Blokują mi się hamulce - prosze o jakieś rady :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i jest tak , bardzo rzadko to się zdarza.
Po prostu czuć było, że hamulce trzymają i pedał twardy się zrobił po naciskałem trochę na edał i puściło , co to może być
  
 
Stawiam na przewody elastyczne
Ten sam problem miałem w Cytrynce a po wymianie ich przeszło
  
 
Ja nie wiem, co to, ale jeżeli przewody elastyczne, to poczytaj mój atek o kłopotach i fotki dla Miłego i zobaczysz z czym będziesz miał do czynienia. Jak się zdecydujesz na wymianę to zaopatrz się prosze w 4 jednorazowe podkładki do sruby przykręcającej przewód do zacisku.... ja tego nie zrobiłęm i czeka mnie rozkręcanie raz jeszcze
  
 
jutro płyn hamulcowy zmienię i zobaczymy czy się poprawi
  
 
Wez sie za wymiane elastycznych przewodów i bedzie oki
  
 
Cytat:
2005-05-23 21:58:20, Irekcity pisze:
Wez sie za wymiane elastycznych przewodów i bedzie oki



po toporni się wymieni jak się nie poprawi
  
 
I własnie tego mi brakowało
  
 
ja bym oblukal tloczki i tloki.. czy czasem nie zapiekly sie juz lub co gorsza.... zy nie rdzewieja juz.
  
 
Cytat:
2005-05-23 21:58:20, Irekcity pisze:
Wez sie za wymiane elastycznych przewodów i bedzie oki



no i pomogło , wymiana przewodu i od razu przestało blokować.

Tylko przy okzaji zmiany płynu , zauważyłem że jakoś wilgotno jest przy serwie, mam nadzieję że to resztki płynu które dolewałem do zbiorniczka, chociaz nie mam pojęcia w jak sposób w tamtym miejscu by się znalazł
  
 
Witam

Czeka mnie wymiana obu przewodów elastycznych (wężyki) przednich hamulców.
Pytanie jest następujące - co trzeba naszykowac i na co sie nastawic przy wymianie powyższych. Jakie czekają niespodzianki i trudności. W co poza wężykami trzeba sie zaopatrzec do wymiany. itp itd....

POzdrawiam
  
 
poczytaj TO. Będziesz potrzebował 4 podkłądek miedzianych jednorazowych przy przykręcaniu przewodu do zacisku (dwie na zacisk), notownicy i nitów (2 szt.), wiertarki do rozwiercenia starych, Klucza Morsea do zaciśnięcia przewodu, żeby Ci cały płyn nie uciekł (nawet jak chcesz od razu wymienić - co sugeruję).
Z doświadczenia proponuję pracę rozpocząć od odkręcenia wspornika trzymającego przewód do amorka, potem od przewodu metalowego (najtrudniej to odkręcić - zrób to przed rozwierceniem starego nita), potem założyć nowy przewód z zaciśniętym Morsem, rozwiercić stary nit i wstawić nowy, odkręcić stary przewód od zacisku, zkręcić nowy z nowymi podładkami, przykręcić uchwyt do amorka i na końcu zanitować.
No i odpowietrzyć....
  
 
Witam

Kiełek - wielkie dzięki za informacje.

POzdrawiam
  
 
A co się takiego dzieje z tym gumowym wężykiem że powoduje bkowanie się hamulca???
  
 
Ja mizłem przypadek nie w Essie klejenia się klocków poprostu jakaś tandeta była
  
 
Cytat:
2005-06-12 21:12:05, Maniurka78 pisze:
A co się takiego dzieje z tym gumowym wężykiem że powoduje bkowanie się hamulca???



nie powraca płyn prawdopodobnie się rozwarstwia
  
 
W takim razie widzę że oprócz wymiany tarcz i klosków czekają mnie jeszcze te przewody