Maglownica...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pytanie za 100 pkt...
skad cieknie ?? dla ulatwienia dodam, ze uklad ze wspomaganiem ?? ja tam za cholere nie moge sie dopatrzec.

na focie ponizej, widoczek z dolu. widac jak kropla plynu zaraz spadnie na ziemie
lokalizacja - jak widac - na ramie pomocniczej, na prawo od drazka zmiany biegow patrzac w kierunku tylu samochodu.
Image Hosted by ImageShack.us

jak widac silenblock zasmarkany plynem wspomagania i zaraz bedzie do ponownej wymiany
Image Hosted by ImageShack.us

jeszcze nie mialem przyjemnosci rozbierac maglownicy, wiec licze na wasza pomoc.
nie widze czy cieknie z przewodow cisnieniowych czy z tej plastikowej nakretki na spodzie przekladni.
jak to naprawic ??
pozdr




[ wiadomość edytowana przez: juzeff dnia 2005-05-20 20:45:52 ]
  
 
Zobacz, czy opaski zaciskowe nie przecięły przewodów ciśnieniowych. Ewentualnie po węzyku od zbiorniczka do pompy może lecieć.
  
 
Od strony kolumny kierowniczej...zdejmij gumową osłonkę przy pedałach i wszystko będzie wiadomo
  
 
Wilk może także mieć rację....ale to wygląda identycznie jak u mnie
  
 
Cytat:
2005-05-20 20:48:36, tjmdm pisze:
Od strony kolumny kierowniczej...zdejmij gumową osłonkę przy pedałach i wszystko będzie wiadomo



tzn. z kabiny zamochodu ?? gdzies jak kolumna kiery ginie w podlodze ??
  
 
Cytat:
kiery ginie w podlodze

... i tam jest taka osłonka gumowa na otwór przez który przechodzi
  
 
to gdzies na przekladni - w mojej sa wkrecane przewody, wiec 90% ze one, ale tam od spodu jest jeszcze taka plastikowa wkrecana czesc. nie bardzo wiem co to ale moze cieknac.

  
 
Cytat:
2005-05-20 20:53:04, tjmdm pisze:
... i tam jest taka osłonka gumowa na otwór przez który przechodzi


ide sprawdzic i jak bedzie widac to walne foty
  
 
Jeśli od góry na trzpieniu nie ma wycieku, a płyn zbiera się na podłużnicy pod przekładnią to również to może być ten, to.....nakrętka, wkrętka...nie wiem jak to nazwać....ale jeśli chcesz ją uszczelnić to tylko i wyłącznie po wyjęciu przekładni...inaczej chyba się nie da...ps. to TO służy chyba do niwelowania małych luzów na przekładni ślimakowej.....także .....hmmm....sprawdz dokładnie przekładnie.....to oczym wspominałem oraz wszystkie łącza przewodów
  
 
u mnie ciekło pod tymi osłonami drażków kierowniczych i to mocno ciekło , konieczna okazała sie wymiana
  
 
jestem... fotek nie robilem bo ciezko
przewody cisnieniowe na wejsciu do maglownicy suchusienkie.
ten plastikowy... od niwelowania luzow niby wilgotny, ale nie do konca jest podejrzany. najbardziej obsmarkana jest opaska (albo cybant - nie wiem co tam jest) na przegubie maglownicy. nie wiem co tam jest pod spodem, ale to chyba jest nieszczelne ?? czy pod tymi gumami (przegubami) jest płyn ??
mam podejrzenie, ze jesli stamtad cieknie to moze wysatrczy wymienic ta gume uszczelniajaca ??
co Wy na to ??
  
 
acha zapomnialem jeszcze... qrde - na luzie kreca sie polosie w morede... nie wiedzialem...
czy to jest oznaka ze sprzeglo, ktore rzekomo niedawno mialem robione jednak nie bylo robione ??
czy ten typ (a moze nie tylko ten...) tak ma ??
sorki za glupie pytania, ale dopiero sie ucze - mimo podeszlego wieku - mechaniki...
podobno na nauke nigdy nie jest za pozno
  
