MotoNews.pl
4 Wymiana cylinderka !!!! jak to zrobić ???? (97969/45)

Wymiana cylinderka !!!! jak to zrobić ????

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na początek krótkie wyjaśnienie - jestem calkowitym laikiem a chciałbym to sam zrobic bo mam juz dosc mechaników, którzy duzo mówią mało robią a kieszenie chcieli by miec pełne

no i stąd moja prośba

od jakiegoś czasu piszczy mi w lewym tylnim kole, na bezpłatnym przeglądzie forda, wykazano że jest zbyt duża różnica w sile hamowania lewego i prawego tyłu 32 do 39% (w wydruku mam to podkreślone na czerwono więc cosik jest nie tak)
ręczny podobno jest ok
koleś stwierdził ze moze byc walninęty cylinderek i należało by go wymienić (czy na pewno?? czy moze to byc jeszcze cos innego??)
apropo wtedy jeszcze nie piszczało

tak jak wyżej nie mam ochoty pójść do mechanika pozatym nie smierdze groszem i musze to zrobic sam,
teraz pytanie czy dam rade?? (choby nie wiem co i tak się za to zabiore)
Was specjalistów prosiłbym o poinstruowanie co i jak od czego zacząć, na czym skonczyc, na co zwrócic uwagę o czym nie mogę zapomniec
aha jeszcze jedno jakie części kupić i ile będzie mnie to kosztowało (czy warto kupywać jakiś zamienniki czy mają to być tylko części oryginalne????) bo jak pisałem wyżej z talarami ciężko, a czy ta oszczędność może byc tylko chwilowa????

za wszelką pomoc z góry dziękuję

pozdrawiam

dzis robilem to samo lewe hamuje prawe nie tylko reczny. Zminilem same tloczki jak nie pomoze to moze wymienie ale narazie mi nie przeszkadza plynu nie ubywa

WYMONTOWANIE l ZAMONTOWANIE BĘBNA HAMULCA (limuzyna 3-, 4- i 5-drzwiowa oraz kombi)
Zaprezentowana dalej metoda postępowania przewiduje wymontowanie zespołu: czop piasty, łożyska toczne i bęben hamulca. Takie niekonwencjonalne działanie ma tę zaletę, że eliminuje konieczność
rozkładania łożysk tocznych, a w konsekwencji ich regulacji, a także zachowania szczególnej czystości i właściwego smarowania podczas montażu.

Wymontowanie bębna.