Reduktor LOV TEC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Wiem , ze temat był juz nie raz poruszany ale czytałem kilka wątków i mam w zwiazku z tym kilka pytań dotyczących regulacji takiej instalacji.
LOV TEC + śruba + emulator sondy lambda , Daewoo Espero 1,5 16V
Taka instalke załozył poprzedni właściciel a ja ze względów finansowych na razie nie moge zamontowac komputera. Regulowali mi to , ale nadal pali jak smok czyli około 15l/100km w większości po mieście.
Jak to zmniejszyc? Regulowac śrubami na parowniku , a potem na rurze do miksera. Ale w jakiej kolejności? Co w końcu z ta mosiężną śruba na parowniku (bo po kilku postach w koncu nie wiem czy ją ruszac czy nie)? I ostatnie pytanie- czy regulacja emulatora sondy lambda ma wpływ na wielkość spalania? jak wyregulowac ten emulator bo czasem zapala mi się kontrolka od silnika.
Sorry , że tak długo....
Może komus będzie się chciało coś napisać......
  
 
Regulacja emulacji raczej nie zmiejszy spalanie, to zalezy jaki masz jeszcz eemulator ale raczej nic to nie da.
tez mam w espero ale 1.8 instalkę na śrubę z konieczności bo komputer gazowy padł, mi pali po miescie około 13 , 13.5 ale to z włączoną klimą.
MOże zmień ustawiaczy gazu, spróbuj u innych.
A w trasie jak spalanie?
  
 
Co do jeszcze tego ustawienia, to najpierw chyba reguluje się wolne obroty n aparowniku a potem wysokie na śrubie. Niech mnie ktos poprawi jeśli sie mylę
  
 
Z ta zmiana gazowników już próbowałem. byłem u dwóch na razie i na analizatorze wychodzi ok a później spalanie !!!!!!
Na trasie sprawdże teraz w weekend bo zalicze coś około 600 km więc pomiar bedzie w miare dobry.
  
 
Cytat:
2005-05-24 09:11:41, Buba030 pisze:
Z ta zmiana gazowników już próbowałem. byłem u dwóch na razie i na analizatorze wychodzi ok a później spalanie !!!!!! Na trasie sprawdże teraz w weekend bo zalicze coś około 600 km więc pomiar bedzie w miare dobry.


Mój na trasie pali około 9 l LPG.
Z tym spalaniem to jest różnie, mi tez na początku wiecej palił po kupnie ale co się okazało że świece było już niedobre, po wymianie świec spalanie spadło o 1 l --1,5 /100
  
 
Cytat:
2005-05-24 15:10:54, SebaE pisze:
Mój na trasie pali około 9 l LPG. Z tym spalaniem to jest różnie, mi tez na początku wiecej palił po kupnie ale co się okazało że świece było już niedobre, po wymianie świec spalanie spadło o 1 l --1,5 /100


Nie tędy droga...... cały zapłon wymieniony co się dało , przewody nowe , świece nowe (wszytsko około 800 km) , reduktor po regeneracji (membrany)....... jak juz pisąłem sprawdze w weekend po trasie , ale wydaje mi się , że jednak chyba ci gazownicy troche partoloa robotę. Znalazłem jeszcze innych , podobno sa dobrzy , ale na razie poczekam.
  
 
Cytat:
2005-05-25 06:55:31, Buba030 pisze:
Nie tędy droga...... cały zapłon wymieniony co się dało , przewody nowe , świece nowe (wszytsko około 800 km) , reduktor po regeneracji (membrany)....... jak juz pisąłem sprawdze w weekend po trasie , ale wydaje mi się , że jednak chyba ci gazownicy troche partoloa robotę. Znalazłem jeszcze innych , podobno sa dobrzy , ale na razie poczekam.


Napisz wrażenia z trasy jak spalanie ciekawy jestem.
Może jeśli juz masz wszystko wymienione łacznie z membramami, to do wymiany reduktor.
Może tez byc zły mikser, a poprzedni właściciel mówił ci ile mu palił?
  
 
Poprzedni własciciel nic na ten temat nie mówił.
Po trasie wrażenia troche mieszane. Po przejechaniu przeszło 600 km (praktycznie cały czas trasa) , predkość średnio 120 km/h (czasem 160km/h) , wyszło 10 l/100km. Według mnie powinno mniej.........
  
 
Cytat:
2005-05-30 07:57:55, Buba030 pisze:
Poprzedni własciciel nic na ten temat nie mówił. Po trasie wrażenia troche mieszane. Po przejechaniu przeszło 600 km (praktycznie cały czas trasa) , predkość średnio 120 km/h (czasem 160km/h) , wyszło 10 l/100km. Według mnie powinno mniej.........


Ja tak jak pisałem wcześniej mi na trasie pali około 9l lpg, kolega który ma 1,5 espero tez mówi że na trasie mu pali tak około 9-10, a w mieście pytałem go ostatnio około 13L lpg. Wiec chyba twoje wartości sa porównywalne.
Wiem że niektórym espero pali mniej bo tez czytałem na forum ale nie wiem jak to robia ...
  
 
Na razie pojadę jeszcze do tych fachowców co pisałem poprzednio , niech oni jeszcze raz popatrzą i pewnie dam sobie spokój , bo na razie kasy na komputer od gazu brak. Moze w przyszłości..... to powinno troche poprawic wielkośc spalania.
  
 
Mam tez instalacje gazową firmy LOV-TEC. Komputer gazowy firmy LOVTEC code 4100 sterujący silnikiem krokowym, emulator sondy lambda, oprócz tego też jest śruba regulacyjna na na wężu.
Ostatnio spalił mi na mieście około 15l gazu na 100 km ale jazda tylko po mieście i dodam ze mam dość cieżką nogę. Po trasie pali mi około 9-10 l. Przy spokojnej jeździe po miescie pali około 12-13l Nie wiem czy to duzo czy mało tylko jest to samochód Nissan Kombi silnik 1.6 lekki ani mały to samochód nie jest.
Na komputerku gazowym mam diode która mówi o sondzie lambda bogata dioda sie pali, biedna dioda gaśnie. Ostatnio musiałem przykręcic śrubę na parowniku żeby zubożyć sonde lambda. Nie wiem czy to lepszy gaz zatankowałem czy może to po wymianie membran w parowniku trzeba było zubożyc mieszankę. Znalazłem strone internetową o tej instalacji i o ustawieniu jej. Tylko że opis jest po czesku na tej stronie www.hlpropan.cz/schema.htm
Nie wiem czy Ci to się przyda skoro nie masz komputerka ani silnika krokowego
Pozdrawiam
Mokwin
Mój numer gg 1663404
  
 
Dzięki za informacje , ale chyba do mojej instalki to sie nie przyda. No i jeszcze tlumaczenie na "nasze"....
Poza tym coraz bardziej skłaniam sie do zakupu komputera tylko na razie musze jeszcze troche poczekac na przypływ gotówki.