 
Cytat:
2005-05-20 21:37:46, juzeff pisze:
jestem... fotek nie robilem bo ciezko przewody cisnieniowe na wejsciu do maglownicy suchusienkie. ten plastikowy... od niwelowania luzow niby wilgotny, ale nie do konca jest podejrzany. najbardziej obsmarkana jest opaska (albo cybant - nie wiem co tam jest) na przegubie maglownicy. nie wiem co tam jest pod spodem, ale to chyba jest nieszczelne ?? czy pod tymi gumami (przegubami) jest płyn ?? mam podejrzenie, ze jesli stamtad cieknie to moze wysatrczy wymienic ta gume uszczelniajaca ?? co Wy na to ??



Tam niepowinno być płynu , jeżeli jest to masz przekładnię do regeneracji albo do wymiany !!
Nie dolewaj żadnych "uszczelniaczy" bo bedzie tylko gorzej
  
 
Cytat:
2005-05-20 21:40:51, juzeff pisze:
acha zapomnialem jeszcze... qrde - na luzie kreca sie polosie w morede... nie wiedzialem... czy to jest oznaka ze sprzeglo, ktore rzekomo niedawno mialem robione jednak nie bylo robione ?? czy ten typ (a moze nie tylko ten...) tak ma ?? sorki za glupie pytania, ale dopiero sie ucze - mimo podeszlego wieku - mechaniki... podobno na nauke nigdy nie jest za pozno



A kiedy mają się kręcić, jeśli nie na luzie właśnie. I jakbyś podniósł przód, to jak pokręcisz jedną w prawo, druga w lewo się pokręci
  
 
tam ma być!! nie ma co się denerwowac
  
 
a teraz male OT.

1. zaraz sie powiesze. po kilkugodzinnym moczeniu w ekstrakcyjnej, podraktowaniu shell'em do hamulcow i kilkoma innymi odtluszczajacymi specyfikami, beben po malowaniu wygalda jak ponizej.
co zle robie?? pomalowalem sprayem DUPLI-MOTIP...
Image Hosted by ImageShack.us
2. nie spojrzalem ze mocze 2gie lozysko w bebnie w ekstrakcyjnej i smar sie zwazyl... czy moge wyjac to lozysko jakos na sile, zeby je posmarowac czy sprobowac bez wyciagania wytrzec ta galaretke, ktora zrobila sie ze smaru i nalozyc nowego. boje sie ze jak zostawie choc troszke tego zwazonego smaru za chwile bede mial zatarte lozysko.

normalnie dzisiaj sie zalamalem... nic mi nie wychodzi


[ wiadomość edytowana przez: juzeff dnia 2005-05-20 22:48:25 ]
  
 
juz wiem o co chodzi...

wlasnie napoczalem nowego spraya dupli z innego zrodla i w innym opakowaniu...
Image Hosted by ImageShack.us

ten po lewej jest ok, a tego po prawej prosze sie wystrzegac. efekt jego dzialania na fotce ponizej !! chyba jakiegos tluszczu dodali do niego.
drugi beben duzo mniej odtluszczony potraktowalem tym dupli z lewej i jest mniodzio. jutro biore baseboll'a i ide reklamowac ten spray z prawej
  
 
Cholera nie jażę.....to skąd cieknie
  
 
Cytat:
2005-05-21 06:41:07, tjmdm pisze:
Cholera nie jażę.....to skąd cieknie


ja tez nie ale zaraz zrobie diagnostyke - a mianowicie wyczyszcze caly syf i bede po kolei obwiazywal na krotki czas czesci podejrzane o nieszczelnosc i... zobaczy sie
  
 
Czy trzpień do którego mocowany jest drązek jest suchy...tzn. to miejsce od góry...można to sprawdzić od strony nóg lub po podniesieniu maski.....tam powinno być suchutko...jeśli nie jest to simering i osłonka do wymiany....50 zł komplet....da się to zrobić bez wyciągania przekładni