Kiedy załącza się wam wentylator wpisujcie dane

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Reasumując wszelkie wątki o załączaniu wentylatora chłodnicy wpisujcie kiedy załącza się wam wentylator. U mnie jest to gdy wskaźnik temperatury w kabinie pokazuje "L"
  
 
u mnie też tak dokładnie jak u ciebie i schładza gdzieś w okolice M
  
 
Ale w jakim silniku?
W moim 1,6 16V nie załącza się prawie nigdy, bo bardzo żadko temperatura wychodzi poza środek skali. A załącza się 2mm przed końcem
  
 
u mnie włączasię na "AL" schładza do "RM".
Ostatnio miałem trase prawie 16 h non stop ostatnie 5h po górach i nic złego się nie stało.
  
 
ja nie mam żadnych l i m ale włącza się max 2mm przed końcem czarnej skali (koło czerwonej)
  
 
MArlon jest jednym ze szczęśliwców, którym się essi nie przegrzewa
  
 
1,6 16V z klimą - i potwierdzam że mi się troche - ostatnio w mieście - przegrzewa (wentylator musi się załączać
  
 
A mój essi (1,6 CVH z '85) załącza wentylator dokładnie w połowie skali, ale to sie dzieje tylko w mieście. Na trasie wskazania są trochę poniżej połowy.
  
 
A ja odpowiem przewrotnie
Zalacza mi sie od wczoraj bo w niedziele przestal
Wymienilem czujnik i przy okazji oblalem sie goracym plynem do chlodnicy Mam czerwone czolo i kawalek reki... heh

Ale generalnie to poza polowa Normala.
  
 
Mi nie załączył się jeszcze ani razu. Ani razu wskazówka nie przeszła za połowę (jeżdżę nim 3 mies. ). 1,8 DOHC.
  
 
A mi niestety zaczol sie essi grzac od momentu zamontowania oslony silnika
  
 
Cytat:
2005-05-25 11:59:36, Marlon pisze:
Ale w jakim silniku? W moim 1,6 16V nie załącza się prawie nigdy, bo bardzo żadko temperatura wychodzi poza środek skali. A załącza się 2mm przed końcem



caly czas do takiego stanu daze, ale w essim to prawie niedoscigniony ideal...
u mnie zalacza sie przy koncu L a schladza do miedzy M a A
non stop jezdzi zagrzany i oczywiscie traci moc w górnych temeraturach
  
 
A mi się załącza na tym białym polu z napisem NORM, pomiędzy tymi dwoma czerwonymi polami
  
 
Cytat:
2005-05-25 13:55:27, lewandowski pisze:
MArlon jest jednym ze szczęśliwców, którym się essi nie przegrzewa



Powiem więcej: kiedy w zimę po dzwonie przez jakiś czas jeździł bez kratki w zderzaku (tej między halogenami), to cały czas był niedogrzany! Może wyciągnięcie kratki jest sposobem na przegrzewanie?
  
 
U mnie wlacza sie jak schodzi z M, a wylacza w miejscu gdzie wchodzi na M, patrzac od dolu.
  
 
Cytat:
2005-05-25 13:55:10, DL778 pisze:
ja nie mam żadnych l i m ale włącza się max 2mm przed końcem czarnej skali (koło czerwonej)


potwierdzam - jest u mnie identycznie
  
 
Witam
Mi sie włącza kolo literki M - ale tylko grzeje mi sie w miescie i to w korku - jesli sie wogole przemieszczam to nie włącza sie prawie wcale.

POzdrawiam Tomek
  
 
Bardzo żadko aż się kiedyś wystraszyłem "ha w mor...co to !?"
Jak już to w połowie "A"
  
 
Wskazówka stoi jak wmurowana. Ustawienia wentylartorów to pierwszy przy bodajże 99 stopnaich i drugi przy 106 czy jakoś tak.
  
 
Czyszczenie ukłądu chłodzacego - nie pomaga dalej szybko się grzeje i w miescie pracuje w górnym zakresie temperatury,

a swoją drogą środek był dobry dużo "syfu" wywalił po 15 min. pracy silnika w układzie zalamym wodą z tym środkiem