku tylu samochodu.
jak widac silenblock zasmarkany plynem wspomagania i zaraz bedzie do ponownej wymiany
jeszcze nie mialem przyjemnosci rozbierac maglownicy, wiec licze na wasza pomoc. nie widze czy cieknie z przewodow cisnieniowych czy z tej plastikowej nakretki na spodzie przekladni. jak to naprawic ?? pozdr
[ wiadomość edytowana przez: juzeff dnia 2005-05-20 20:45:52 ] |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-05-20 20:48:04 Zobacz, czy opaski zaciskowe nie przecięły przewodów ciśnieniowych. Ewentualnie po węzyku od zbiorniczka do pompy może lecieć. |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-05-20 20:48:36 Od strony kolumny kierowniczej...zdejmij gumową osłonkę przy pedałach i wszystko będzie wiadomo |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-05-20 20:49:30 Wilk może także mieć rację....ale to wygląda identycznie jak u mnie |
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-20 20:50:45
tzn. z kabiny zamochodu ?? gdzies jak kolumna kiery ginie w podlodze ?? |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-05-20 20:53:04
|
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-20 20:53:52 to gdzies na przekladni - w mojej sa wkrecane przewody, wiec 90% ze one, ale tam od spodu jest jeszcze taka plastikowa wkrecana czesc. nie bardzo wiem co to ale moze cieknac.
|
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-20 20:54:42
ide sprawdzic i jak bedzie widac to walne foty ![]() |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-05-20 20:59:21 Jeśli od góry na trzpieniu nie ma wycieku, a płyn zbiera się na podłużnicy pod przekładnią to również to może być ten, to.....nakrętka, wkrętka...nie wiem jak to nazwać....ale jeśli chcesz ją uszczelnić to tylko i wyłącznie po wyjęciu przekładni...inaczej chyba się nie da...ps. to TO służy chyba do niwelowania małych luzów na przekładni ślimakowej.....także .....hmmm....sprawdz dokładnie przekładnie.....to oczym wspominałem oraz wszystkie łącza przewodów |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2005-05-20 21:29:56 u mnie ciekło pod tymi osłonami drażków kierowniczych i to mocno ciekło , konieczna okazała sie wymiana |
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-20 21:37:46 jestem... fotek nie robilem bo ciezko
przewody cisnieniowe na wejsciu do maglownicy suchusienkie. ten plastikowy... od niwelowania luzow niby wilgotny, ale nie do konca jest podejrzany. najbardziej obsmarkana jest opaska (albo cybant - nie wiem co tam jest) na przegubie maglownicy. nie wiem co tam jest pod spodem, ale to chyba jest nieszczelne ?? czy pod tymi gumami (przegubami) jest płyn ?? mam podejrzenie, ze jesli stamtad cieknie to moze wysatrczy wymienic ta gume uszczelniajaca ?? co Wy na to ?? |
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-20 21:40:51 acha zapomnialem jeszcze... qrde - na luzie kreca sie polosie w morede... nie wiedzialem...
czy to jest oznaka ze sprzeglo, ktore rzekomo niedawno mialem robione jednak nie bylo robione ?? czy ten typ (a moze nie tylko ten...) tak ma ?? sorki za glupie pytania, ale dopiero sie ucze - mimo podeszlego wieku - mechaniki...
podobno na nauke nigdy nie jest za pozno ![]() |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-05-20 21:54:54
A kiedy mają się kręcić, jeśli nie na luzie właśnie. I jakbyś podniósł przód, to jak pokręcisz jedną w prawo, druga w lewo się pokręci ![]() |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2005-05-20 22:00:27 tam ma być!! nie ma co się denerwowac |
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-20 22:47:34 a teraz male OT.
1. zaraz sie powiesze. po kilkugodzinnym moczeniu w ekstrakcyjnej, podraktowaniu shell'em do hamulcow i kilkoma innymi odtluszczajacymi specyfikami, beben po malowaniu wygalda jak ponizej. co zle robie?? pomalowalem sprayem DUPLI-MOTIP...
2. nie spojrzalem ze mocze 2gie lozysko w bebnie w ekstrakcyjnej i smar sie zwazyl... czy moge wyjac to lozysko jakos na sile, zeby je posmarowac czy sprobowac bez wyciagania wytrzec ta galaretke, ktora zrobila sie ze smaru i nalozyc nowego. boje sie ze jak zostawie choc troszke tego zwazonego smaru za chwile bede mial zatarte lozysko. normalnie dzisiaj sie zalamalem... nic mi nie wychodzi
[ wiadomość edytowana przez: juzeff dnia 2005-05-20 22:48:25 ] |
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-20 23:16:36 juz wiem o co chodzi...
wlasnie napoczalem nowego spraya dupli z innego zrodla i w innym opakowaniu...
ten po lewej jest ok, a tego po prawej prosze sie wystrzegac. efekt jego dzialania na fotce ponizej !! chyba jakiegos tluszczu dodali do niego. drugi beben duzo mniej odtluszczony potraktowalem tym dupli z lewej i jest mniodzio. jutro biore baseboll'a i ide reklamowac ten spray z prawej |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-05-21 06:41:07 Cholera nie jażę.....to skąd cieknie |
juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-05-21 08:24:42
ja tez nie ale zaraz zrobie diagnostyke - a mianowicie wyczyszcze caly syf i bede po kolei obwiazywal na krotki czas czesci podejrzane o nieszczelnosc i... zobaczy sie
|
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-05-21 08:29:39 Czy trzpień do którego mocowany jest drązek jest suchy...tzn. to miejsce od góry...można to sprawdzić od strony nóg lub po podniesieniu maski.....tam powinno być suchutko...jeśli nie jest to simering i osłonka do wymiany....50 zł komplet....da się to zrobić bez wyciągania przekładni |