MotoNews.pl
  

Jaka rurka emulsyjna do 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Zalozylem niedawno u siebie rurke emulsyjna F74 ale ona zupelnie sie nie sprawdza . Strasznie muli silniczek. Podbno znaczenie ma stopien przerobienia silnika a wiec: glowica -3.5mm, lekkie kolo, walek 105, modowany dolot. Jaka rurke mi polecicie? Seryjna sprawdza sie calkiem dobrze, ale moze jednak ktoras bedzie lepsza?
  
 
sproboj F8
  
 
cos musiałes nie tak posładac...
kiedys bawiłem sie rurkami, testowałem je w różnych konfiguracjach..
szczelinki, nie szczelinki, F8, F74 i powiem Ci ze f74 jest najlepsza...
zaraz po szczelince Mazika oznaczonej "sport"
  
 
Hmmm, ja mam ową szczelinkę na stanie ale leży i czeka na lepsze czasy. U mnie zdecydowanie lepsze wyniki autko osiągało na F8 i na takiej śmigam;]
  
 
Cytat:
2005-05-25 11:48:00, simon_pg pisze:
Hmmm, ja mam ową szczelinkę na stanie ale leży i czeka na lepsze czasy. U mnie zdecydowanie lepsze wyniki autko osiągało na F8 i na takiej śmigam;]



u mnie to samo
  
 
ma ktos z krakowa pozyczyc F8 do testow??
  
 
Nowa w sklepie kosztuje 5 zł To chyba lepiej kupić niż pożyczać
  
 
ciezko dostac wlasnie :/
  
 
zatkaj sobie drucikiem F 101 i juzmasz F8
  
 
zle zlozylem? przeciez tam zadnej filozfi nie ma . Rurke wlozylem otworami do gardzieli, nad nia dysza powietrza 190 a paliwo 120. Chcialem teraz zrobic gaznik zeby konkretniej jezdzil ale niewiem jaka konfiguracje zastosowac ?? Jakby autko jezdzilo na dyszy paliwa 125? Nie bedzie za duza? Obecnie mam gaznik seryjny i przyspieszenie jest tragiczne
  
 
a ja mam silnik seryjny i auto ma odejscie ze hoho dzisiaj poszedlem przy 70 takim bokiem ze az milo ale to chyba przez te niesymetryczne gumy z tylu P
  
 
Cytat:
2005-05-25 23:14:03, Parnel pisze:
zatkaj sobie drucikiem F 101 i juzmasz F8



dokładnie...
zalutuj 2 otwory po przeciwniej stronie i masz F8

u mnie na F8 jest jakby troche zmulony
  
 
Cytat:
2005-05-26 14:47:23, WOYTAZ pisze:
dokładnie... zalutuj 2 otwory po przeciwniej stronie i masz F8 u mnie na F8 jest jakby troche zmulony


obojetnie jakie?? opisz to dokładniej co
  
 
obojetne jakie te na dole bo są 4 a F8 ma 2
  
 
Cytat:
2005-05-26 16:27:50, bizer_trikolor pisze:
obojetnie jakie?? opisz to dokładniej co



tak jak napisał Snail..
w F101 masz 4 dziurki na dole, wiec musisz zalutowac 2 po przeciwnej stronie...
  
 
Cytat:
2005-05-25 11:48:00, simon_pg pisze:
Hmmm, ja mam ową szczelinkę na stanie ale leży i czeka na lepsze czasy.



hehe..NIE..
ty masz szczelinke Wp3/2,7, (wysyłałem armacie 2 i jedna chyba powędrowała do Ciebie )..

a ta szczelinka o której mówie- mam tylko ja..
to jest "prototyp" Mazika...sasasas
  
 
Cytat:
2005-05-26 16:43:45, WOYTAZ pisze:
tak jak napisał Snail.. w F101 masz 4 dziurki na dole, wiec musisz zalutowac 2 po przeciwnej stronie...


ok dzięki
jutro przetestuje ten wariant
  
 
a wiadomo co jest z panem Mazikiem?
  
 
Cytat:
2005-05-27 09:58:52, wojtas7 pisze:
a wiadomo co jest z panem Mazikiem?



wiem tylko tyle, że było z nim baardzo źle..
nie wiem jak to sie skończyło...
ostatnio jak dzwonilem gdzies w listopadzie,
to w słuchawce było "nie ma takiego numeru"..........................
  
 
Cytat:
2005-05-26 16:43:45, WOYTAZ pisze:
tak jak napisał Snail.. w F101 masz 4 dziurki na dole, wiec musisz zalutowac 2 po przeciwnej stronie...


kurde jak mac gyver...z padaki rajdowke za pomoca drucika...